Okolju prijazni avtomobili

shootek

Fizikalc
3. sep 2007
910
99
28
select 1 from dual;
Jaz se ne oglašam v tej temi ravno pogosto ravno zaradi tega, ker sem kupil PHEV in sem menda zato idi.t...

Pa bom vseeno napisal.

Konec septembra smo zaradi nesreče morali nujno kupiti nov (prvi družinski avto (2 otroka, zelo aktivni, pes)). Žena je zaradi nesreče želela čimvečji avto in ne Tesle, ker ji ni všeč. Jaz sem bil načeloma za iD7 karavan, gledal pa sem tudi Superba diesel (kakršnega sem imel pred nesrečo). Potem sem našel Kodiaqa PHEV. Ženi se je bolj dopadel kot Superb in id7, mene je še vedno vleklo na stran id7.

Cena za id7 je bila 65k - 5,5k popusta - 4,5k subvencija = 55k
Cena za Superb diesel L&K 41k
Cena za Kodiaq PHEV 53k - 7,2k popusta = 46k

Tako da na koncu sem se odločil za Kodiaq-a, ker 9k razlike napram id7 nisem mogel upravičiti.

Večinoma se vozim na elektriko, trenutno imam po 5k prevoženih 0,6l/100km porabe bencina.

Se zavedam, da je možnost da bo kaj šlo narobe večja kot pri avtu z samo enim pogonom (sem vzel dodatno 2 letno jamstvo podaljšano na 6 let).

Naslednji avto bo verjetno 100% elektrika, tole je bilo v danem trenutku pač optimum, da so bile vse strani zadovoljne.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.628
354
83
Kras
www.mtl.si
Sem imel dve stranki z Golfom 7 GTE z veliko prevoženimi km. En je imel 240.000, drugi 220.000.
Nista nič pojamrala, da bi bilo karkoli narobe. Prvi je imel pred tem že 2 GTEja.
Vidim, pa da so sedaj tudi rabljeni PHEV Passati, Golfi, itd. postali zanimivi za uvoz, ker se je kar povečalo število le teh.
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.347
4.145
113
Jaz se ne oglašam v tej temi ravno pogosto ravno zaradi tega, ker sem kupil PHEV in sem menda zato idi.t...

Pa bom vseeno napisal.

Konec septembra smo zaradi nesreče morali nujno kupiti nov (prvi družinski avto (2 otroka, zelo aktivni, pes)). Žena je zaradi nesreče želela čimvečji avto in ne Tesle, ker ji ni všeč. Jaz sem bil načeloma za iD7 karavan, gledal pa sem tudi Superba diesel (kakršnega sem imel pred nesrečo). Potem sem našel Kodiaqa PHEV. Ženi se je bolj dopadel kot Superb in id7, mene je še vedno vleklo na stran id7.

Cena za id7 je bila 65k - 5,5k popusta - 4,5k subvencija = 55k
Cena za Superb diesel L&K 41k
Cena za Kodiaq PHEV 53k - 7,2k popusta = 46k

Tako da na koncu sem se odločil za Kodiaq-a, ker 9k razlike napram id7 nisem mogel upravičiti.

Večinoma se vozim na elektriko, trenutno imam po 5k prevoženih 0,6l/100km porabe bencina.

Se zavedam, da je možnost da bo kaj šlo narobe večja kot pri avtu z samo enim pogonom (sem vzel dodatno 2 letno jamstvo podaljšano na 6 let).

Naslednji avto bo verjetno 100% elektrika, tole je bilo v danem trenutku pač optimum, da so bile vse strani zadovoljne.
To imaš stari pogon z 1,4 literskem bencinskem motorju?
Ali novega z 1,5 litra, večjo baterijo in DC polnjenjem?
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.784
5.932
113
očitno ne bo cenejših avtov, prodajajo se dovolj dobro, raja pozablja in požere vse kar trg izpljune...

Zakaj so Porsche Slovenja in Porsche inter avto vsak v svojih stolpcih. A ni tako da Porsche inter avto prodaja preko Porsche Slovenija?
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.032
265
83
Tudi baterija je kar "konkretna" za PHEV in s tem tudi doseg. Če lepo voziš BP dosežeš 100+km

Zakaj bi se ustrelil v koleno, zaklal v trebuh in vrgu cigu na glavo s takim avtomobilom? Kdaj bo folku prebil, da je PHEV najslabše obeh svetov, čeprav "teoriji" zgleda stvar ful super?

Preberte si kdaj horror story-e na EVclinic, pa bo vse jasno, zakaj se tega ne kupuj. Al se pa nardi en preprost izračun TCO in hitro rata smiselno phev skoraj nična.

Pa tudi pri vsakodnevnem filanju za recimo voznjo na siht taka baterija nebo za dolg...
 
  • Objave ne odobravam
Reactions: Samo Svoj

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.032
265
83
Sem imel dve stranki z Golfom 7 GTE z veliko prevoženimi km. En je imel 240.000, drugi 220.000.
Nista nič pojamrala, da bi bilo karkoli narobe. Prvi je imel pred tem že 2 GTEja.
Vidim, pa da so sedaj tudi rabljeni PHEV Passati, Golfi, itd. postali zanimivi za uvoz, ker se je kar povečalo število le teh.
Sam god forbid pogledat SoH tiste male baterije...

BMW je pri prejšni generaciji mel strašne probleme z onboard elektroniko okol phev pogona.

Tak avto, če ga ze res morš kupit, kupiš novga, voziš dokler je v garanciji in goniš takoj v prodajo. Točn tko kot to zdej počne švaba.
 
  • Všeč mi je
Reactions: jonny77 in mtl

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.641
10.833
113
sej to je ded naredil, pac bo na novem v par letih pušno 25kilo, ampak to je druga zgodba. Se bo pa lepo vozil, kao.
 

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.032
265
83
Sj edin razlog za obstoj teh vozil je zgolj in samo carbon offset. Pa kakšni poslovni uporabniki, k tudi ciljajo na carbon offset in nizje davke.

Uglavnem, "compliance" vozila...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.628
354
83
Kras
www.mtl.si
Niti ne.
Zadeva je za povprečnega uporabnika lahko odlična. Čez teden se vozi na elektriko, če pa gre kam dlje za vikend ali na dopust, se pa ne rabi ukvarjati s polnjenjem, itd. Je pa dejstvo, da velik hibridarjev preklopi potem na EV ;). Ker ko dobiš iglo, ne moreš več dol.

Je pa tukaj seveda potrebno pogledati še stroškovni vidik: recimo, če je PHEV tretjino dražji od primerljivega ICE-jaša, potem je to čista neumnost. Če pa je malenkost dražji, potem je že za razmišljati. Večina prvih lastnikov se itak znebi vozila po štirih letih, tako da jih ne zanimajo potencialne težave po tem. Razen, če se pojavijo že prej in posledično dobi avto slab glas in izgubi vrednost. Potem pa je to težava, ja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: shootek

hojnikb

Majstr
23. avg 2020
1.032
265
83
Niti ne.
Zadeva je za povprečnega uporabnika lahko odlična. Čez teden se vozi na elektriko, če pa gre kam dlje za vikend ali na dopust, se pa ne rabi ukvarjati s polnjenjem, itd. Je pa dejstvo, da velik hibridarjev preklopi potem na EV ;). Ker ko dobiš iglo, ne moreš več dol.

Je pa tukaj seveda potrebno pogledati še stroškovni vidik: recimo, če je PHEV tretjino dražji od primerljivega ICE-jaša, potem je to čista neumnost. Če pa je malenkost dražji, potem je že za razmišljati. Večina prvih lastnikov se itak znebi vozila po štirih letih, tako da jih ne zanimajo potencialne težave po tem. Razen, če se pojavijo že prej in posledično dobi avto slab glas in izgubi vrednost. Potem pa je to težava, ja.

Ja, neka ekonomska smiselnost je lahko, če je recimo podobna cena kot z dizlom. Sam marsikdaj to ni tako al je pa cena dizla prenapihnjena.

Na konc dneva pa... Če maš 50km realnega dosega in se vsak dan ali redno nekam voziš... kolk dejansko pršparaš pr energentu? Če pa začneš armotizirat potencialno okvaro baterije (če ga misliš met izven garancije) je pa lahk računica še tolk slabša.

Nwm no... Preveč blizu EVja si ze. Tist 1-2x na leto trip pa rab sam napol spodobn EV (beri ni kak francoz/nemc z pol premajnhno baterijo) in mičkeno miselnega preskoka.