Takoj sem poklical zastopnika, ki se je takoj odzval. Rekel mi je, da lahko začnemo s sanacijo in o tem obvestil cenilca. Ker nismo vedeli, kje pušča, smo začeli z iskanjem napaka. Ker je bila količina iztekle vode velika, nam je svetoval, naj najprej dvignemo kad in nato tuš kad, ker tam najprej pride do napake. Cenilec se je odzval čez 13 dni. V glavnem, sedaj, ko je treba plačati škodo, pa je nastal problem, aj je oprema in kaj je škoda na stavbi. Cenilec trdi, da kad, tuš kad in tuš kabina NISO kopalniška oprema, ampak deli stavbe. Agenti, ki jih poznam (vklj. tudi moj) so mi zatrdili da gre to v opremo in ne v dele stavbe. Cenilec mi pravi, da naj grejo agenti še enkrat na šolanje. Odgovor na moje vprašanje preko spletne strani triglav.si je prav tako pritrdilen s strani vodje območne enote Ljubljana. Ko pa podrobneje pojasnim svoj primer, potem nastopi tišina in odgovorov ni več. Ne vem zakaj vsi zahajate striktno v moj primer, če so moja vprašanja v zgornjem postu čisto preprosta in splošna. Ali lahko odgovoriš (ker se razumeš v to) na ta vprašanja, brez da bi se spraševal, kaj stoji zadaj? In ko bom dobil odgovore na to, bo (tudi) moj primer jasen in čist. Če obstajajo odgovori v kakšnih pravilnikih o delu cenilcev ali kaj podobnega, bi želel te odgovore videti. Pa mi jih nihče ne da, oz. noče dati. Preprosti odgovori na nekaj preprostih vprašanj. Če mi kdo dokaže in pokaže, da nimam prav, se opravičim in v isti sekundi podpišem poravnavo. Ne morejo se pa sklicevati samo na pravila, ki omejujejo izplačilo škode. Verjetno obstajajo tudi pravice zavarovanca in ne samo pravice zavarovalnice, mar ne?