WTF ??
V marcu spremembe pri uporabi T-2 funkcije časovnega zamika
Spoštovani naročniki,
Konec meseca marca uvajamo prilagoditev v delovanju funkcije časovni zamik, ki bo uporabnikom ob ogledu nekaterih TV-programskih vsebin za nazaj dnevno prikazala omejeno število video oglasnih sporočil. S tem sledimo uveljavljenim praksam v panogi in prilagajamo model uporabe digitalnih vsebin.
Kaj to pomeni za vas?
- Ob vklopu časovnega zamika se bo prikazal oglas, ki ga bo mogoče preskočiti po 7 sekundah.
- Na dan bodo prikazani največ 3 oglasi, med njimi pa bo najmanj ena ura presledka.
- Prikaz oglasov temelji na pogodbenih dogovorih z izdajatelji programov, s katerimi zagotavljamo kakovostne vsebine.
- Naročniki, ki ste podali soglasje za segmentirano trženje, boste prejemali vam bolj relevantne in prilagojene oglase.
- Funkcija časovnega zamika ostaja T-2 uporabnikom še naprej dostopna tudi s popustom prek lojalnostnih točk T-2 Kluba.
Zakaj ta sprememba?
Praksa oglaševanja v digitalnih storitvah se razvija v smeri modelov, ki omogočajo zagotavljanje vrhunskih vsebin ob hkratnem optimiziranju poslovnih rešitev. Naš cilj je ohraniti odlično izkušnjo gledanja televizije in zagotoviti nadaljnji razvoj storitev v sodelovanju z izdajatelji programov.
Za dodatna vprašanja smo vam na voljo preko uporabniške podpore T-2.
Hvala za razumevanje in zaupanje.
Vaš T-2