Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
.
.
.
Ali imamo vozniki kake pravice, če so table postavljene tam, kjer ni 10 stanovanjskih zgradb. Včasih ni ob cesti sploh nobene. Verjetno sicer ne, ker je so "...deli cest znotraj pozidanega območja, ob katerih ni stanovanjskih stavb". Kaj če za tablo ni bilo še nobene stavbe? Kako bi pravniki to razlagali?
Popolnoma brezpredmetno - če stoji tabla "ime naselja" (rumena s črnim robom - znak III-14) od tam naprej velja omejitev 50 km/h (oz. tista omejitev, ki je dodana na ta znak) in jo je potrebno upoštevati.
Zdaj ali je znak upravično (in pravilno) postavljen tam je pa druga zadeva - poglej pod čigavo nadležnost spada dotična cesta (občina, DRSC, DARS) in se tam pritoži. Če si pa 100% siguren, da je znak nepravilno ali neupravično postavljen, pa direktno prijava na prometni inšpktorat RS.
Pri nas so odgovornosti upravljanja cest razdeljeni med DRSC (in DARS za AC) in občinami - žal pa je tako, da je za veliko večino cest upravljalec "občina" (pač tista kamor spada cesta) in da na občinah manjka ustreznega znanja (kadra) za to področje. Rezultat so pa nesmisleno postavljene omejitve (kamor spadajo tudi table začetek naselja - je treba s tem znakom namreč pokazati do kod je "naše" ), "vseslovensko" veljavne cone z omejeno hitrostjo (ker ni znaka konec območja), omejitve hitrosti samo za eno stran ceste (ker manjka znak na drugi strani ali je drugačna omejitev) in tako naprej.
Še bolj žalostno pa je, da je skoraj nemogoče nesmisleno omejitev hitrosti spremeniti navzgor. Razlog je v tem, da mora na koncu koncev nekdo podpisati ta odlok - in sedaj si predstavljate, da imate situacijo, kjer je tabla "začetek naselja" postavljena sredi koruznih njiv in odgovorni "občinar" popusti in tablo prestavi za 1 km na dejanski začetek naselja, čez teden ali dva, ali kakšen mesec / leto (čisto vseeno kdaj), pa se zgodi prometna nesreča "med njivami, kjer je bilo prej naselje" in osebno vozilo s pijanim voznikom podre kolesarja, pešca, ... - le-ta pa umre. Nekdo bo zelo hitro izbrskal podatek, da je nekdo pred časom "dovolil" višjo hitrost in je potem-takem ta odgovoren za smrt udeleženca v prometu - nihče pa ne bo raziskal dejanskih vzrokov nesreče. No - sedaj pa veselo na delo in zahtevati od odgovornih, da bodo nesmiselno nizke omejitve spravili na neko normalno raven
(IMHO - regionalna cesta - križišča max. 70 km /h in ne 60 km/h ali celo 50 km/h).