Novo pri Tušmobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Smjs

Fizikalc
9. dec 2007
1.399
4
38
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@tado

V 5 letih pri Tušmobilu imam samo dobre izkušnje s support-om.

@Smjs

Kaj se ti mudi in nimaš časa vsega prečitat?

Sem poravnal svoje obveznosti le videl nisem, da si moraš zamudne obresti sam izračunat, torej opomin bi moral priti po 1 mesecu in ne dveh in pa zakaj so čakali dve leti preden so se spomnili poslat naslednji opomin, da nisem poravnal zamudnih obresti?

Ti bom dal odgovor glede na to, da očitno prebereš samo prvi in zadnji stavek, čakali so tako dolgo, da se je nabralo več za plačilo.

V času opomina in prav tako po teh dveh letih, ko so poslali za zamudne obresti sem imel službo in kritiziram lahko mirne duše tako njihove storitve kot njihovo obnašanje, signal si imel v večjih krajih v manjših si lahko pozabil na njega, za njihovo poslovanje oziroma korektnost sem ti pa že opisal tako v prejšnjem postu kot tudi tem, da bi morali poslat opomin takoj in ne šele čez dve leti.

p.s.
Glede telefonov pa tole, takrat so bili na voljo le motorola, nokia, regla in če se ne motim tudi belkin.

@Popotnik

Komu se mudi in ne bere celih postov. Odgovoril sem Tadu in ne tebi.

Kar se tiče pa tvojega problema pa mi ni jasno kako se ti je dolg povečeval, če si plačal račun. Od zamudnih obresti po zakonu ne smejo zaračunavati novih zamudnih obresti.

@ Tado
Če si nekaj let redni plačnik še ne pomeni, da se bodo sedaj kar s teboj pogajali o plačilih. Tipična SLO logika. Me zanima kako bi reagiral če bi ti ponudnik (pa nima veza kateri) ponudil delujoče omrežje prvih par let potem pa mrk za mesec ali dva. Seveda bi pa računi še vedno prihajali.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
A varianta, ki jo je mel Tuš 1 let nazaj (paketi ala FREE5 v škatlicah v trgovini) z brezplačno naročnino in priključnino še velja in ali jo je mogoče izkoristiti za Mingl?
A Mingl ima katere storitve vključene, če kličeš iz Mobitela al so tudi klici doplačljivi? Če bi se slučajno rabilo?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Si mobil ni bil nikoli prijazen uporabniku pa če se na glavo postaviš kaj šele korekten.
Pred leti, ko še ni bilo Tušmobila sem bil pri simobilu in spregledal položnico a začuda opomin komaj čez 2 meseca.
Plačam to položnico in za mene zadeva zaključena, za simobil še pa vedno ne saj so tako na drobno napisali, da je potrebno plačat še zamudne obresti da niti moja niti jaz nisva tega videla.
Da je pa zadeva še boljša so pa dve leti bili čisto tiho, da so se obresti nabrale in komaj potem poslali pošto, da še nimam poravnano vsega.

Simobil 1x in nikoli več, ker so res nategatorji, kaj je pa to korektnost pa ni v njihovem slovarju, prijaznosti pa sploh ne poznajo.

Če primerjam Mobitel, Simobil in Tušmobil je slednji še najbolj korekten in z njimi se da vse dogovorit tudi za kak popust ob nakupu aparata.

p.s.
Si omenil, da ima Simobil support na forumu, saj ga ima tudi Tušmobil in to odličnega.

popotnik dajva nekaj doreči,..
simobil je pošiljal opomine in NE zamudnih obresti,.. tako da bo tole prikrajanje resnice,..
če pa si bil neplačnik, ki smo ga izklopili potem pa je zadeva drugačne a iz tega tvojega maila tega ni razbrati,.. v tem primeru je govora o oddelku za izterjave oz. o izterjevalski agenciji, kjer pa vsak kontakt šteje (beri se plača),.. tako zamudne obresti kot strošek izterjave,..

b
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Prvo je bil po dveh mesecih opomin za neplačano položnico, ki sem jo po nesreči spregledal, čez dve leti je bilo pa za Glavnico ( ne vem od česa, če sem pa plačal račun ) in pa obresti.

Izklopili me niso, sem pa potem, ko sem vse poravnal, sam prekinil pogodbo in šel drugam, zakaj pa so delali izterjavo mi pa ni jasno, če pa dve leti ni nihče omenil, da bi bil še karkoli dolžen oziroma, da nisem plačal obresti, ki bi si jih moral sam izračunat, če bi to nekdo rekel takoj, ko sem položnico poravnal bi jim še to plačal, tako so pa dve leti mučkali, da se je nabralo več denarja za plačilo.
 

medo10

Fizikalc
3. sep 2007
1.693
7
38
KSZ
Če se odločiš za e-račun na e-mail (ne za e banko-če je nimaš) kako lahko to plačaš v Tuševi poslovalnici? Stiskaš in plačaš na avtomatu al samo poveš številko na prodajnem mestu?
Seveda, da ne plačaš ob tem 1 € provizije.
Pa še te, kako pri tem koristiti D*NAR?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ali se nisi pozanimal dovolj ali pa se delaš nevednega,..
lahko bi ob identifikaciji pogledal kaj se je dogajalo a zadeva je že mimo,..
b
 
Nazadnje urejeno:

igors24

Pripravnik
5. maj 2010
505
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
ali se nisi pozanimal dovolj ali pa se delaš nevednega,..
lahko bi ob identifikaciji pogledal kaj se je dogajalo a zadeva je že mimo,..
b

Ali pa je nekdo nekje v postopku zasral... Niso vedno stranke neuke in glupe, marsikdaj se zgodijo butaste napake (pri vsek operaterjih).
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
naj povdarim ponovno,..Si.mobilov billing tega ne zaračunaval saj je bil nastavljen na opomine,..
zamudne obresti so zaračunavali šele v izterjavi,..in takrat si že veselo izklopljen,..
b
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Slučajno vidim pri Tušu novi paket:

Najbližji 1500

Reklama lepa, razumljiva, spodaj pa "pogoji ponudbe"

Citat:
Akcija za dopolnitev naročniškega paketa z dodatnimi vsebinami najbližji 1500 traja od 6. 9. 2013 do 30. 10. 2013 in velja ob hkratni sklenitvi aneksa za razširjeni paket/razširjeni paket z Opcijo ali aneksom za popust za 24 mesecev. Veljavnost dopolnjenega paketa je 24 mesecev od sklenitve ustreznega aneksa. Za prehod med naročniškimi razmerji v primeru vezave veljajo pravila, objavljena na www.tusmobil.si, na brezplačni številki 080 700 700 ter v vseh poslovalnicah Tušmobila.

Kaj so to za ena jajca?

Je to za nove naročnine al ne, al zakaj takšna klobasa pri "pogojih ponudbe"....
sprasujem se.gif
 

Gal1

Pripravnik
19. okt 2013
82
0
6
Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Slučajno vidim pri Tušu novi paket:

Najbližji 1500

Reklama lepa, razumljiva, spodaj pa "pogoji ponudbe"

Citat:
Akcija za dopolnitev naročniškega paketa z dodatnimi vsebinami najbližji 1500 traja od 6. 9. 2013 do 30. 10. 2013 in velja ob hkratni sklenitvi aneksa za razširjeni paket/razširjeni paket z Opcijo ali aneksom za popust za 24 mesecev. Veljavnost dopolnjenega paketa je 24 mesecev od sklenitve ustreznega aneksa. Za prehod med naročniškimi razmerji v primeru vezave veljajo pravila, objavljena na www.tusmobil.si, na brezplačni številki 080 700 700 ter v vseh poslovalnicah Tušmobila.

Kaj so to za ena jajca?

Je to za nove naročnine al ne, al zakaj takšna klobasa pri "pogojih ponudbe"....
sprasujem se.gif

Tako, kot ti je rekel Southpark.

Je pa za obstoječe in nove naročnike.

Jaz sem šel na ta paket iz Free 20.

Pa še Huawei P6, skupno 28 Eur/mesec za dve leti.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Ok, hvala za razlago. Vezava pa v teh casih in vedno boljsi ponudbi ni ravno smiselna.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
No ja, droben tisk oz. klobase so pri vseh operaterjih in paketih.

Kot zavajanje pa ne vem kaj bi bilo? Da se moraš vezat za 2 leti? Saj lahko vzameš 'navaden' paket, pa te bo stalo enako. Jaz imam navadnega (takrat še ni bilo te ponudbe), pa ne skurim nič od 500 v mesecu dni.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Eu tudi hitro niza tarife :)

Zavajanje je to, ker na tv pokazejo enote in 14,90 ... Bistvo pa v klobasi. Nepostena in zavajujoca praksa.
 

Gal1

Pripravnik
19. okt 2013
82
0
6
Ja, samo EU niža tarife za medevropske klice.

Pred 19 leti, ko je bil le NMT in ne GSM, sem mesečno plačeval tudi do 100.000 SIT mesečno za telefon (skoraj 400 EUR). Mislim, da kaj dosti manj kot 15 EUR za 1500 minut,... ne bo v dveh letih. Pa tudi če bo, bo razlika za eno pivo na mesec.
wink-1.gif


Je pa spet odvisno od signala.
Meni lovi Tušmobilovega povsod, kjer se nahajam.
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
ali se nisi pozanimal dovolj ali pa se delaš nevednega,..
lahko bi ob identifikaciji pogledal kaj se je dogajalo a zadeva je že mimo,..
b

Kolikor se spomnem tistih let, popotnik ni edini, ki je imel te težave. Najmanj dva še poznam, kateri so imeli takrat isti problem.

Borovnica, govori se za obdobje, ko se toliko ni dajalo pomena svojemu uporabniku, saj je ta bil odvisen zgolj od dveh na tržišču, s prihodom tretjega so se šele začele stvari spreminjati, malo več v korist uporabnika, čeprav se nekako ponovno teži in vztraja, da bi bil uporabnik ponovno ovca, to so želje vseh treh večjih operaterjev, vendar je to kratkega daha.

Kot sem omenil, popotnik ni osamljen v tem primeru in od takrat, ko vem kaj se dogajalo znancem, hranim vsak dopis in sploh plačano položnico, ker nikoli ne veš, kdaj pride do težave s sistemom. V vsakem primeru, se bo gledalo problem prevaliti na uporabnika, pa naj se gre to za telefonske storitve ali komunalne. V splošnih pogojih, če prevedeš skozi vrstice in abstarktno, ti lepo piše, da je uporabnik ovca in če gre karkoli narobe, nosiš sam odgovornost in finančne posledice, ne glede na to, kje nastane težava ali je to težava zaposlenega nadebudneža, kateri ima oprane možgane od različnih agencij ali delovanje sistema, kateri se uporablja.

Jaz kolikor se spomnim, verjamem pa da tudi danes v večini primerov se bi našlo, da Simobil nikoli ni bil ziher pri računih in obračunavanju, to se ve, od kar so Avstricij zraven.

Primer do lani KLIK . Dvomim, da ste se kaj popravili, razen v tem, da ste v enem letu več pometali v marketing kot pa v infrastrukturo.


Lp.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.