Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
Jest, saj vemo kako je bilo,..višja cena klica brez zakupljenih minut je omogočala razvoj in razvajanje strank in kazanje kdo ima daljšega,..subvencije so bile visoke,..
...potem je prišla dumping konkurenca in ukrepi EU,.. investicije so se znižale, subvencije tudi in tako pridemo do današnjega stanja,..vsa zadeva je sicer zelo poenostavljena a tako nekako je,..
Če k temu dodaš še bolestno pričakovanja slovencev da bi imeli najnovejši telefon, naročnine in, opcij nebi plačevali,.. dobimo stanje kot je sedaj,..počasi prihaja streznitev,..
b
Ti isti Slovenci pričakujejo, da večji del dobička operaterja ostane v SLO, kjer je tudi nastal in mali del tega gre v tujino, kjer se razvaja tuje uporabnike, beri ugodnejši paketi,ugodnejše cene telefonov, večje plače, itn.
Ti isti Slovenci pričakujejo, od domačih operaterjev, čigar lastniki so domači, da večji del dobička pustijo v SLO za razvajanje domačih uporabnikov, kateri so ga tudi omogočili vsa ta leta, ne pa da se namenja po tujini po različnih državah, namesto, da se fokusirajo zgolj na eno ter poizkuša tam maksimirati dobiček, tako pa nikoli konca in vsakič in vedno več se domačim uporabnikom mečejo zahteve ter krčijo ugodnosti.
V SLO ternutno zelo, zelo potrebujemo patriotizem, ko to rečem ne mislim na nacionalizem.
Ker na žalost so dosedaj vsi drugi imeli koristi, le tisti, ki so ga prispevali torej uporabniki sami, so ga imeli zelo malo ali skoraj nič, v primerjavi z drugimi. Če vi štejete kot ugodnost to, to da bomo sploh veseli, da imamo sploh mobilno telefonijo ter mobilne telefone na razpolago, ne glede na ceno ste se zelo krepko zmotili.
Zato zelo pomembna stvar je ta, da če je potrebno, je treba mobilnega operaterja, banko ter tam, kjer je mogoče izbirati, je potrebno menjati vsak mesec in ne pristajati na PR razlage ter argumente,kot se to danes dela in počne.
Tržni inšpektorat je lepo rekel, pomagajo samo skupinske prijave ter tožbe, vse drugo je zaman in na to karto plenilci igrajo.
Ključno vprašanje; Uporabniki ali operaterji, kjer sodijo tudi njihovi zaposleni, zainteresirani posamezniki, partnerji, itn.
In ja, da ne pozabim, sam mislim, da v SLO uporabniki niso ravno tolikšne ovce, kot se jih skuša prikazati!!!
Lp.