Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

MadMitch

Fizikalc
29. sep 2008
6.163
0
36
Spet bo panika, zgražanje zaradi podražitve, histerični prestopi in potem bo tako kot vedno, drugi operaterji bodo sledili z manjšim zamikom. To pot je prvi SiMobil.
Že videno z vseh strani. Prehodi pri podražitvah ali pocenitvah, ne glede na operaterja, so ponavadi zelo dragi ali vsaj nesmiselni.
 

Smrkc

Fizikalc
24. feb 2009
3.152
22
38
37
prestopov vrjetno ne bo veliko dokler bo aneks še aktiven, bo za nezadovoljstvo uporabnikov toliko večje in operater bo prišel na slab glas, ker zaračunava nekaj kar nekdo ne koristi itd...

Kar se tiče podražitve paketa ok, samo tole zaračunavanje enkrat letno je pa čist mim usekano in kokr sm že napisu: ali boste vrnili stroške v primeru da se v preteklem letu ni koristilo nobene izmed "opravil".
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik MadMitch pravi:
Spet bo panika, zgražanje zaradi podražitve, histerični prestopi in potem bo tako kot vedno, drugi operaterji bodo sledili z manjšim zamikom. To pot je prvi SiMobil.
Že videno z vseh strani. Prehodi pri podražitvah ali pocenitvah, ne glede na operaterja, so ponavadi zelo dragi ali vsaj nesmiselni.


Odvisno, kje prestopaš, pri katerem operaterju. Razlike v paketih so kar velike in komot opravičijo prehod, kjub stroškom odkupa aneksa, če ga pa ni, pa še toliko večji prihranek.


nahrung002.gif
 

mrhowinar

Pripravnik
5. maj 2010
39
0
6
Z osredotočanjem na tako dedukcijo: "več uprabnikov" -> "večji stroški poslovanja" se ne bo daleč pršlo. Tako čisto po zdravi pameti bi reku da normalni operaterji v več uporabnikih vidijo predvsem več zaslužka, ne pa stroškov.
 

GrandFelix

Fizikalc
15. feb 2011
1.453
0
36
Sam če podražijo paket, potem lahko uporabnik odstopi od pogodbe, brez kakršnih koli obveznosti do operaterja? Pri Amisu bodo vzdignili cene in so lepo napisali, da če se uporabnik ne strinja, lahko prekine pogodbo, ne glede na aneks ipd. Zelo pošteno od Amisa. Kako imajo to pri S!?
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Smrkec,

verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.

Res je, da bodo nekateri uporabniki s tem profitirali manj, drugi več,..

Verjamem, da bodo tudi večina uporabnikov razumela Si.mobil,..

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik mrhowinar pravi:
Z osredotočanjem na tako dedukcijo: "več uprabnikov" -> "večji stroški poslovanja" se ne bo daleč pršlo. Tako čisto po zdravi pameti bi reku da normalni operaterji v več uporabnikih vidijo predvsem več zaslužka, ne pa stroškov.

Več uporabnikov lahko pomeni večje prihodke ni pa nujno,..definitivno pa več uporabnikov pomeni večje kapacitete omrežja, ki jih je potrebno sproti nadgrajevati in to stane,..

Nerad operiram s konkretnimi imeni zato bom podal splošno primer,.. ali veliko povečanje prepaid uporabnikov interneta, pokrije strošek nujnih nadgradenj omrežja?

b
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Nekateri boste verjetno menjali operaterja, računam pa na razumevanje večine,..
b
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Je pa vsaj ena poštena stvar pri vsem skupaj:

Želim prekiniti naročniško pogodbo in vrniti subvencioniran telefonski aparat. Kaj lahko storim?

V tem primeru vam bo Si.mobil zaračunal korist, ki ste jo imeli z uporabo telefona (nadomestilo za uporabo telefona) za čas, ko ste ga uporabljali. Ta možnost bo na voljo od 10. avgusta dalje v Si.mobilovih prodajnih centrih. Izračun za nadomestilo za uporabo najdete tukaj: http://www.simobil.si/sl/insid...F0213C#pnt-form
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
Citat:
Uporabnik GrandFelix pravi:
Sam če podražijo paket, potem lahko uporabnik odstopi od pogodbe, brez kakršnih koli obveznosti do operaterja? Pri Amisu bodo vzdignili cene in so lepo napisali, da če se uporabnik ne strinja, lahko prekine pogodbo, ne glede na aneks ipd. Zelo pošteno od Amisa. Kako imajo to pri S!?

GrandFelix,
v primeru vezave imaš dve možnosti:
- vrniti ugodnost, ki si jo prejel od operaterja in obdržati aparat ali
- odplačati uporabnino in vrniti aparat,...

Odkupnino lahko izračunaš tukaj spodaj,..

l.p. b
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Pyzda, jz pa sploh nevem, kaj se tok razburjate za teh slabih 10€ na leto? (za paket me ne gane, ker imam orto beri
evil.gif
)...
Samo menjava SIM je pršla preko 10€... Menjala lastništva tud tm nekje...

Vsi ploskajo in govorijo, da je že čas, da se LTE vzpostavi, a nben qurac pa resno ne vid, pa to tud neki stane...?


To je na način: vsi hočjo večjo plačo, ampak RVC promet bi imel pa vsi isti, kot ga imate sedaj?
Žal, negre... V vsaki vojni so žrtve in jaz mislm, da ne teh slabih 10€ na leto, ne dodatna 2€ na paket nebo nardil take škode, kot jo opisujete tukaj...
wink-1.gif



Pa brez zamere vsem glasnim in žalujočim
roza.gif
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Citat:
Uporabnik Evrofil pravi:
Eh ja
smile-1.gif


Borovnica, a je nadomestilo tudi za VIP-e?

Ojla,
VIP stranke in večje firme se bodo obravnavale individualno.

l.p. b

OK, samo firbec me je dajal - od 10 EUR na leto pri 0 narocnine me ne bo pobralo
smile-1.gif
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
Že tako je večina nezadovoljnih ker dobivajo previsoke račune!! Študentko iz Ljubljane je šok, ker je ker ima ORTO V NULO presegla svojih 100 MB prenosa s svojim smart telefonom. No sedaj pa naj dvignejo še naročnine. Že tako so najdražji!
uf-1.gif

1274225-123.JPG
 

Priponke

  • 1274225-123.JPG
    1274225-123.JPG
    35,5 KB · Ogledi: 214

Cooper

Pripravnik
27. jan 2009
498
0
16
Ljubljana
To, da nekdo dobi (pre)visok račun, je pa v 99% primerov izključno njegova krivda. Na voljo so orodja za preverjanje porabe. Ni krivda operaterja, če ne znaš skrbeti za svoj račun.
 

1980

Pripravnik
25. jun 2009
242
0
16
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Smrkec,

verjetno se boš strinjal z menoj, da obdelava naročnikov stane,..priprava in izdajanje računov, 24urni support klicnega centra, spremembe uporabnikov,.. vsaka aktivnost danes stane,.. in tako se je tudi Si.mobil odločil to storitev zaračunati.
Je pa v zameno ponudil brezplačne storitve, ki so biledo sedaj plačljive,.. Meni se zdi fer poteza.

Res je, da bodo nekateri uporabniki s tem profitirali manj, drugi več,..

Verjamem, da bodo tudi večina uporabnikov razumela Si.mobil,..

b


Roko na srce tukaj profitira samo operater.

Da nekaj stane, stane, vendar v tem primeru se želi še dodatno zaslužiti na račun slovenskega uporabnika, da bodo lahko uporabniki v Avstriji imeli še večje koristi, ker tam pa ne delijo te filozofije, ki se jo ponuja tukaj nam.

Torej tukaj, da se ne lažemo, enostavno prav nobene ugodnosti ni za SLO uporabnika, ampak se enostavno želi dodatno istisniti denar, pa brez zamere.
 

frikenej

Pripravnik
19. nov 2010
723
5
18
Ljubljana
To se pa strinjam s teboj, vendar ko ji prodajalec reče 100 MB boste imeli več kot dovolj za cel mesec, punca pa ne zna izklopit delovanje aplikacij in možno da tudi data roaminga v tujini, ker jo na to niso opozorili v Simobilovem centru, potem nastane problem.
wink-1.gif
Oni pa še dražijo, pa že tako so dragi, to pa je resen problem!!
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.