Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Sele po tem, ko bos placal oderustvo
smile-1.gif
>> http://goo.gl/36eyT

20110907-mrmhxdgu8yrrq6bnpimuj1hmxn.jpg
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Aha torej z oktobrskim računom dobim to nadomestilo in bom takrat šel menjat! Hvala
smile-1.gif
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Namig, izkoristiš akcijo, in lepo v miru 2 leti razmišljaš in po malem kalkuliraš kam boš potem šel ko ti zadeva poteče? Kje šteka?
smile-1.gif


Šteka pri tem, da moraš za vsako leto posebej še dodatno plačati izmišljeno nadomestilo v višini 9,78€ torej upoštevaj to x2, ne vem, zakaj bi mogel človek sedaj spremeniti mnenje ter se pustiti žejnega prenesti preko vode s tem nadomestilom, toliko.

Torej nadomestilo ostaja!


Lp.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.461
2.452
113
Citat:
Uporabnik Dekster pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Namig, izkoristiš akcijo, in lepo v miru 2 leti razmišljaš in po malem kalkuliraš kam boš potem šel ko ti zadeva poteče? Kje šteka?
smile-1.gif


Šteka pri tem, da moraš za vsako leto posebej še dodatno plačati izmišljeno nadomestilo v višini 9,78€ torej upoštevaj to x2, ne vem, zakaj bi mogel človek sedaj spremeniti mnenje ter se pustiti žejnega prenesti preko vode s tem nadomestilom, toliko.

Torej nadomestilo ostaja!


Lp.

Ufff pa res, pa si me dobil, kaj tega pri Mobitelu nimate? Pol pa bi jaz res raje tja šel... hmmm
evil.gif
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Gamero pravi:

Tako, se pravi je tudi za obstoječe, ki SO vezani
wink-1.gif

Samo za take to potem ni vec "akcija" oz. ugodnost ... ker je lahko znesek pogodbene kazni tudi 100 ali vec €
smile-1.gif
... V obratni smeri (pri placilu nadomestila recimo) pa uporabniki niso segmentirani na "nove" in "stare", "stare" in "mlade" ,... ni vazno ali si vezan ali ne... ali si dolgoleten uporabnik ...
 
22. jul 2007
13.557
1.744
113
124
Poglejte tole, kakšna navodila so dobili zaposleni pri simobilu
bonk.gif
;kopirano iz konkurenčnega foruma.

Postopek za prodajna mesta v primeru zlorabe storitev, ki so zajete kot brezplačne v nadomestilu za upravljanje naročniške številke


Storitve, zajete v strošku nadomestila za upravljanje naročniške številke (pripisana vrednost je po ceniku v veljavi do 5.9.2011):

 Sprememba / menjava telefonske številke (22 €)
 Menjava kartice SIM, menjava za MicroSIM kartico (11 €)
 Ponovna aktivacija telefonske številke v primeru kraje, izgube ali zamrznitve (5 €)
 Menjava obračunskega cikla (6,30 €)
 Prenos lastništva (4,20 €)
 Izdelava razčlenjenega računa po naročilu (5,50 €)

Od 5.9.2011 so uporabniku storitve na voljo brez dodatnih stroškov vedno, kadar jih potrebuje.

Za zlorabo se šteje vsaka očitna prekomerna uporaba ene ali več storitev.
Na prodajnem mestu je najbolj rizična zloraba storitve menjave SIM kartice, kjer uporabnik zaporedoma namerno izgublja, poškoduje ali uničenje SIM kartico. Za zlorabo se šteje 3-kratna menjava SIM v obdobju 5 dni, na kar vas bo opozoril tudi max.

V tem primeru uporabnika prijazno povabite na pogovor v ločen prostor (pisarna ali drug del prodajnega mesta) k nadrejeni osebi ali k sodelavcu, ki je trenutno prost. Le-ta naj se uporabniku predstavi in ga seznani, da se zavedamo, da načrtno izkorišča brezplačno storitev brez vsakršne koristi, kar se v skladu z opozorilom v ceniku šteje za zlorabo. Izvedli mu bomo še zadnjo menjavo SIM kartice, zatem pa naj s svojim početjem preneha. V primeru pete menjave kartice v določenem obdobju, se stranki zaračuna menjava SIM kartice po ceniku, se pravi 11 EUR. Da je storitev plačljiva, se označi v MAXu na obrazcu za zamenjavo SIM.

Če uporabnik kljub temu oporeka, da nimamo pravne podlage za prepoved izkoriščanja storitve, mu
predstavimo razloge za uvedbo nadomestila za upravljanje naročniške številke (FAQ odgovori), znesek tega nadomestila (9,78 EUR na leto) in ga primerja s ceno menjave SIM kartice iz obdobja, ko je bila storitev še plačljiva (11 EUR na menjavo SIM kartice). Torej je vrednost nadomestila »izkoristil« že ob prvi menjavi SIM kartice.

V skrajnem primeru, če uporabnik ne preneha s svojimi namerami, ga lahko pozovemo k prehodu na paket SIMPL na kartice ali k odpovedi naročniškega razmerja.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
jah neko varovalo pač mora biti (da se ne zlorablja), samo tista s pogovorom v ločenem prostoru je pa za moje pojme mal mimo...
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.631
211
63
Kranj
in kateri forum je konkurenčni?

najbolje, da čim več uporabnikov lepo zapusti SIMOBIL.
 
Nazadnje urejeno:

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.508
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Uporabniki pa se lahko proti "zlorabami"zascitimo le tako, da pac prekinemo pogodbo .... To, kar je Si.mobil naredil s tem oderuskim nadomestilom, nekako ni posteno do narocnikov... Sploh pa ne s takom "izgovorom" da bodo sedaj dolocene zadeve brezplacne... Vecina teh storitev ni se NIKOLI koristilo... Ce bodo drugi zaceli delati tako, lahko pricakujemo, da bomo morali placati tudi na banki negativne obresti, ceprav je stanje pozitivno... Ampak za slucaj, ko bomo sli v minus, pa nam ne bo treba placati obresti... Ali pa nas bo policaj "kaznoval" preventivno ze pred storitvijo prekrska... In bomo imeli potem en (ali vec) preksrkov "v dobrem"
bonk.gif


Sicer slabih 10€ na leto ni veliko... Bolj sporno se meni zdi obrazlozitev glede uvedbe tega nadomestila... S tem so si gotovo naredili veliko skode... In bi bilo verjetno veliko bolje, ce bi mesecni pavsal povisali se za 2€...
rolleyes-1.gif
 

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.199
3.824
113
A če menjaš sim kartico za mikro izvedbo, dobiš potem tudi adapter zraven?

Sanja svinja kukuriz, a?
10.gif
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
Poglejte tole, kakšna navodila so dobili zaposleni pri simobilu
bonk.gif
;kopirano iz konkurenčnega foruma.

Postopek za prodajna mesta v primeru zlorabe storitev, ki so zajete kot brezplačne v nadomestilu za upravljanje naročniške številke


Storitve, zajete v strošku nadomestila za upravljanje naročniške številke (pripisana vrednost je po ceniku v veljavi do 5.9.2011):

 Sprememba / menjava telefonske številke (22 €)
 Menjava kartice SIM, menjava za MicroSIM kartico (11 €)
 Ponovna aktivacija telefonske številke v primeru kraje, izgube ali zamrznitve (5 €)
 Menjava obračunskega cikla (6,30 €)
 Prenos lastništva (4,20 €)
 Izdelava razčlenjenega računa po naročilu (5,50 €)

Od 5.9.2011 so uporabniku storitve na voljo brez dodatnih stroškov vedno, kadar jih potrebuje.

Za zlorabo se šteje vsaka očitna prekomerna uporaba ene ali več storitev.
Na prodajnem mestu je najbolj rizična zloraba storitve menjave SIM kartice, kjer uporabnik zaporedoma namerno izgublja, poškoduje ali uničenje SIM kartico. Za zlorabo se šteje 3-kratna menjava SIM v obdobju 5 dni, na kar vas bo opozoril tudi max.

V tem primeru uporabnika prijazno povabite na pogovor v ločen prostor (pisarna ali drug del prodajnega mesta) k nadrejeni osebi ali k sodelavcu, ki je trenutno prost. Le-ta naj se uporabniku predstavi in ga seznani, da se zavedamo, da načrtno izkorišča brezplačno storitev brez vsakršne koristi, kar se v skladu z opozorilom v ceniku šteje za zlorabo. Izvedli mu bomo še zadnjo menjavo SIM kartice, zatem pa naj s svojim početjem preneha. V primeru pete menjave kartice v določenem obdobju, se stranki zaračuna menjava SIM kartice po ceniku, se pravi 11 EUR. Da je storitev plačljiva, se označi v MAXu na obrazcu za zamenjavo SIM.

Če uporabnik kljub temu oporeka, da nimamo pravne podlage za prepoved izkoriščanja storitve, mu
predstavimo razloge za uvedbo nadomestila za upravljanje naročniške številke (FAQ odgovori), znesek tega nadomestila (9,78 EUR na leto) in ga primerja s ceno menjave SIM kartice iz obdobja, ko je bila storitev še plačljiva (11 EUR na menjavo SIM kartice). Torej je vrednost nadomestila »izkoristil« že ob prvi menjavi SIM kartice.

V skrajnem primeru, če uporabnik ne preneha s svojimi namerami, ga lahko pozovemo k prehodu na paket SIMPL na kartice ali k odpovedi naročniškega razmerja.






Človek ne ve ali bi se smejal ali jokal, ko bere, kaj se se gredo na Simobil-u
bonk.gif


Ej in vse to za dobrobit uporabnika, je rekel PR Simobil še nekaj dni nazaj
hysterical-1.gif


Torej jasno in glasno so še en krat s temi navodili, definitivno povedali kaj so dejansko želeli doseči s tem nadomestilom, to pa je čisto obiranje, ma kakšno obiranje, čista kraja lastnih uporabnikov in smejanje v faco.


Nisem zasledil, koliko krat pa imaš pravico poklicati na njihov klicni center, da ne bo mišljena kot zloraba in ti, zaradi tega dodatno računali, čeprav ti to že zajemajo v nadomestilu
sprasujem se.gif
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.483
119
63
40
Malo tu,malo tam :)
Izkoristite podvojene minute!

Vsaka minuta prav pride. Zato smo izbranim paketom ZAME, ki že vsebujejo neskončno minut za klice po 0 EUR/min znotraj Si.mobilovega omrežja, tokrat podvojili minute za klice v vsa druga slovenska omrežja (tako mobilna kot stacionarna).
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
Izkoristite podvojene minute!

Vsaka minuta prav pride. Zato smo izbranim paketom ZAME, ki že vsebujejo neskončno minut za klice po 0 EUR/min znotraj Si.mobilovega omrežja, tokrat podvojili minute za klice v vsa druga slovenska omrežja (tako mobilna kot stacionarna).


Ne pomaga, lopovsko nadomestilo ostaja, podkrepljeno z gestapovskim pravilnikom!
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.