Citat:
Uporabnik Hondi pravi:
na zadnjega: ja, prva aktivacija se izvede in pač od takrat naprej začnejo z "delovanjem"
prožitev poteka preko intenega pospeškometra v senzorju
na zgornje:
odvisno od tipa vozila/sistema:
nekateri sami prepoznajo katera hex koda ventila je na katerem kolesu, drugi sistemi potrebujejo vnos kode preko EOBD vtičnice
za kopiranje senzorjev je več variant:
- branje starega in prenos HEX številke v novega, "praznega", s tem, da mora biti izbran enak tip vozila
- generiranje nove HEX številke in vpis le-te v nov senzor, spet mora biti pravi tip izbran.V kolikor vozilo samo ne prepoznava novih HEX številk, je potreben vnos te kode v sistem
- ročni vpis HEX številke, npr. senzor v okvari, preko EOBDja pa v sistemu preberemo HEX senzorja oz. v določenih preberemo direktno na senzorju
nekateri avti (npr a4 2008 naprej) po 20 min vožnje sam prebere nove kode senzorjev (recimo, da damo narest še 4 ventile za a4 za zimski set platišč), veliko drugih vozil isto
tista vozila, ki ne zaznajo, moraš HEX za vsak kolo posebej vpisati v sistem nadzora tlaka pnevmatik
za uporabnika z nickom "map" zgoraj: če govorimo o TPS sistemu, je potrebno vedeti, na kateri tip/letnik vozila se nanaša vprašanje
Hvala lepa za izčrpni odgovor
Vozila, ki so nekako v ožjem izboru. Vsa nova letnik 2015. Megane, c4, suzuki scross, nova vitara, micka asx, kia sportage, mokka.
To kar si zgoraj napisal o zaklepanju. Ni problem tudi originalne kupt recimo za megana za nekaj evrov več, samo da ni potem za vsako ko kolesa premontiraš, kakšnega skakanja okrog servisov. Pač da se tud originalnega enkrat spari, ostane v spominu in pri naslednji menjavi sam zazna.
Nazadnje urejeno: