Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@tado
V 5 letih pri Tušmobilu imam samo dobre izkušnje s support-om.
@Smjs
Kaj se ti mudi in nimaš časa vsega prečitat?
Sem poravnal svoje obveznosti le videl nisem, da si moraš zamudne obresti sam izračunat, torej opomin bi moral priti po 1 mesecu in ne dveh in pa zakaj so čakali dve leti preden so se spomnili poslat naslednji opomin, da nisem poravnal zamudnih obresti?
Ti bom dal odgovor glede na to, da očitno prebereš samo prvi in zadnji stavek, čakali so tako dolgo, da se je nabralo več za plačilo.
V času opomina in prav tako po teh dveh letih, ko so poslali za zamudne obresti sem imel službo in kritiziram lahko mirne duše tako njihove storitve kot njihovo obnašanje, signal si imel v večjih krajih v manjših si lahko pozabil na njega, za njihovo poslovanje oziroma korektnost sem ti pa že opisal tako v prejšnjem postu kot tudi tem, da bi morali poslat opomin takoj in ne šele čez dve leti.
p.s.
Glede telefonov pa tole, takrat so bili na voljo le motorola, nokia, regla in če se ne motim tudi belkin.
@Popotnik
Komu se mudi in ne bere celih postov. Odgovoril sem Tadu in ne tebi.
Kar se tiče pa tvojega problema pa mi ni jasno kako se ti je dolg povečeval, če si plačal račun. Od zamudnih obresti po zakonu ne smejo zaračunavati novih zamudnih obresti.
@ Tado
Če si nekaj let redni plačnik še ne pomeni, da se bodo sedaj kar s teboj pogajali o plačilih. Tipična SLO logika. Me zanima kako bi reagiral če bi ti ponudnik (pa nima veza kateri) ponudil delujoče omrežje prvih par let potem pa mrk za mesec ali dva. Seveda bi pa računi še vedno prihajali.