Odpuščanja pri avtomobilskih trgovcih

Earnhardt

Fizikalc
18. avg 2007
1.352
0
36
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Teli itak mislijo, da so razred zase.

Od nekdaj so bili naduti. Se spomnim prodajalca na Viču ko sva rekla besedo, dve okrog mpc - jaz da pač nekaj lufta more bit, magari za tepihe (itak računal na več). Njegov odgovor: "Če tako mislite, pač ne boste imeli Toyote"
crazy1.gif


Se strinjam s teboj: ko jih šljivi. Ceno lahko preveriš v bližnjih državah, sicer ne vem kakšna je tam (A, ITA, H) ampak kakšno akcijo že navržejo. Neee, to njih ne zanima, se držijo svoje štrene kot pijan plota. Pri 57% padcu prodaje...
Honda je klonila, pred kratkim je tekla debata o Civicih, ki jih ponujajo konkretno ceneje kot pred letom. Prej bodo to spoznali pri Toyoti, manj bo bolelo.

edit: govoriš o Avensisu? Če je to res potem...
bonk.gif

Na viču sem imel podobno izkušnjo. Prodajalcu sem se lepo zahvalil, rekel, da potem res ne bom imel Toyote. Na zadnje sem kupil Hondo. Tam ne delajo prodajalci, temvec ... ne vem??
Prodajalci prodajajo, ne pa kasirajo.
Prodajalci znajo stranko zacutit in mu prodat avto najdrazje, kar se lahko iztrzijo, ne recejo: to je tako in tako bo....to zna vsak, tudi 4 leta star mulc ...

no, sedaj pa imajo kar naenkrat tudi Toyote popuste
smile-1.gif
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Ja, ni osamljen primer. Enako pri Malgaju. Pripelješ stari avto v cenitev, zakomplicirajo z milijavžnt papirji (očitno jim ne dišijo avti iz Nemčije, imajo raje zgonjene in z manj opreme, le da so "slovenski"), niti avta ne pogledajo in te pošljejo domov po papirje. No, tisti, ki mi je prodal prejšnji avto mi je posledično prodal še sedanjega, kar konkretno zaslužil, Malgaj pa je ostal brez zaslužka.

Neumno. In tja sem prišel z vsemi obveznimi papirji, ki bi zadoščali za odjavo in prodajo rabljenega vozila ter denarjem za novega. Ehh, upam da bo kriza počistila to panogo v Sloveniji.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Uvožen avto se bo vedno težje prodal, to pa predvsem zaradi raznih mahinacij, ki jih dilerji počnejo. Uvožen avto kupim samo s 40% popustom od cene na trgu!
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
In katere papirje so hoteli?

Namreč prometna in homologacija sta obvezen dokument, pa kakšen račun tudi ne škodi in potrdilo o plačanih davkih.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
KSZ: p sej eni so itak čist nesposobni. Grem dons mal firbcat na Bravničerjevo za GTI-jem in da končno lepo Sciroccota pogledam, (pač preveč cajta sm mel
grin1.gif

v vw salonih so itak debili. pred mesecem dni sem kupoval nov avto in mi na bravnicarjevi niso hoteli dati golfa VI za testno voznjo, ker je bilo slabo vreme, ces da se bo umazal
hysterical-1.gif
no odsel sem h konkurenci.
Pri meni je bilo enako, ko sem kupoval twinga.
Sem se zmenil pri Pleško cars za testno vožnjo s Twingom za določen termin, prvič ni bilo več prodajalca, ko sva se zmenila za drug termin, me pa 2 ure prej pokliče prodajalec po telefonu in mi sporoči, da nemorem na testno vožnjo, ker je mokra cesta
bonk.gif

Potem sem avto kupil pri drugem trgovcu.
 

Stupo

Fizikalc
28. mar 2009
1.334
0
36
Ljubljana
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Ja, ni osamljen primer. Enako pri Malgaju. Pripelješ stari avto v cenitev, zakomplicirajo z milijavžnt papirji (očitno jim ne dišijo avti iz Nemčije, imajo raje zgonjene in z manj opreme, le da so "slovenski"), niti avta ne pogledajo in te pošljejo domov po papirje. No, tisti, ki mi je prodal prejšnji avto mi je posledično prodal še sedanjega, kar konkretno zaslužil, Malgaj pa je ostal brez zaslužka.

Neumno. In tja sem prišel z vsemi obveznimi papirji, ki bi zadoščali za odjavo in prodajo rabljenega vozila ter denarjem za novega. Ehh, upam da bo kriza počistila to panogo v Sloveniji.
Malgaj je itak razred zase... Ko sem kupoval nov avto, sem se imel namen dati prejšnega v račun.
Za clia dci82 l.03/11 (115.000km) z veliko opreme (avto klima, bc, senzor za dež., ALU...) so mi ponudili 3.800€. Avta sploh pogledal ni, samo prometno in eurotax. Pri Pleškotu so mi ponudili 4200€, pri realu pa 4900€. Nazadnje sem ga prodal na avto.net za 5.000€.
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik ChaoRen pravi:
Trenutno mislim, da ga ne morem prodati niti za 6k €.

Prodajaš ali samo spremljaš cene?

Ker poznam nekoga, ki bo v kratkem kupil nekaj v tej smeri...

Ne, ne. Ne prodajam. Da bi v enem letu vrgel stran dobre 3k € (v bistvu skoraj 4k €)? Nisem tako neumen.

Sem le dodal kot komentar, kaj se dogaja. Je pa trenutno tak avto zelo zelo poceni. Za 6k € dobiš 4 leta starega dizel karavana z manj kot 80k prevoženimi km, vso možno opremo. Res noro!
 

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
pa meni se zdi to normalna cena za rabljen avtomobil (ker mi ni normalno da daš 20k€ za avtomobil srednjega razreda brez luksuzne opreme in 2.0tdi/jtd/crdi... motor
crazy1.gif
)

in s takimi cenami se trgovci (proizvajalci) delajo norca iz kupcev, potem pa ni čudno da je "kriza" v avto industriji.
smirk-1.gif


včasih so se hyundaiji prodajali po 1.300.000?
sedaj je normalna cena za hyundai 10.000€
cheer.gif


v eni reklami se še hvalijo da imajo omejene količine za Hyundai ix55
crazy1.gif


pa kateri normalen človek da 50.000€ za tak avto? wannabe lukzus SUV? Premium
crazy1.gif
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Za tak denar lahko imajo hjundaja kar na zalogi!
bonk.gif
Ga nočem, večina ljudi verjetno tut tako razmišlja.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Imel sem osebni dokument, prometno dovoljenje, zavarovalno polico, slovensko homologacijo, potrjeno servisno knjigo, vse račune servisov, vse ključe vozila in račun podjetja, kjer sem vozilo kupil, torej so imeli na voljo tudi dokument o pridobitvi vozila.

Doma sem imel še: COC dokument, potrdilo o plačanih davščinah, original račun nemškega BMW Avto Motivu za avto, ki sem ga kupil pri njih. In ja. Bil je Premium Selection s preverljivo zgodovino ter manj kot 100.000 km. Enakega sem želel kupiti, torej Premium Selection. Trgovec, ki slednje prodaja, bi morda lahko lažje kapiral, kje so benefiti takšnih vozil in tudi zlahka preveril vse podatke o vozilu plus to, da ga je imel pred nosom parkirano in bi se le sprehodil okoli njega.

Skratka. Malgaj bi lahko tisto popoldne prodal vozilo iz zaloge. Zaslužil bi s prodajo mojega starega vozila (vsaj 1.500 EUR) in s prodajo novejšega v Premium Selection (še dodatnih 2000-3000 EUR čistega zaslužka), skupaj torej 4.000 EUR zaslužka za firmo Malgaj.

Kakor koli. Zaslužil je Avto Motiv, v redu ocenil rabljen avto in to brez problemov (prodajalec se me je spomnil). Dobil sem tudi konkreten popust za drugo, mlajše vozilo. Avto je super, popolnoma ohranjen, nabit z opremo, enako kot prejšnji, s katerim v 60.000 km nisem imel niti ene same najmanjše težave razen rednega servisa.

Raje pa ne začnem o Porsche InterAvto. Tudi tam so se zgrozili, ko so slišali, da bi vzeli noter v račun 4 leta staro rabljeno vozilo, kupljeno v okviru BMW Premium Selection, brezhibno in s prav vsemi papirji. Ni šans "jemljemo le slovenska vozila".

Ok, tudi prav. Pač niste prodali novega Passata Highline iz zaloge za 24.800 EUR. Briga me.

Dokler se bodo naši trgovci takole obnašali jim gre še preveč dobro. In ja. Na vsa srečanja sem prišel z urejenim avtom, jasnim sporočilom, da me zanima nakup in v poslovni obleki. Vsakemu bebcu, ki dela več kot dva dni v prodaji, bi lahko bilo jasno, da nisem 18 letni mulc in da nisem prišel zgolj gledat avtomobile. Pa mogoče tudi to, da avte menjam največ na dve leti, torej lahko z mano tudi v prihodnje še kaj zaslužijo. Tega niti ne skrivam, ker se avtomobilov hitro naveličam in upam na IQ trgovca, ki bi zavohal možnost večkratnega zaslužka ter to spodbudil s kakšnim extra popustom.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Uvožen avto se bo vedno težje prodal, to pa predvsem zaradi raznih mahinacij, ki jih dilerji počnejo. Uvožen avto kupim samo s 40% popustom od cene na trgu!

To je pavšalna ocena. Vsi uvoženi niso enaki. Jaz tudi nikoli ne bi kupil uvoženega vozila pri kakšnem dilerju. Poznam enega večjih in vem, kakšni avti pridejo s šleperja in kakšni se prodajajo kasneje. To je zgarana roba turških prodajalcev v Nemčiji, s previtimi kilometri in posegi ličarske delavnice.

Nekaj drugega pa so vozila v stilu premium selection in pogojno Weltauto, z garancijo in normalnimi kilometri. Ali pa takšna, ki ti jih pripelje zaupanja vreden človek po naročilu iz Nemčije. Dilerji so za zgago. Zbijajo cene dobrim vozilom (dobri avti v Nemčiji NISO cenejši kot pri nas) ker prodajo zgonjene avte po ugodnejši ceni, ki jo dosežejo le tako, da kupijo največji drek, previjejo kilometre, jih spolirajo in prodajajo.
 

vaginko

Fizikalc
2. sep 2007
10.870
36
48
Citat:
Uporabnik coolpower pravi:
Citat:
Uporabnik vaginko pravi:
Uvožen avto se bo vedno težje prodal, to pa predvsem zaradi raznih mahinacij, ki jih dilerji počnejo. Uvožen avto kupim samo s 40% popustom od cene na trgu!

To je pavšalna ocena. Vsi uvoženi niso enaki. Jaz tudi nikoli ne bi kupil uvoženega vozila pri kakšnem dilerju. Poznam enega večjih in vem, kakšni avti pridejo s šleperja in kakšni se prodajajo kasneje. To je zgarana roba turških prodajalcev v Nemčiji, s previtimi kilometri in posegi ličarske delavnice.

S opravičujem za mkojo napako. Če gre za avtto iz bmw selekcije potem je to nekaj popolnoma drugega!
zmaga.gif
Sem mislil da gre za klasični uvoz.

Nekaj drugega pa so vozila v stilu premium selection in pogojno Weltauto, z garancijo in normalnimi kilometri. Ali pa takšna, ki ti jih pripelje zaupanja vreden človek po naročilu iz Nemčije. Dilerji so za zgago. Zbijajo cene dobrim vozilom (dobri avti v Nemčiji NISO cenejši kot pri nas) ker prodajo zgonjene avte po ugodnejši ceni, ki jo dosežejo le tako, da kupijo največji drek, previjejo kilometre, jih spolirajo in prodajajo.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.456
146
63
Bom komentiral tvoje zaslužke, ko bi le bili tako visoki na posamezno vozilo, a žal v realnosti niso taki.
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Rabljeno vozilo se prodaja 2000 EUR dražje kot so ga ocenili meni. S popustom bodo zaslužili vsaj 1000 EUR pri tem vozilu.
Novo vozilo. Na Mobile.de je bilo (prav tako PremiumSelection) krepko ceneje kot je prišlo mene s popustom. Dodajmo temu še DMV, ekotakso in še kaj pa pridemo vseeno na 3000 EUR zaslužka. Sicer mi PS iz Nemčije nič ne koristi ker mi garancijo da trgovec in ne tovarna, avta pa v Nemčijo na popravila ne bom vozil v času garancije. Ampak tudi nemški trgovec za nižjo ceno nudi garancijo in krije stroške, ki iz tega izhajajo. Torej slovenski ponudniki PS vozil fino služijo že na račun tega dejstva, da ti nemški premium selection ne koristi veliko v SLO.

To je teorija, v praksi pa vem, da so nekateri trgovci tako butasti, da po pol leta ali več sedijo na zalogi vozila. Kupijo ga po višji ceni (mlajše vozilo), nato ni pol leta ali več kupca, popuste pa dajejo šele, ko jih začne mučiti dejstvo da bodo vozilo, če še malo čakajo, prodali po nabavni ceni. Ampak to je problem organizacije trgovcev in ne kupca.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
hmm ne razumem v čem je bil problem, da bi ti prinesel še dokumente, ki si jih imel doma. Ne gre se tu za "kaprico" trgovca, ampak za to, ker avtomobil s kompletno dokumentacijo lahko prodaš veliko lažje in po bolj normalni ceni, kot uvožen avtomobil, ki ima samo homologacijo in nikakršnih drugih dokumentov. Tako pač je.

A si že zamenjal avto?

PS: kaj si kupil? (lahko na PM)
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Imel je prometno, homologacijo in račun za avto ter servisno knjigo z računi za servise itd. Lahko bi avto pogledal, prej kliknil v Eurotaxu in podal ustno ponudbo, posel pa bi se izpeljal šele, ko bi mu od privlekel še ostale papirje. Pa moral sem jih poiskati, kje so.

Seveda je bil ves posel vezan na odkup starega vozila zato je bila (vsaj okvirna) cenitev predpogoj za kakršen koli resen pogovor. Po svoje se mi je prodajalec avtomobilov (in ne cenilec) kar smilil. Videlo se mu je, da bi rad kaj prodal ampak se nisva mogla kaj konkretnega zmeniti ravno zaradi neobstoječe cenitve.

Sicer pa kdo je tukaj kralj? Cenilec ali stranka, ki želi v teh časih kupiti avto? In to takoj, iz zaloge?

Meni je res vseeno. Denar je dobil tisti, ki je vse skupaj izpeljal korektno in boljše. Žal to ni bil uradni zastopnik BMW ampak nekdo, ki je izgubil licenco. Res hecno in po svoje žalostno.
 

YuGec

Fizikalc
18. avg 2007
2.801
0
36
Aja, to je pa drugo. Se strinjam, da bi do zaključka posla obdelovali stranko, kot je potrebno in pri zaključku zbrati dokumentacijo!
 

coolpower

Fizikalc
17. sep 2007
4.218
0
36
Hyundai se je grozovito popravil v zadnjih desetih letih. Mene prav nič ne preseneča da se podaja v rang luksuznih terencev.
Že Santa Fe je čudovit avto še posebej z boljšo opremo. Ok, armaturko in notranjost še morajo malo izboljšati. Vseeno se mi zdi, da ni daleč od jajc, kot je Qashqai.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Odvisno kaj formuliraš kot jajca. Nekateri pač hočejo met Audi, BMW al pa Porš terenca, da se lahko kurčijo po mestu. Ta pravi, ki gredo v vukojebine in imajo hkrati milijarde pod palcem vzamejo Toyoto Land Cruiser z luksuzno opremo in si kljub temu upajo prečkat meter globoko reko ali pa puščavo. Uni vmes vzamejo Hyundaija. Ni prestiž, ne bo pa tudi obstal, kjer bo ostali luksuzni evropski terenski kič, stane pa precej manj kot Land Cruiser s podobno opremo.
 
Nazadnje urejeno: