Telemach je prva izbira uporabnikov
Pri Telemachu si želimo postati in ostati prva izbira uporabnikov, najnovejša raziskava globalne agencije za raziskovanje trga, medijev in javnega mnenja, Ipsos*, pa je pokazala, da nam to uspeva na kar nekaj področjih tako na mobilnem kot fiksnem segmentu.
Na mobilnem področju, na katerem smo že nekaj let najhitreje rastoči operater v Sloveniji, smo še naprej prva izbira zaradi:
- količine prenosa podatkov tako doma kot v tujini,
- dostopnih cen paketov,
- cen na sploh (telefoni in naročnina).
Pri fiksnih storitvah, pri katerih smo vodilni ponudnik v Sloveniji, pa uporabnike najbolj navdušujejo in prepričajo:
- bogata programska shema,
- aplikacija za smart TV in
- ugodnosti, ki so jih deležni naši naročniki, če imajo poleg fiksnih tudi mobilne storitve.
Raziskava, ki je bila narejena v prvem četrtletju letošnjega leta na reprezentativnem vzorcu 1500 anketirancev, je le eden od načinov, s katerimi skušamo pri Telemachu pridobiti čim več podatkov o zadovoljstvu uporabnikov. Uporabniški izkušnji namreč v podjetju posvečamo zelo veliko pozornosti, še posebej sistematično pa od leta 2019, ko smo začeli projekt NPS Reaching 50.
Več kot 34.000 odzivov naročnikov, visoka stopnja zadovoljstva
Tako na številnih vstopnih točkah, torej točkah stika, spremljamo odzive naših uporabnikov. Njihovo zadovoljstvo narašča, v podjetju pa imamo tudi poseben oddelek za uporabniško izkušnjo, ki sprejema vse pripombe in predloge. Te nato natančno analiziramo in tudi na ta način izboljšujemo procese in storitve, posledično pa tudi zadovoljstvo uporabnikov.
V prvem četrtletju leta smo prejeli več kot 34.000 odzivov naročnikov in povprečno oceno NPS 48, kar pomeni, da je več kot 68 % naročnikov, ki so odgovorili na anketo, odgovorilo, da bi nas zagotovo priporočilo svojim znancem. Namenili pa so nam tudi preko 27.000 ocen CSAT, kjer je kar 79 % naročnikov izrazilo zadovoljstvo z našimi zaposlenimi, učinkovitostjo in delovnimi procesi. Če ocene pokažejo splošno sliko zadovoljstva s Telemachom, pa nam konkretni komentarji ponudijo konkretne priložnosti za izboljšavo. V prvih treh mesecih leta so nam naročniki namenili več kot 6.600 komentarjev, ki smo jih natančno analizirali. Komentarji so namreč podlaga za produktne, procesne in ostale spremembe, ki nam pomagajo na poti, da postanemo podjetje po meri naročnika.
Še posebej pa smo ponosni na proaktivno reševanje morebitnih nejasnosti, saj smo v odzivu na pridobljene ocene poklicali skoraj 2000 naročnikov, se z njimi pogovorili in uredili nastali položaj. Usmerjenost in napredek pri uporabniški izkušnji opažajo tudi Telemachovi naročniki, kar je pokazala tudi prej omenjena raziskava Ipsos.
Če nam želite zaupati svojo izkušnjo s Telemachom, imate pohvalo, grajo ali konkretni predlog za izboljšavo, vas vabimo, da jih z nami delite na naslovu
vase.mnenje@telemach.si.