Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
Ni nujno. Poglej Toyoto, ki ma hibride v malem prstu.
Ne vem, eni pišejo drugače...

1734077000393.png

Ne vem...
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
14.186
6.741
113
seveda ni, 80kilo za avto dat moraš biti next level, tudi po možganih... ali pa firme in spji ki nabijajo stroške in je vseeno.. samo da se državo obrne :evil:

No vidiš, ti že nisi nek level... Nobeni firmi, še manj spju ni vseeno. In končni cilj je tudi v njihovih primerih, koliko stane od črto. Stroska si ne dviguje zato, da bi čim več subvencij pobral ampak pobira subvencije, da si strosek zniža. Očitno ta distinkcija ni čisto jasna vsem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ti govoriš o 12V akuju, in v isti sapi da si ga moral 1x tedensko na sprehod vozit? WTF, zakaj imaš potem avto, če ga "moraš" enkrat na teden vozit, a ga maš v dnevni sobi da ga gledaš ali kaj.?

To kar piše EV-clinic pa je glede visokonapetostne baterije in ja, se utrudi če jo maltretiraš, nikakor pa ni to tak problem kot pa EV clinic napihuje, konec koncev ti Toyota garantira 10 let, da bo baterija delala.
 

kajn

Guru
5. okt 2007
2.820
1.667
113
Iskajoč brata
jaz sem tudi mnenja, da bi morala iti EU v omejevanje velikosti avtomobilov, kubaturi, hitrosti na avtocestah... S tem bi naredili več kot nasilna elektrifikacija
Manjši + lažji avtomobili + manjša hitrost = manjša poraba = manjša onesnaženost
Tako pa je že trenutni Polo v velikosti Golfa 4, da o masi ne govorim....
Lahko bi tudi kaj o življenjski dobi naprav, ne pa da vse crkne po pretečeni garanciji... Kako se naj gremo EKO, pa zeleni, če pa vse načrtno crkuje
 

Samo Svoj

Guru
27. jan 2022
6.480
2.662
113
Ti govoriš o 12V akuju, in v isti sapi da si ga moral 1x tedensko na sprehod vozit? WTF, zakaj imaš potem avto, če ga "moraš" enkrat na teden vozit, a ga maš v dnevni sobi da ga gledaš ali kaj.?

To kar piše EV-clinic pa je glede visokonapetostne baterije in ja, se utrudi če jo maltretiraš, nikakor pa ni to tak problem kot pa EV clinic napihuje, konec koncev ti Toyota garantira 10 let, da bo baterija delala.
Daj še enkrat preberi kar je Darjan pripel. Govora je o 12V akuju, ki stane 200€ in je velikosti malo večjega moped akuja.
Zakaj pa ta Yaris stoji v garaži brez tablic te pa nič ne briga!
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
A si predstavljaš šele ta revolt, če bi to zares skušal uvesti v praksi.

Avtomobili so zbezlajli v 2 tonske krave in cene so šle v nebo, morda bi malčki res lahko uspeli če bi dodali določene davčne bonbončke, ampak po drugi strani to nujno pomeni da bi "normalne" avtomobile moral toliko bolj davčno obremeniti.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Daj še enkrat preberi kar je Darjan pripel. Govora je o 12V akuju, ki stane 200€ in je velikosti malo večjega moped akuja.
Zakaj pa ta Yaris stoji v garaži brez tablic te pa nič ne briga!

Zakaj bi bil komentar nekega Luka (si to morda ti?) na facebooku od EV-clinic kakorkoli relevanten?
Vsak sodoben avto, ki ti stoji v garaži je dobro priklopit na 12V polnilec.
 

MrDaco

Guru
11. sep 2007
11.869
6.033
113
jaz sem tudi mnenja, da bi morala iti EU v omejevanje velikosti avtomobilov, kubaturi, hitrosti na avtocestah... S tem bi naredili več kot nasilna elektrifikacija
Manjši + lažji avtomobili + manjša hitrost = manjša poraba = manjša onesnaženost
Tako pa je že trenutni Polo v velikosti Golfa 4, da o masi ne govorim....
Lahko bi tudi kaj o življenjski dobi naprav, ne pa da vse crkne po pretečeni garanciji... Kako se naj gremo EKO, pa zeleni, če pa vse načrtno crkuje
Omejitve imamo že od kar so ceste zgrajene. Če pogledaš preko meje k Avstrijcem imajo omejitve zaradi hrupa ponoči, proti Dunaju vem da je "eko" omejitev 100 itd. Redkokdaj si na naših AC srečen če lahko sploh voziš 130. Regionalne omejitve so take, da te srat pritisne. Da ne omenim, da bi veliko več koristi bilo če bi bile omejitve na daljše razmake, ne pa da imaš na razdalji 300 metrov 3 table, ki si nesmiselno sledijo 60->70>50. Tako bi bila vožnja brez zaviranja in pospeševenja bolj ekonomična. Kar se tiče teže pa je dejstvo, da so avti vedno varnejši, vedno bolj čvrsti. To seveda prinese težo. Je pa res da Polo je že velik kot je bil Golf 2. Pač tudi civilizacija gre naprej in vožnje kot v kočiji ali konzervi za tune si ne želimo več.
Aja... pa še motorji... 1,2 so stalnica.
 

dask

Majstr
21. sep 2023
497
557
93
Se komu sanja, kaj bi tole bilo? Ne spremljam scene, ampak sem ga parkrat srečal, kot ena žaba... ima pa švedske tablice

xauto.jpg
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
53.068
7.011
113
MrDaco, sori ampak jaz lahko na podravski AC bp peljem “kolko avto leti”, vsak dan. Ne posplosevat. Tudi pomurska je OK
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.465
5.765
113
Ko se gori kregate glih, kateri avto z več let starim 12v akujem pa zdrži večtedensko stanje in da pol normalno kresne. Pa ne vlečite zaj tu not 20 let starih brez elektronike. Star aku že sam sebe prazni kaj šele 825 računalnikov, ki čakajo v spečem stanju. Res da je poraba minimalna ampak ko aku ni več nov je dovolj da ga zmatra. Pri klasičnem pogonu to opaziš ko začne slabo verglat. Pri hibridu pa tega ni. In danes dela ker še ma glih dovolj, jutri pa ne bo več zbudil. Samo to je tu finta in nič drugega.