Okolju prijazni avtomobili

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Edino pravilno, ko srajčkar v nulo zmanikiranih rokicah vleti in pametuje kaj je on vido na jutubu.

Strank vseeno nebi podcenjeval, nikoli ne veš kdo je in kakšno znanje ima, jasno nekaj je če ti skuša solit pamet, če te pa želi usmerit v neko rešitev problema, ki jo je videl nekje na netu, je pa to lahko plus, ali pač?
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

jezek

Guru
24. jul 2008
3.587
1.492
113
No saj, zato pa potem pridejo zmanikirani vozniki domov s prebito glavo, poldelujocimi bremzani in napol zamenjanim oljem v 4wd.... Ker Mojster ni slisal za proceduro in tester.....
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Kupiš pri prizvajalcu. A motor za meržota lahko kupiš pri Bartogu? pa še 50% skonto pri petrolu če porabiš točke?
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Seveda ne. So pa po večini en navaden kup železa. Razen katalizatorji, ti pa vem da gredo radi nazaj v talilnice.
Baterije so pa kaj en navaden kup plastike, litija, bakra, ... Vse gre lepo nazaj v predelavo, ni neke znanosti. Ko bo zadosti starih baterij bo reciklaža brez težav laufala. Ne vidim težav, zakaj ne bi.
 
  • Haha
Reactions: sad
22. jul 2007
13.496
1.705
113
124
Ja ker tesla je edini EV avto. Koliko pa tehta baterija v zoe? in ostali ki imajo še manjše baterije?

Če/ko bodo samo EV v prodaji se bo hitro našel nekdo ki bo lepo služil z reciklažo baterij, ker bo to zelo zaželen biznis.
No takrat ko bo to množično v uporabi, bodo pa tudi baterije kradli, tako kot danes katalizatorje.
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

luka51

Guru
16. avg 2007
14.464
5.761
113
No saj, zato pa potem pridejo zmanikirani vozniki domov s prebito glavo, poldelujocimi bremzani in napol zamenjanim oljem v 4wd.... Ker Mojster ni slisal za proceduro in tester.....
Kaj pa hodiš k polovičarju. Kje je problem? Al je to da mu ne privoščiš več kot 15€ na uro te pa pač najdeš največje smeti od mehanika kaj lahko?
Za najnižjo možno ceno se pač ne pričakuje top storitev. No vsaj pri normalnih ne. Eni tega še niso(ste) razpucali očitno.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.587
1.492
113
Ne blebeči spet. Dejstvo je, da danes lahko na netu v enem dnevu pred odhodom na servis nastudiras postopek bolje od 99 posto mehanikov. Razen redkih izjem ti bo vsak kozolcar zadeve nalil in pritegnil malo po svoje. Ti pa pogledas v service manual za SVOJ model, pa 3 videe znalcev iz kake priznane švabske garaže pogledaš...in boš seveda imel bolj točne podatke kot nekdo, ki na dan obrne 10 avtov, razlicnih letnikov/modelov/znamk...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.883
11.022
113
true , gledam ravno lucko za zadnjo tablico, pri plebs avtih je sraufneciger noter pa je lučka zunaj... a ne pri premiji, k sreči sem šel gledat YT.. ker bi zlomil še pa još. Za demontažo brez loma, moraš pol avta razstavit ...
zdaj vem.

kak ti to na servisu naredijo, pa bi bilo zanimivo videt, po mojem lomijo, sej se ne vidi... kot zadnji primer menjave vetrobranskega stekla...unicli panel... pa so kao pro, vsak dan menjajo še pa još stekl. Marš.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.587
1.492
113
Lucka za tablico je ze pri enih berlingotih znanost! Znalec jo iztakne s špico. Z rokami ali flat sd pa vse polomiš.
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.587
1.492
113
Zadnjic smo se z amerikanci usekal glede nalivanja olja v zadnji M diferencial. Jaz pravim da gre zadnji do preliva (sprednji pa na merico - kak centi pod robom), Jenki pa da gre v zadnjega liter (ne do preliva). Po parih dneh ugotovimo, da je oboje pravilno, ampak eno drži za M diff, drugo pa za "M" dif.....
Ps: olje za prednji diff NI isto kot za zadnjega...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.883
11.022
113
Lucka za tablico je ze pri enih berlingotih znanost! Znalec jo iztakne s špico. Z rokami ali flat sd pa vse polomiš.
Pri mojmu moraš lajsno dol spasat prej, to pa veš kak je, lahk gre gladko, lahko si pa "zmagovalec" (in ponavadi si zmagovalec, sploh pri "starih" avtih) , lucka ima rob, da je bolj fajn. Tako da nema flat šraufencigerja v štartu.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.464
5.761
113
Ne blebeči spet. Dejstvo je, da danes lahko na netu v enem dnevu pred odhodom na servis nastudiras postopek bolje od 99 posto mehanikov. Razen redkih izjem ti bo vsak kozolcar zadeve nalil in pritegnil malo po svoje. Ti pa pogledas v service manual za SVOJ model, pa 3 videe znalcev iz kake priznane švabske garaže pogledaš...in boš seveda imel bolj točne podatke kot nekdo, ki na dan obrne 10 avtov, razlicnih letnikov/modelov/znamk...
Ja kje je potem problem, če si naštudiral bolje kot 99% mehanikov? Narediš sam in je. Al pa pelješ k tistemu 1% mehanikov, ki ima bolje naštudirano od tebe pa boš srečn.
Jaz, ko nekaj naštudiram naredim sam in ne pametujem nekomu drugemu kak naj.
Ti si edn izmed onih ne, ko greš do mehanika pa v bistvu rabiš samo njegov plac in orodje, ostalo boš pa sam. On naj te pa gleda in se uči zraven ne.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad in jezek

jezek

Guru
24. jul 2008
3.587
1.492
113
Ja, seveda! Mu placam kolikor rece, samo posluša naj. Sicer grem raje k pooblaščencu. To sicer ni garancija da bodo tam naredili bolje....ampak je mnogo vecja verjetnost da jih potem lovis na kulanco ko kaj ribne.