Odpuščanja pri avtomobilskih trgovcih

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:

Odpuščati so začeli tudi avtomobilski trgovci

V Summit Avtu odpustili osem, v Toyoti Adrii šest zaposlenih

Množična odpuščanja izdelovalcev avtomobilov kot posledica skoraj 30-odstotnega upada prodaje v Evropi so z zamikom sprožila tudi odpuščanja slovenskih trgovcev, ki se v aprilu bojujejo s 36-odstotnim krčenjem trga. Prvo potezo sta naredila Summit Avto in Toyota Adria , drugi likvidnost še lovijo le z zniževanjem stroškov.

"Družba Summit Avto, distributer znamk Land Rover ter trgovec znamk Ford in Volvo , je moral skrčiti kolektiv," trdi izvršni direktor Summitovih družb v Sloveniji Masahiro Tajima. "Letos Summit Avto proda manj kot sto avtomobilov na mesec, skupno z rabljenimi vozili, lani v istem obdobju pa smo dosegli tudi prodajo dvesto avtomobilov na mesec.

Mesečno ima Summit Avto prek 200 tisoč evrov izgube

Tako velik upad vsak mesec pomeni med dvesto in tristo tisoč evri izgube, nekdaj zelo dobičkonosen program jaguar in land rover pa je začel prinašati izgubo," pojasnjuje Tajima. Zato je Japonec, predstavnik lastnikov (družba Summitomo Corporation ), v petek odpustil osem, nekatere tudi v hudih osebnih stiskah, od skupaj 75 zaposlenih v Summit Avtu. Na odpuščanje pa se je, tako pravi, dobro pripravil, s posvetom z odvetniki.

Jaguar in Land Rover ostajata, a kadrovsko osiromašena

S tem je skorajda zaprl oddelek prodaje jaguarja in land roverja , saj so podjetje zapustili tudi mehanik, prodajalec in vodja veleprodaje pri teh znamkah. Tajima pa je ob tem zanikal, da se poslavlja od obeh znamk, z njimi ima vsaj srednjeročno še resne načrte. Manjkajoče kadre so nadomestil z zaposlenimi iz hčerinske družbe Summit Motors.

Zaslužki kopnijo zaradi cenovnih vojn

Razlog za siromašenje oddelka angleških znamk je po Tajimovih besedah posledica upada prodaje in cen avtomobilov, saj mora danes za jaguarje in land roverje družba ponuditi med deset in 15 odstotki popusta, v to pa jo silijo močan upad povpraševanja po prestižnih avtomobilih in močna znižanja cen v sosednjih državah, predvsem v Avstriji in Italiji.

V maju Tajima že pričakuje izboljšanje posla, saj bo družba pridelala le med 110 in 120 tisoč evri izgube. Do septembra, ko bo Summit Avto prestrukturiran, pa utegne službe izgubiti še 15 ljudi, pravi Tajima. V najboljšem primeru pa jo bodo vsi trenutno zaposleni zadržali.

Toyoto Adrio zapustila dvajsetina zaposlenih

Drugo podjetje, ki je moralo racionalizirati poslovanje tudi z odpuščanjem, je ljubljanska Toyota Adria, ki skrbi za znamki Toyota in Lexus na trgih nekdanje Jugoslavije. V Toyoti Adrii je pred kratkim službo izgubilo 4,6 odstotka zaposlenih, pravijo v družbi, po naših informacijah gre za šest ljudi. Toyota se letos v Sloveniji bojuje z močnim upadom prodaje, v aprilu kar 59-odstotnim. Ob tem močno padajo tudi cene toyot, s tem pa zaslužki.

Drugi režejo stroške, ne zaposlenih

Preostali trgovci in distributerji avtomobilov se po naših informacijah z recesijo v prodaji bojujejo z močnim zniževanjem stroškov, ne z odpuščanjem. Dobro se drži tudi mreža trgovcev in prodajalcev znamke Renault , ki je največja v Sloveniji. Po besedah direktorja mreže Renault v družbi Renault Nissan Slovenija Aleša Suhorepca družba zmanjšanja prodajno-servisne mreže v Renaultu v tem trenutku ne načrtuje.

"Rentabilnost mreže skrbno spremljamo in ugotavljamo, da je predvsem zaradi uspešne prodaje novega megana na zadovoljivi ravni. Za prihodnje mesece smo zaradi predstavitev novih produktov ter dobrega upravljanja zalog optimistični," še dodaja Suhorepec.

Vir: Finance
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.352
6.147
113
Saj niso imeli nobene druge možnosti? Lahko bi še naprej večali izgubo in čez par mesecev zaprli celotno podjetje.
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
summit motors itak nima nekaksnih dobrih prodajalcev, samo se na oplu so podobni pacienti.

cheer.gif
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ehh, Summit samo prihaja na nivoje, ki si jih zasluži. Sicer pa je avto industriji zadnja leta predobro šlo. Tako dobro šlo, da so glave posadili v pesek in niso videli, da njihov sistem preprosto ni vzdržen. Ne ekonomsko, še manj energetsko.

Moje mnenje je, da bo čez 5 let nivo avtoindustrije na kvečjemu 50% lanskoletne pred krizo. Več ni vzdržno.
 
Nazadnje urejeno:

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Danes sem šel povprašat za menjavo staro za novo.

Cena novega je 30k€ za starega sem mislil stržit 17k€.
Puba mi je ponudil 500€ popusta za "novega" in 12k€ za mojega.
Novi je v narekovaju zato ker je model 2008, ki se je umaknil iz prodaje saj se že od januarja prodaja čist novi model.

Sem rekel hvala in adijo.

Znamka je Toyota.

Lp
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Teli itak mislijo, da so razred zase.

Od nekdaj so bili naduti. Se spomnim prodajalca na Viču ko sva rekla besedo, dve okrog mpc - jaz da pač nekaj lufta more bit, magari za tepihe (itak računal na več). Njegov odgovor: "Če tako mislite, pač ne boste imeli Toyote"
crazy1.gif


Se strinjam s teboj: ko jih šljivi. Ceno lahko preveriš v bližnjih državah, sicer ne vem kakšna je tam (A, ITA, H) ampak kakšno akcijo že navržejo. Neee, to njih ne zanima, se držijo svoje štrene kot pijan plota. Pri 57% padcu prodaje...
Honda je klonila, pred kratkim je tekla debata o Civicih, ki jih ponujajo konkretno ceneje kot pred letom. Prej bodo to spoznali pri Toyoti, manj bo bolelo.

edit: govoriš o Avensisu? Če je to res potem...
bonk.gif
 
Nazadnje urejeno:

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Danes sem šel povprašat za menjavo staro za novo.

Cena novega je 30k€ za starega sem mislil stržit 17k€.
Puba mi je ponudil 500€ popusta za "novega" in 12k€ za mojega.
Novi je v narekovaju zato ker je model 2008, ki se je umaknil iz prodaje saj se že od januarja prodaja čist novi model.

Sem rekel hvala in adijo.

Znamka je Toyota.

Lp

Koliko je pa star tvoj star avto? Ker sedaj so hodo neugodni časi za prodajo rabljenih vozil, sploh pa relativno novih, recimo do starosti 3 do 4 let.

Jaz sem za "staro" gajbo uspel iztržit pred krizo natanko toliko, kot sedaj stane NOVA s sicer malo manj opreme. Torej sem profitiral, sedaj bi pa popušil ohoho.

Ampak to so dejstva avtomobilskega trga v krču. Krči se ne samo prodaja novih, temveč tudi prodaja rabljenih. In ker prodajo novih stimulirajo tudi skozi nižje cene, hkrati pritisnejo na trg rabljenih, saj so bile cene rabljenih leto dni nazaj enake, kot sedaj novih. Tako da je čisto možno, da rabljen avto, za katerega bi leto dni nazaj uspel iztržit 17 k EUR, sedaj ne boš mogel dobit niti 12 k EUR.

Sedaj smo torej v časih, ko se ne splača menjavati avta menjave radi. Če imaš kako staro znucano kanto ja. Če pa menjavaš, da bi si aktualiziral model avta, bo pa ritka pekla.
grin1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
edit: govoriš o Avensisu? Če je to res potem...
bonk.gif

Govor je o Avensisu. Prodali pa so jih samo svojim dilerjem, ostalo skoraj nula od prodaje.
Ta ki sem ga šel gledat je prejšni model, ki mi ga ponuja za 29.500€
bonk.gif

Prav tako pa ponujajo 8% za novi model.

Akcijo imajo sedaj za Auris ga dobiš za 14k€ dizla pa za 16k€.
Pa Corolle Verso so januarja močno spustili.

Lp
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Maš karavana?? oprema? Pri nas so kolk na avto.net?? Od 15.000 dalje 2.2. 130kw??

Če mene upraša vozi dalje, avto je bomba, preveč pa rabiš doplačat za nov model.

BTW: u nemčiji so od 11.000 dalje, nimajo nobene cene
tongue-1.gif


 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Kot sem ze v eni temi v drugem forumu rekel, skenslat popuste in ljudi odvadit barantanja in "enormnih" popustov pa bo bols. V teh pogojih noben ne ve koliko dejansko nekaj stane ter ce (za koliko) te je prodajalec nategnil.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Se strinjam....to je res grozno.

Nekje piše -50% popusta, če pogledaš klasično ceno ga realno ostane kake 5%.
bonk.gif


Jaz bi to štel pod zavajanje potrošnika.
 

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Nekdo kupi avto za 14, drug za 15. Identicen avto. Pa se vedno ne ves pri kom se skriva nateg. Pri obeh ali enem. Ne vem zakaj za kruh in ostalo nihce ne cenka.
 

Shipman

Fizikalc
18. okt 2007
1.561
0
36
mrbit zato k nben ne kup za 15 jurjev kruha naenkrat. razn če je kaka orenk fešta pol pa tut kak popust pade
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Karavan, 130kw, vsa oprema, 98kkm.

Drugega kot stroškov vzdrževanja se ne bojim. Sicer še imam garancijo več kot leto, potem pa je konec zastonj vzdrževanja.

Največji strošek bo verjetno ta D-Cat filter, ki menda stane premoženje.

Če kupim novega in ga zvozim tja do 200kkm bo vsekakor bencinar, če pa menjujem na 2-3 leta pa bo dizel.

Lp
 

ChaoRen

Fizikalc
21. jul 2007
5.409
0
36
124
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Danes sem šel povprašat za menjavo staro za novo.

Cena novega je 30k€ za starega sem mislil stržit 17k€.
Puba mi je ponudil 500€ popusta za "novega" in 12k€ za mojega.
Novi je v narekovaju zato ker je model 2008, ki se je umaknil iz prodaje saj se že od januarja prodaja čist novi model.

Sem rekel hvala in adijo.

Znamka je Toyota.

Lp

Koliko je pa star tvoj star avto? Ker sedaj so hodo neugodni časi za prodajo rabljenih vozil, sploh pa relativno novih, recimo do starosti 3 do 4 let.

Jaz sem za "staro" gajbo uspel iztržit pred krizo natanko toliko, kot sedaj stane NOVA s sicer malo manj opreme. Torej sem profitiral, sedaj bi pa popušil ohoho.

Ampak to so dejstva avtomobilskega trga v krču. Krči se ne samo prodaja novih, temveč tudi prodaja rabljenih. In ker prodajo novih stimulirajo tudi skozi nižje cene, hkrati pritisnejo na trg rabljenih, saj so bile cene rabljenih leto dni nazaj enake, kot sedaj novih. Tako da je čisto možno, da rabljen avto, za katerega bi leto dni nazaj uspel iztržit 17 k EUR, sedaj ne boš mogel dobit niti 12 k EUR.

Sedaj smo torej v časih, ko se ne splača menjavati avta menjave radi. Če imaš kako staro znucano kanto ja. Če pa menjavaš, da bi si aktualiziral model avta, bo pa ritka pekla.
grin1.gif

Moj Megane je bil pred enim letom vreden dobrih 9k €. Trenutno mislim, da ga ne morem prodati niti za 6k €. Noro! Cene so padle neverjetno, jaz sem pa kupil takrat, ko je bilo najdražje.
rolleyes-1.gif
Mah, itak sem rabil nujno, kaj čmo zdej...
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
podoben, s 55k km se prodaja za 11k. je pa res, da spušča olje pa da je bil mal počohan.

zdej je en 06 letnik gor za 16k. realno ga bo dal za 14. pa še vesel bo.

a ni toyota zanesljiv avto? zakaj torej cvikaš pri 4 letih in 100k.