Edino pravilno, ko srajčkar v nulo zmanikiranih rokicah vleti in pametuje kaj je on vido na jutubu.in na vsako pripombo odvrnejo "a to s pa na jutubi vidu?"
Edino pravilno, ko srajčkar v nulo zmanikiranih rokicah vleti in pametuje kaj je on vido na jutubu.in na vsako pripombo odvrnejo "a to s pa na jutubi vidu?"
Edino pravilno, ko srajčkar v nulo zmanikiranih rokicah vleti in pametuje kaj je on vido na jutubu.
Poglej pod sedež EV-ja, Next baterijo.Tudi EV ima 12V standardno baterijo. Next?
Baterije so pa kaj en navaden kup plastike, litija, bakra, ... Vse gre lepo nazaj v predelavo, ni neke znanosti. Ko bo zadosti starih baterij bo reciklaža brez težav laufala. Ne vidim težav, zakaj ne bi.Seveda ne. So pa po večini en navaden kup železa. Razen katalizatorji, ti pa vem da gredo radi nazaj v talilnice.
No takrat ko bo to množično v uporabi, bodo pa tudi baterije kradli, tako kot danes katalizatorje.Ja ker tesla je edini EV avto. Koliko pa tehta baterija v zoe? in ostali ki imajo še manjše baterije?
Če/ko bodo samo EV v prodaji se bo hitro našel nekdo ki bo lepo služil z reciklažo baterij, ker bo to zelo zaželen biznis.
Kaj pa hodiš k polovičarju. Kje je problem? Al je to da mu ne privoščiš več kot 15€ na uro te pa pač najdeš največje smeti od mehanika kaj lahko?No saj, zato pa potem pridejo zmanikirani vozniki domov s prebito glavo, poldelujocimi bremzani in napol zamenjanim oljem v 4wd.... Ker Mojster ni slisal za proceduro in tester.....
Pri mojmu moraš lajsno dol spasat prej, to pa veš kak je, lahk gre gladko, lahko si pa "zmagovalec" (in ponavadi si zmagovalec, sploh pri "starih" avtih) , lucka ima rob, da je bolj fajn. Tako da nema flat šraufencigerja v štartu.Lucka za tablico je ze pri enih berlingotih znanost! Znalec jo iztakne s špico. Z rokami ali flat sd pa vse polomiš.
Ja kje je potem problem, če si naštudiral bolje kot 99% mehanikov? Narediš sam in je. Al pa pelješ k tistemu 1% mehanikov, ki ima bolje naštudirano od tebe pa boš srečn.Ne blebeči spet. Dejstvo je, da danes lahko na netu v enem dnevu pred odhodom na servis nastudiras postopek bolje od 99 posto mehanikov. Razen redkih izjem ti bo vsak kozolcar zadeve nalil in pritegnil malo po svoje. Ti pa pogledas v service manual za SVOJ model, pa 3 videe znalcev iz kake priznane švabske garaže pogledaš...in boš seveda imel bolj točne podatke kot nekdo, ki na dan obrne 10 avtov, razlicnih letnikov/modelov/znamk...
Zanimiva ideja. Včasih so v Gradcu (Graz) blizu zaporov imeli servisno delavnico, kjer si na uro najel prostor in orodje. Pa trgovina z avtodeli je bila zraven.Ti si edn izmed onih ne, ko greš do mehanika pa v bistvu rabiš samo njegov plac in orodje, ostalo boš pa sam. On naj te pa gleda in se uči zraven ne.