Obraba ploščic

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Diske ni problem spravit da zazarijo se posebej ce so malo bolj tanki.
Jaz sem jih recimo na mojem Golfu I in to z 1.1L motorjem(seveda malo sfriziranim) pred leti segrel do te mere da so zazarele in to po divji voznji cez ovinkasto cesto.Ko sem ustavil (zjutraj ob 3h) so bili oranzne barve, smrdelo pa ko hudic.
Bati se ne morejo stopit...razen ploscice potem primejo precej manj ker so pregrete.
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
No no probaj, z kkšnimi bolj agresivnimi ploščicami
smirk-1.gif
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
So že večino napisali, pomisli pa na nekaj - bat se stika s ploščicami na presneto majhni površini, površina čeljusti je vsaj 10x večja od površine ploščic itd. Če želiš olje segreti na 200 stopinj, potem moraš doooooldo bremzati in imeti ploščice in diske na blizu 1000 stopinj segrete. Če ne verjameš, pojdi v tehnično šolo, kjer nekdo za silo fiziko obvlada in bo razložil zadeve. Momemntalno (pustimo raylije in formulo) je takih zaviranj 0 (nič), pa diski vseeno zažarijo. Če ne verjameš, poskusi iz cca 140 do 150 (odvisno seveda od teže avta in debeline-zmogljivosti zavor) ob mraku zavirati na polno in skoči ven ter slikaj diske. Sliko pa prilepi tule, pa bomo videli.

Res pa je da taki podvigi oslabijo ploščice, ki temu niso namenjene. Tiste, ki pa so temu namenjene, pa v normalni vožnji ne primejo ama nič.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.070
6.917
113
pri taščici
Ah nekateri mislijo da če je na Soncu (površini diska) 6000 tisoč stopinj, da mora potem tudi na Zemlji biti toliko ( na pedalu zavore).
Preden pride toplota z diska do olja najbrž mine nekaj časa, pa čez nekaj površine mora tudi iti kajne?, da ne pišem kako majhna kolilčina olja je v v stiku z vročino. To je podobno kot bi na s kamping kuhalnikom kuhal golaž za veselico
wink-1.gif


In z enkratnim zaviranjem ne boš ti pregrel olja. druga pesem pa je če bi ga žgal z vršiča navzdol s ceglom na gasu.
 
Nazadnje urejeno:

V_power

Fizikalc
15. sep 2007
1.935
0
36
Ljubljana
za koliko časa boš imel še te ploščice ti bo povedal voznik, ki bo stal v koloni pred teboj
grims-1.gif

potem bo pa spet kriva neprilagojena hitrost in ne bremze
bonk.gif


na bremzah se špara
zmaga.gif
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
eh no...ali ima ploščica 5 mm mesa ali 8 mm nima veze kako dobro bo prijela!
 

Samojed

el. zaščita
Osebje foruma
19. sep 2007
2.157
55
48
Osrednja Slovenija
Zaradi starosti ja, zaradi obrabe ne. No, mogoče kaka čunga lunga roba, a ta odpade običajno še preden je ali stara ali obrabljena.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
zakaj se pa ne bi mogl po dveh letih...pr sodelavki punto 2004 letnik pr 25.000km se ji je ploščica uspredi odlepla....in to tovarniška ne čungalunga
wink-1.gif


Še vedno trdim da več ko maš mesa na ploščicah bol toploto odvajajo....in mn ti diske kurjo!
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Haha, hvala, tejle zgodbi sem se konkretno nasmejal
grin1.gif

aplauz.gif
http://www.carbibles.com/brake_bible.html

If you ride a motorbike or drive a race car, you're probably familiar with the term brake fade which is used to describe what happens to brakes when they get too hot. A good example is coming down a mountain pass using your brakes rather than your engine to slow you down. By the First Law of Thermodynamics, as you start to come down the pass, the brakes on your vehicle heat up, slowing you down. But if you keep using the brakes, the drums or discs and brake pads will stay hot and get no chance to cool off. The next time you try to brake, because the brake components are already so hot, they cannot absorb much more heat. Once they get to this stage, you have to look at the brake pads themselves. In every brake pad there is the friction material which is held together with some sort of resin. Once this lot starts to get too hot, the resin holding the pad material together starts to vapourise, forming a gas. That gas has to have somewhere to go, because it can't stay between the pad and the rotor, so if forms a thin layer between the two trying to escape. The result is very similar to hydroplaning while going too fast in the rain; the pads lose contact with the rotor, thus reducing the amount of friction. Voila. Brake fade.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Tule si samo napisal, zakaj se pojavlja brake fade, kar pa s starostjo in debelino mesa nima nobene zveze. Fade lahko izvedeš tako na popolnoma novih kot na starih ploščicah. Zato imajo marsikateri športni avtomobili spredaj naluknjane diske. Tiste luknje niso zaradi hlajenja, ampak zaradi odvajanja tistega plina, ki se pojavlja pri pregretih zavorah.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
The next time you try to brake, because the brake components are already so hot, they cannot absorb much more heat.

To sm meu v mislih
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.114
10.966
113
kod Džej-Zija
Saj to je logično, ampak debelina mesa na ploščicah tu ne igra bistvene vloge. Ker se bo površina ploščic v vsakem primeru zelo hitro segrela, meso ploščic pa nikoli ni bilo ravno zelo toplotno prevoden material. Morda se to pozna v nekaj % predčasnem fadingu, prav veliko več pa zanesljivo ne. Zato pa nima smisla ploščic menjat, dokler niso primerno izrabljene, torej do tovarniško predpisane tolerance.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.358
5.648
113
Odvisno kako gledaš.....luknje dajejo prah stran pa pline stran pa pol bl bremze primejo...sj lepo piše na uni strani!

Lahko pa gledaš tud tko kt mossero.....več lukenj....je manj diska....stem manj bremzanja....sploh se pa sam torni količnik zarad lukenj ne more povečat