Novo pri Tušmobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
z lahkoto sem našel rešitev,.. je pa res da prej nisem pomislil,.. dileme sploh ni bilo,. če je tuš nebi klical bi ostala pri si.mobilu,.. kjer je ob njenih storitvah plačevala par evrov več. ko so jo klicali s tuša smo ponudbo predebatirali možnosti optimizacije stroškov. Počakali smo da je aneks potekel in nato številko prenesli na bob,.. nato se je spomnila da bi nujno rabila moneto,..odstopil sem ji eno simko na simple z računom in račune naslovil nanjo,.. tako ima v končni fazi par evrov nižji račun in ŠE VEDNO tudi moneto,..v končni fazi je bilo med prvim in drugim pogovorom kaka dva meseca,..in ker tašče ne čekiram nisem niti pomislil da rabi še kakšno storitev,.. ko je to omenila pa smo našli rešitev tudi za to,..
b
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
z lahkoto sem našel rešitev,.. je pa res da prej nisem pomislil,.. dileme sploh ni bilo,. če je tuš nebi klical bi ostala pri si.mobilu,.. kjer je ob njenih storitvah plačevala par evrov več.
b
Najprej pometite pred svojim pragom.

Očetu so pred 20 dnevi ukinili poslovno številko kjer dela. Podjetje ima mobilne številke na Si.mobilu. Številko je lahko obdržal, a glej ga ti hudimana je Si.mobil očetu že rinil naročniško pogodbo za paket, ki bi ga preplačal. Ko me je oče domov klical, da naj poiščem njegovo davčno sem takoj vedel koliko je ura. Če bi oče vzel naročniški paket ne bi mogel takoj prenesti številke, ker bi rabil zadnji račun plus prekinitveni stroški bi bili. Pa je rekel Si.mobilu, da hoče prenesti številko drugam. Pri SI.mobilu se prvi dan plačajo prekinitveni stroški, pri Tušmobilu v primeru vzema preko telefona pa lahko vrneš v roku 14 dni brezplačno.

Po mojem korigiranju je vzel predplačniški paket. preklopili so ga en dan zvečer ob 22. uri. Drugi dan ob 15i uri sem v Tuševi poslovalnici zaprosil za prenos številke, naslednji dan je bila številka pri Tušmobilu na mojem Multipaketu. Strošek, ki sem ga dal Si.mobilu je bil 5 € za prenos številke, sicer bi bili priključnina, naročnina + prekinitveni stroški še potrebno plačati.

Če je kakšen nategotor je to SI.mobil. Domači klici SI.mobil => bob definirani kot tuja omrežje WTF!?, uporabnike glavne blagovne znamke nategujete z višjimi cenami (umetno zviševanje cen na trgu), da gre druga vaša blagovna znamka pod stroške ter veselo tem uporabnikom zaračunavate klice na 090, ko vam morajo sporočati vaše napake in so zato še oglobljeni z 090 cenami. Pa še javkate da ni denarja, ja res ga ni če 27.000.000 € dobička gre v celoti za dividende via Avstrija.
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Svetidej,..
Očetu je bila številka iz nekega razloga prekinjena,.. pred prekinitvijo se ponavadi uporabnike vpraša ali bi želeli imeti naročnino nase oz. prenesti števiko na kartico,.. ponudi se mu paket primerljiv z dotedanjo porabo,.. tu ne vidim nič spornega,.. ta sprememba se ne naredi iz danes na jutri, temveč ima stranka čas, da preveri ponudbo in se odloči o njej,.. če bi oče povedal da bi rad številko prenesl drugasm bi se mu pojasnilo postopek,...
in na koncu,.. Si.mobil nagovarja svoje lastn stranke, in ne stranke tujih operaterjev kar je velika razlika.

Si.mobil in bob,..koncept boba je tak kot je ne le v Sloveniji temveč tudi v drugih državah,.. če špila drugje, ne vem zakaj nebi tudi pri nas,..in koncept je uspešen,.. za delovanje pa so potrebne posebnosti (090 za support, plačljivi klici iz Si.mobila na bob, omejen nabor storitev, ),..

Glede dobička pa je tako,.. Mobilkom vzame (dobiček) in daja (širitev omrežja),.. tako da ni nobene panike,.. in Slovenija ima podjetje, ki je uspešno in sproti plačuje davke v Sloveniji,.. za kar so zaslužni zaposleni na Si.mobilu, ki se kar najbolj potrudijo za svoje stranke,... tudi tako da se jih supportira preko foruma,..

b
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Svetidej,..
Očetu je bila številka iz nekega razloga prekinjena,.. pred prekinitvijo se ponavadi uporabnike vpraša ali bi želeli imeti naročnino nase oz. prenesti števiko na kartico,.. ponudi se mu paket primerljiv z dotedanjo porabo,.. tu ne vidim nič spornega,.. ta sprememba se ne naredi iz danes na jutri, temveč ima stranka čas, da preveri ponudbo in se odloči o njej,.. če bi oče povedal da bi rad številko prenesl drugasm bi se mu pojasnilo postopek,...
in na koncu,.. Si.mobil nagovarja svoje lastn stranke, in ne stranke tujih operaterjev kar je velika razlika.

Si.mobil in bob,..koncept boba je tak kot je ne le v Sloveniji temveč tudi v drugih državah,.. če špila drugje, ne vem zakaj nebi tudi pri nas,..in koncept je uspešen,.. za delovanje pa so potrebne posebnosti (090 za support, plačljivi klici iz Si.mobila na bob, omejen nabor storitev, ),..
Vem kakšen je bil postopek, tako da ne solit pameti. še predno se je kakorkoli odločil so rabili davčno.

Koncept boba sem kritiziral že preden je prišel v Slovenijo (Na Hrvaškem Vip in Tomato). Koncept je škodljiv za nadaljni razvoj mobilnega trga. Ker:
- Podjetje ne more nikoli na istem trgu konkurirati z dvema blagovnimi znamka. Ti dve znamki ne bosta nikoli tekmovali med sabo
- bob uničuje MVNOje, ker SI.mobil samo z bobom ne bi prinašal dovolj prihodkov za delanje dobička. Na daljni rok izkrivljanje konkurence. In vemo, manj kot je ponudnikov višje so cene.
- bob uporabnikov je recimo 20.000, ostalo recimo 600.000 je SI.mobilovih uporabnikov. Če bi Si.mobil imel le 1 blagovno znamko bi Si.mobilovi paketi imeli 2x več vključenih količin + za 5 do 10 € bi bila na paketih nižja naročnina. S tem bi uporabniki na mobilnem trgu imeli cenejše pakete pa tudi drugi operaterji bi dali ven cenejše pakete. Ne, Si.mobil se gre način, da zasluži 5-10 mio € na leto več. Zaradi Si.mobila najebe zato cela Slovenija.
- Zakaj je SI.mobil največji nategator? če greš na boba te oderejo prek klicnega centra, če si na glavni blagovni znamki si pa [cenzura], ki plačuje dodatne €€€ ker plačujejo še tiste iz boba. Pravo norčevanje je to iz uporabnikov.
- PS: boš rekel, da bob dela dobiček. OK potem pa vzemimo 20.000 uporabnikov boba in 20.000 uporabnikov glavne blagovne znamke. Tvoja plača bi morali biti 50% iz boba, 50% iz glavne blagovne znamke. V resnici je 0:100.

PS: Ko je SI.mobil imel neomejene klice (v resnici 1001) je bilo vse OK, kot je imel Tušmobil FREE40 neomejeno (v resnici 1500 enot) je Si.mobil razlagal, da je Tušmobil največji nategator...
PS2: Če ste ustanovili boba, ker nima poslovalnic in tega ... Naredite sklepanje razmerij po telefonu in tudi za Si.mobil ne rabite več poslovalnic. Znajti se je treba ... Ko bo SI.mobil imel sklepanje razmerij po telefonu boš pa borovnica razlagal da je to kul. Velikokrat si se že ugriznil v jezik ... Isto stvar, ki jo naredi Tušmobil je fuj, ko pa isto naredi Si.mobil je OK ...
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.498
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik SvetIdej pravi:

- Podjetje ne more nikoli na istem trgu konkurirati z dvema blagovnimi znamka. Ti dve znamki ne bosta nikoli tekmovali med sabo
..

Zakaj ne more? Veliko podjetij tako dela... Recimo Union prodaja pivo pod lastno blagovno znamko, prodaj ga pa tudi ceneje pod drugimi blagovnimi znamkami vecjih trgovcev (Mercator, Spar, Tus,...) ... Podobno je recimo z mlekom, toastom, ... In mnogimi drugimi izdelki...
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
svetidej ne pretiravaj in bodi objektiven

če je bilo enkrat domenjeno da se bo naročnina vzela je normalno da potrebuješ podatke o bodočem naročniku,..papirje je potrebno pripraviti v naprej saj predvidevam da ni bil edini,.. pa tudi če,..

Glede neomejenih klicev se ne spomnim da bi si.mobil razlagal naokrog da je nategator, spomni me,...

ko bo Si.mobil imel prodajo po telefonu računam da bo zadeva bolj transparentna, kot je trenutno tuševa,.. lahko pa da se motim,...

vsekakor pa je si.mobil uporabniku in zaposlenim bolj prijazen kot tuš,.. vsaj kolikor sem zadeve uspel spoznati tekom svojega dela,...

lp b
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Si mobil ni bil nikoli prijazen uporabniku pa če se na glavo postaviš kaj šele korekten.
Pred leti, ko še ni bilo Tušmobila sem bil pri simobilu in spregledal položnico a začuda opomin komaj čez 2 meseca.
Plačam to položnico in za mene zadeva zaključena, za simobil še pa vedno ne saj so tako na drobno napisali, da je potrebno plačat še zamudne obresti da niti moja niti jaz nisva tega videla.
Da je pa zadeva še boljša so pa dve leti bili čisto tiho, da so se obresti nabrale in komaj potem poslali pošto, da še nimam poravnano vsega.

Simobil 1x in nikoli več, ker so res nategatorji, kaj je pa to korektnost pa ni v njihovem slovarju, prijaznosti pa sploh ne poznajo.

Če primerjam Mobitel, Simobil in Tušmobil je slednji še najbolj korekten in z njimi se da vse dogovorit tudi za kak popust ob nakupu aparata.

p.s.
Si omenil, da ima Simobil support na forumu, saj ga ima tudi Tušmobil in to odličnega.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Popotnik oprosti, o korektnosti Tušmobila bi s tudi dalo razpravljati... Pri Tušmobilu si v dveh mesecih totalno odklopljen, tvoj račun pa je predan v izvensodno poravnavo...Da o tem, da z nikomur ne moreš govoriti glede tvoje situacije ne govorim.
 

Smjs

Fizikalc
9. dec 2007
1.399
4
38
kaj pa bi ti rad???? Da zato ker nimaš službe, da te financirajo še kakšno leto + še kakšen hud telefon???? Saj niso dobodelna ustanova. Poskrbi za svoje obveznosti in kritiziraj njihove storitve ne pa njih krivit za svoje neplačilo. Tudi Mercator ne da kruha če ni cekinov.
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
@tado

V 5 letih pri Tušmobilu imam samo dobre izkušnje s support-om.

@Smjs

Kaj se ti mudi in nimaš časa vsega prečitat?

Sem poravnal svoje obveznosti le videl nisem, da si moraš zamudne obresti sam izračunat, torej opomin bi moral priti po 1 mesecu in ne dveh in pa zakaj so čakali dve leti preden so se spomnili poslat naslednji opomin, da nisem poravnal zamudnih obresti?

Ti bom dal odgovor glede na to, da očitno prebereš samo prvi in zadnji stavek, čakali so tako dolgo, da se je nabralo več za plačilo.

V času opomina in prav tako po teh dveh letih, ko so poslali za zamudne obresti sem imel službo in kritiziram lahko mirne duše tako njihove storitve kot njihovo obnašanje, signal si imel v večjih krajih v manjših si lahko pozabil na njega, za njihovo poslovanje oziroma korektnost sem ti pa že opisal tako v prejšnjem postu kot tudi tem, da bi morali poslat opomin takoj in ne šele čez dve leti.

p.s.
Glede telefonov pa tole, takrat so bili na voljo le motorola, nokia, regla in če se ne motim tudi belkin.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
Si mobil ni bil nikoli prijazen uporabniku pa če se na glavo postaviš kaj šele korekten.
Pred leti, ko še ni bilo Tušmobila sem bil pri simobilu in spregledal položnico a začuda opomin komaj čez 2 meseca.
Plačam to položnico in za mene zadeva zaključena, za simobil še pa vedno ne saj so tako na drobno napisali, da je potrebno plačat še zamudne obresti da niti moja niti jaz nisva tega videla.
Da je pa zadeva še boljša so pa dve leti bili čisto tiho, da so se obresti nabrale in komaj potem poslali pošto, da še nimam poravnano vsega.

Simobil 1x in nikoli več, ker so res nategatorji, kaj je pa to korektnost pa ni v njihovem slovarju, prijaznosti pa sploh ne poznajo.

Če primerjam Mobitel, Simobil in Tušmobil je slednji še najbolj korekten in z njimi se da vse dogovorit tudi za kak popust ob nakupu aparata.

p.s.
Si omenil, da ima Simobil support na forumu, saj ga ima tudi Tušmobil in to odličnega.

Zdej pa je operater kriv ker si ti pozabil plačat svojo obveznost....Jst mam dobre izkušnje tako z Tušmobilom kot z Si.mobil oba sta mi šla na roko ko je trebalo najbolj pohvalo gre k Si.mobil-u...Za operaterja Mobitel ne bi zgubljal besed ker to so največji nategatorji v tej Sloveniji..
wink-1.gif
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
pač se zgodi da so pozabili nate in tvojo obveznost...Sam zaradi tega še niso nategatorji...kot ti hočeš opisat..
wink-1.gif
 

darlev

Fizikalc
18. apr 2008
692
65
28
Ljubljana
Citat:
Uporabnik popotnik pravi:
@tado

V 5 letih pri Tušmobilu imam samo dobre izkušnje s support-om.

@Smjs

Kaj se ti mudi in nimaš časa vsega prečitat?

Sem poravnal svoje obveznosti le videl nisem, da si moraš zamudne obresti sam izračunat, torej opomin bi moral priti po 1 mesecu in ne dveh in pa zakaj so čakali dve leti preden so se spomnili poslat naslednji opomin, da nisem poravnal zamudnih obresti?

Ti bom dal odgovor glede na to, da očitno prebereš samo prvi in zadnji stavek, čakali so tako dolgo, da se je nabralo več za plačilo.

V času opomina in prav tako po teh dveh letih, ko so poslali za zamudne obresti sem imel službo in kritiziram lahko mirne duše tako njihove storitve kot njihovo obnašanje, signal si imel v večjih krajih v manjših si lahko pozabil na njega, za njihovo poslovanje oziroma korektnost sem ti pa že opisal tako v prejšnjem postu kot tudi tem, da bi morali poslat opomin takoj in ne šele čez dve leti.

p.s.
Glede telefonov pa tole, takrat so bili na voljo le motorola, nokia, regla in če se ne motim tudi belkin.

To prvič slišim da si si moral zamudne obresti zračunati sam? Sem na Si.mobilu že 8 let....
Dej mi samo napiši katerega leta je bilo to? Po tem katere znamke si naštel mogoče leta 1997 ko Si.mobila še ni bilo?
evil.gif
 

popotnik

GPS presidente
25. feb 2010
13.226
9
38
Maribor
popotnik-gps.blogspot.com
Aja, če so oni pozabili je vse OK, ko sem pa jaz pozabil bi me pa radi pribili na križ.

Kaj niso nategatorji, sem vprašal, če je signal tudi na deželi in so hvalili na vse pretege kako je dobra pokritost, ko sem pa šel izven MB sem bil pa več nedosegljiv kot pa dosegljiv.
Ko sem plačal ta opomin, ki sem ga dobil čez dve leti sem bil pozoren in videl, da zopet piše za zamudne obresti in jih poklical ter vprašal, če je ta cena, ki je na položnici vse kar sem jim dolžen ali še morem kaj druga plačat in na vse pretege zatrjevali, da je to vse in če bi popustil in jim verjel na besedo bi me spet doletelo kako presenečenje čez leto ali dve, ko sem jim omenil, da so še neke zamudne obresti omenjene na papirju pa so začeli jeclat in čez 5 minut so mi povedali novo cifro katero moram plačat.

Pol pa še reči, da niso nategatorji.

Poravnal sem vse kar je bilo in v istem trenutku prekinil pogodbo z njimi.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.543
297
83
Ti že veš...konc koncev to ni tema o Si.mobilu...Sam me zanima kaj delajo moderatorji da dovolijo sploh tolkšen spam v tej temi ?!?!?
 

tdi

Fizikalc
7. dec 2011
1.693
11
38
Jst sem pa z operaterji zadovoljen, bil sem pri treh, nazadnje sem pristal na TM, samo , me pa jebe njihova pokritost. " svetidej" me je že potolažil, da se TM trudi pokrpat " črne luknje", tako, da bom še malo potrpel. Nekajkrat sem že rabil TM pomoč, bila je korektna, kot tudi nekoč S-mobilova in Mobitelova. Plačevat je pa pač treba, verjamem pa , da smo samo številke, ki se morajo ujemati na njihovem avtomatskem pošiljanju položnic.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Citat:
Uporabnik Smjs pravi:
kaj pa bi ti rad???? Da zato ker nimaš službe, da te financirajo še kakšno leto + še kakšen hud telefon???? Saj niso dobodelna ustanova. Poskrbi za svoje obveznosti in kritiziraj njihove storitve ne pa njih krivit za svoje neplačilo. Tudi Mercator ne da kruha če ni cekinov.
Bom na hitro in ne bom šel na tak osebni nivo kot ti. Ne, nisem brez službe. In pri Tušmobilu sem bil vse od leta 2007, nase sem imel pisane 3 NR (različni uporabniki). In bil do sredine leta redni plačnik. Mislim, da ne rabim razlagat vseh podrobnosti...

aja pa vsa 3 NR mi potečejo z januarjem 2014, kar pomeni da nisem želel novega telefona, oziroma so v uporabi stari.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.