Odškodnina - izliv vode

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.160
3.630
113
Marlbor
Zavarovanje na novo vrednost, brez odbitne franšize, polek tega pa je verjetno edina zavarovalnica, ki izliv vode zaradi loma cevi nima omejenega na prvi riziko. Tak, da tu sploh nima noben kaj razmišljati, koliko bi bilo lahko ponujeno.

Če je škoda 400eur, bo pa pač dobil 400eur. Bo pa škoda hitro in strokovno ocenjena, ponudba pa transparentna in s tem tudi pošteno plačana.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Zavarovanje na novo vrednost, brez odbitne franšize, polek tega pa je verjetno edina zavarovalnica, ki izliv vode zaradi loma cevi nima omejenega na prvi riziko. Tak, da tu sploh nima noben kaj razmišljati, koliko bi bilo lahko ponujeno.

Če je škoda 400eur, bo pa pač dobil 400eur. Bo pa škoda hitro in strokovno ocenjena, ponudba pa transparentna in s tem tudi pošteno plačana.

Ni edina
smile-1.gif
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Citat:
Uporabnik Matej pravi:
Verjetno bi v doticnem primeru bilo ponujeno:
zt 2000
mb 1500
tilia 1000
generali 400

Še en ki mu je Triglav edina izbira in verjetno po besedah Roberta si PR za Triglav kot je Pbutec za Generali?!?

Triglav je edini ki skriva kako vrednotijo gradbeno vrednost na m2, pri vseh ostalih je to podatek javen in lahko stranka čahko tudi zmanjša oz dvigne vrednost če je nadstandardno grajeno, vse moje ponudbe police so narejene z realno vrdnostjo m2 na posamezno etažo, ko pa gledamo police triglava pa piše bruto površine 150m2, ko gremo pa seštevat po etažah pa ponavadi pridemo na 200 ali več, kar v praksi pomeni da so podzavarovani, ampak sej ker je Triglav je to čist o.k....
 

sale66

Zelenc'
31. jan 2013
11
0
1
Imaš prav. Toliko je očem skritega v teh policah, da je neverjetno. Še vedno nisem dobil odgovorov na vsa vprašanja in jih verjetno tudi ne bom. Takoj, ko se odgvorni zavejo, da s svojimi iskrenimi odgovori lahko pomagajo zavarovancu do višjega izplačila, nastopi tišina. Na maile ne odgovarjajo več. Ne da se mi "jahat" okrog odvetnikov za kakšnega jurja. Tudi sam, tepec, sem bil zaprisežen "triglavovec". Do sedaj. Cenilec pravi, da je nevtralen. Ha,ha,ha! Pa, butec, kdo ti reže kruh? Takega diletantizma sem bil deležen redkokdaj. Imam podjetje že 15 let. Če bi se šel posel tako, kot se ga gredo nekateri, bi že zdavnaj obubožal, v hujšem primeru pa bi bil pokojni ali vsaj na vozičku. Tepec, ki ti ni dorasel na nobenem nivoju, se dela norca iz tebe in ti določa kaj in kako. Ko pa povprašaš po "pravilih igre" pa nastopi tišina. Vsa čast večini agentov, ki se trudijo služiti kruh s prodajo polic. Vendar jim diletanti uspešno tanjšajo kruh in otežujejo posel. Če bi mi kdorkoli iz zavarovalnice v roku in strokovno pojasnil mojo "zablodo" v zvezi z izplačilom škode, bi se s to razlago strinjal. Sem človek, ki verjame argumentom. Na tak način pa nikakor ne. Od mene največja zavarovalnica v bodoče ne bo dobila niti centa. Razmišljam o tem, da tudi svoja življenska in nezgodna zavarovanja prenesem k drugi zavarovalnici. Prav tako zavarovanja svoje žene in svojih otrok. Naslednji agent, ki mi bo zavaroval hišo pa bo imel malce neprijetno nalogo, ker bo moral odgovoriti na veeeliko vprašanj. Zdaj jih poznam in vem, katera so bistvena. Tisti, ki bo znal, dobi moj denar.
 

Garfildd

Guru
24. jul 2007
6.262
4.845
113
Ja na žalost so tudi taki primeri kot tvoj, police in predvsem pogoji pa so velikokrat premalo jasno napisani in si vsak razlaga seveda sebi v prid, morajo biti pa toliko jasno da ni dvoma, kaj je in kaj ni...

Najtežje mi je odgovorit stranki, ko oceniš da bo za njo pri tej zavarovalnici najbolj primerno zavarovanje, ali ima sedaj res vse zavarovano, najraje bi rekel ja, ampak ne morem, ker so določene izključitve... zadnji primer sem na podlagi pogovora izbral zavarovalnico in ustrezen paket... a lej ga zlomka, stranki uspe razbiti umivalnik, ki ga recimo tukaj ni vključen v kritje, je pa pri dveh drugih zavarovalnicah... kaj naj sedaj rečem, opcij je 500 ali več kaj se ti lahko zgodi in če se stranki slučajno kaj takega zgodi je pomembno da to razčistita, najskabše se je pa neodzivat na emaile...

Cenilci so pa potem tisti ki postavijo na preizkus zavarovanje, večinoma že samo z odnosom, kako nastopijo do stranke... tudi jaz sem bil že na tej strani in vem kako se počutiš...