Koliko se pa ponavadi pri Telemachu čaka na prenos številk?
Sem dal obrazce s prilogami priporočeno po pošti, pa že od ponedeljka na sledenju piše:
Pošiljka pripravljena za izročitev na pošti
Nič jasno...
Čaka se toliko časa, kot pri vseh operaterjih:
en delovni dan. Seveda, ko operater prejemnik prejme popolno vlogo oz. zahtevo z vsemi zahtevanimi/potrebnimi podatki.
Kdor je čakal dlje, ima možnost poskrbeti, da operater ne bo več zamujal - globe ZEKom-1 so namreč konkretne (najmanj 50.000 €) - in poda prijavo na AKOS.
Roki za prenos številk
13. člen
(roki za prenos številk)
(1) Šteje se, da je zahteva za prenos številke, ki jo je operater prejemnik številke prejel na delovni dan od 8. do 16. ure, v petek pa do 13. ure, prejeta tega delovnega dne.
(2) Če operater prejemnik številke prejme zahtevo za prenos številke na delovni dan po 16. uri, v petek pa po 13. uri, se šteje, da je bila zahteva vložena prvi naslednji delovni dan in bo tako tudi obdelana.
(3) Operaterji mobilnih omrežij morajo kar najhitreje prenesti številko in jo aktivirati. V vsakem primeru mora biti številka aktivirana
v enem delovnem dnevu, kakor je to predpisano v sedmem odstavku 131. člena zakona.
(4) Operaterji fiksnih omrežij morajo kar najhitreje prenesti številko in jo aktivirati. V vsakem primeru mora biti številka aktivirana v enem delovnem dnevu, kakor je to predpisano v sedmem odstavku 131. člena zakona oziroma najhitreje možno v kolikor gre za posebne primere opisane v četrtem odstavku 11. člena tega splošnega akta.
(5) Uporabniku naročniku oziroma uporabniku predplačniku je uporaba elektronskih komunikacijskih storitev onemogočena v času postopka prenosa številke, ki se mora izvesti v najkrajšem možnem času. Deaktiviranje številk se mora izvesti v času med 00. in 4. uro. Vsi operaterji morajo zagotoviti pravilno in popolno usmerjanje klicev na prenesene številke do 7. ure, razen v posebnih primerih, opisanih v četrtem odstavku tega člena.