Okolju prijazni avtomobili

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.604
9.449
113
Ogromno. Saj vidiš kraviziran vozni park. Cena kraviziranega vozila napram ne-kraviziranem je okrog +20%, podobno poraba goriva kraviziranega vozila.
Isto gre potem za servise, pa gume za kravizirane avte.
Ima se, može se.
Če bi cene bencinov realno šle gor, bi se avti skrčili. Tako, kot se je zgodilo v ZDA tekom 1970ih. Ko so iz ladij z V8 motorji ljudje poskalali na VW hrošče in Honde s 5x manjšo kubaturo in porabo ter stroški.
Tebi je youtube konkretno kraviziral možgane, ker take budalaštine pišeš, da je veselje.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.958
9.614
113
Kako bo z dodatnimi stroški čez n let pa itak noben ne ve. Lahko ti tudi na dieslu crkne za par jurjev takoj po poteku garancije (DPF,turbina, šobe,...).
Kako se ne ve? Pri Toyoti menjavajo baterije že pred 200.000 km, pa naj bi bila daleč najbolj zanesljiva. Tako da, vse ostalo bi moralo biti še slabše.
Sicer pa imaš nekje tukaj napisano izkušnjo uporabnika, ko je pač poraba višja (ker elektromotor zaradi zmahane baterija manj pomaga), ampak jim dol visi. Službena kola pač. Torej, na koncu prideš do tega, da plačaš nekaj več za hibrida, ki potem porabi minimalno manj, hkrati pa požre toliko več resoursov, ima manj prostora, je težji, itd. Pravo EKO varčevanje.