evo to ti je posledica popustov, krize itd. vsi se smejejo kako morajo nove avte podarjat prav nobeden pa se ne zaveda, da tudi njegov rabljen avto zgublja vrednost premo sorazmerno kot novi iz salona če ne bolj. Trenutno je najboljši nakup avto za cca 500 eur in ga menjaš na leto, dve. Zguba z vzdrževanjem in vsem ostalim je bistveno manjša kot pri novih avtih, kjer več kot polovico cene plačaš lenuhom pod milim nebom( trgovci, zastopniki, država,......)
V teh časih mi ne pride na misel da bi dajal denar vstran za avto vreden par 10.000 eur. Trenutno se je najboljše držati tega kar imamo.
Tistemu s Toyoto pa pač salon pač naj ima svojo novo staro toyoto za 30000 eur, sam pa naj pač reskira in izgubi tisti strošek za katalizator saj je v končni fazi bolje zgubiti 3000 eur(pa ne verjamem da zadeva stane toliko) kot pa 18000eur. In če laufa moja italjanska škatla pri 170000 km nevidim razloga da nebi toyota laufala pri 300000 km.
V teh časih mi ne pride na misel da bi dajal denar vstran za avto vreden par 10.000 eur. Trenutno se je najboljše držati tega kar imamo.
Tistemu s Toyoto pa pač salon pač naj ima svojo novo staro toyoto za 30000 eur, sam pa naj pač reskira in izgubi tisti strošek za katalizator saj je v končni fazi bolje zgubiti 3000 eur(pa ne verjamem da zadeva stane toliko) kot pa 18000eur. In če laufa moja italjanska škatla pri 170000 km nevidim razloga da nebi toyota laufala pri 300000 km.