V temi
kak je pa bob zanič ... smo že rekli nekaj informacij tudi o
robotskem prizvoku med pogovorom.
Ali je zato omrežje zanič ali ne, jaz ne bi, saj se hitro pojavi vse preveč subjektivnih mišljenj, kar je vse prepogosto na tem forumu.
Da se vrnem k bistvu:
Na žalost se v kompletnem Simobil omrežju (tudi Bob) pojavlja robotski prizvok vsem uporabnikom. V povprečju se ta fenomen pojavi med 20. in 30. minuto pogovora. Sem pa sedaj opazoval ta fenomen kar dober mesec, in druge rešitve, kot prekinitev pogovora in ponovna vzpostavitev, NI. Namreč, če si, kot uporabnik, zelo vztrajen, se zvok popravi, a to ne traja tistih maksimalno sprejemljivih 15 do 30 sekund, ampak vsaj 3 minute ali več.
Naročnik Simobila sem bil že pred leti, a takrat teh težav ni bilo. 2011 sem prešel na Tušmobil. Od Julija 2015 sem uporabnik Bob-a in že od takrat to opažam. V začetku sem bil prepričan, da ni vse v redu z mojim Galaxy S2, zato sem to nekako spravil v podzavest. A po menjavi za Galaxy S4 je problem ostal. Hard reset telefon, drugi uradni, neuradni firmware ali druge nastavitve omrežja niso pripomogle k rešitvi.
10. 6. sem uradno podal prijavo na njihovo podporo, povedati sem moral točno, pri katerem klicu se je to dogajalo. Ker pa sem malo težja osebnost, sem operaterju, z željo podati čim več informacij, omenil tudi opise pojava na tem forumu. Torej, da bi lažje raziskali težavo. Namerno ali nenamerno mi je po ovinkih razložil, da so že seznanjeni s težavo. Sam pri sebi si mislim, da so s tem seznanjeni že nekaj časa, saj ni nihče od njih presenečen nad temi podatki. V roku nekaj dni (po vikendu) naj bi me kontaktirali. Žal ni bilo iz tega nič. 4. 7. sem dobil sledeč SMS:
Citat:
Uporabnik Simobil pravi:[/I]
Pozdravljeni, preverili smo vaso prijavo. Pojava robotskega prizvoka v pogovoru se se zmeraj resuje. Lep pozdrav, Si.mobil
Pred dvema dnevoma pa sem se pogovarjal s kolegom, naročnikom Simobila, kateri pri nekem software-skem podjetju za Simobil in ostale operaterje razvija neke digitalne varnostne dodatke pri plačilih (kolikor lahko kot laik razumem...
). Človek je zelo objektiven in po 30 minutah se njemu pripeti, da me slabo razume. Prekine in pokliče nazaj, hitro je stekel pogovor o težavi in mi opiše, da se mu dogajajo popolnoma identični simptomi (robotski prizvok - Iphone 6). Pozna nekaj ljudi s Simobila in to se dogaja tudi njim.
Na Tušmobilu teh problemov ni bilo (bili pa so s pokritostjo).
Glede na to, da problem ni od vedno in da so vsi obveščeni, upam da to kmalu uredijo. O tem pa najbrž ne govorijo radi, zato tukaj informativno javljam, kar vem. Morda bo to prav prišlo tistim, kateri mislijo presedlati v Simobil, da morda še malo počakajo oz. tistim, katerim se to dogaja, naj ne izgubljajo časa in iščejo težav v svojem telefonu.
Namen vsekakor ni očrniti operaterja, saj ima sicer po mojih izkušnjah in tudi teoretičnih informacijah najkvalitetnejše omrežje v SLO. Priporočam vsakomur, kateri (morda celo samo začasno) lahko sprejme ta problem.