Novo pri A1

Eden

Pripravnik
27. apr 2014
85
4
8
Sam nikoli tega nisem opazil kar omenjaš.

Jaz pa sem in to zelo pogosto in isto kot omenja seba81 po celotni državi. Pa sem sim kartico dajal v razne telefone, pa ni bilo
nič drugače. Po določenem času se je pojavil kovinski glas. Pa sem prijavljal kakor napako, pa ni bilo nič od tega. No vsaj povratnih informacij nisem nikoli dobil.
Sem pa prebral (pa točno ne vem kje, mogoče ravno na tem forumu) da so imeli težave predvsem pri novih baznih postajah. Pa me naj kdo popravi, če ima bolj točne informacije.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Res je, A1 ve za to težavo, a je za njih Tabu tema. Če jo prijaviš, se sprenevedajo.

Pojavi pa se po celi Sloveniji po kakih 15-20 minutah pogovora, če smo na njihovem GSM signalu.
Če imamo UMTS signal, te težave ni.
V praksi je njihov UMTS povsod, zato to le redki opažajo. Primer sem bil jaz, saj sem imel telefon z napako (Galaxy S6), kateri je na UMTS preklinjal klic.
Zato sem ročno dal na "Samo GSM", kjer pa se je pojavljal omenjeni robotski glas.

Kot rečeno, pri A1 vedo za problem, podjetju, katero poslovno koristi njihove storitve, so obrazložili (po vztrajanju), da je težava v baznih postajah (očitno res novih) in da z dobaviteljem rešujejo.

Da skrajšam: če vaš telefon podpira UMTS in obenem nimate ročno na "Samo GSM", potem težave ne boste niti zaznali.
 

Eden

Pripravnik
27. apr 2014
85
4
8
Res je, A1 ve za to težavo, a je za njih Tabu tema. Če jo prijaviš, se sprenevedajo.

Pojavi pa se po celi Sloveniji po kakih 15-20 minutah pogovora, če smo na njihovem GSM signalu.
Če imamo UMTS signal, te težave ni.
V praksi je njihov UMTS povsod, zato to le redki opažajo. Primer sem bil jaz, saj sem imel telefon z napako (Galaxy S6), kateri je na UMTS preklinjal klic.
Zato sem ročno dal na "Samo GSM", kjer pa se je pojavljal omenjeni robotski glas.

Kot rečeno, pri A1 vedo za problem, podjetju, katero poslovno koristi njihove storitve, so obrazložili (po vztrajanju), da je težava v baznih postajah (očitno res novih) in da z dobaviteljem rešujejo.

Da skrajšam: če vaš telefon podpira UMTS in obenem nimate ročno na "Samo GSM", potem težave ne boste niti zaznali.

Hvala za dopolnitev.
Ravno zaradi tega sem šel stran, še takrat od Si.mobila, ker mi je bilo to zelo moteče. Telefon sem imel nastavljen na vse 2g/3g/LTE. Zato me je tudi zanimalo, ali so težavo rešili, ali ne, ker je od takrat minilo že kar nekaj časa.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Skratka, od kar sem prišel nazaj v Bob med poletjem 2015 pa do konca poletja 2017 se je to dogajalo samo v GSM. Zagotovo ne v UMTS. Potrjeno, ker sem testiral načine:
1.) "Samo GSM"
2.) "Samo UMTS"
3.) "Samodejno"

Težava je bila samo pod točko 1.
Kako je bilo prd tem, ne vem. Do istih ugotovitev je prišlo tudi podjetje, ki koristi njihove storitve in je dobilo celo potrditev z A1.

Zdaj, če si imel nastavljen telefon na "Samodejno", pa si bil slučajno na kaki lokaciji, kjer je bil samo GSM, potem je to razlog. A teh lokacij je pri A1 res bore malo..

Kakorkoli, to ni resna teževa, katera bi me odvrnila od izbire enega od operaterjev, ki koristijo A1 omrežje. Bi bilo pa prav, da se A1 o tem ne bi več sprenevedal in pač objasnil stvari.
 

WPT78

Majstr
6. maj 2015
1.103
-867
83
Vprašanje ?

Na njihovi spletni strani sem pogledala pod: dela na omrežju in že dolgo opažam, da se popravlja samo fiksni del: televizija in internet, kaj pa je z mobilnim omrežjem ? se je zaključilo, ali še kaj mislijo nadgrajevati. Saj vemo da signal ni povsod, jim še dosti manjka do popolnosti (GSM, 3G, 4G) . Hvala za odgovor.
 

Eden

Pripravnik
27. apr 2014
85
4
8
Skratka, od kar sem prišel nazaj v Bob med poletjem 2015 pa do konca poletja 2017 se je to dogajalo samo v GSM. Zagotovo ne v UMTS. Potrjeno, ker sem testiral načine:
1.) "Samo GSM"
2.) "Samo UMTS"
3.) "Samodejno"

Težava je bila samo pod točko 1.
Kako je bilo prd tem, ne vem. Do istih ugotovitev je prišlo tudi podjetje, ki koristi njihove storitve in je dobilo celo potrditev z A1.

Zdaj, če si imel nastavljen telefon na "Samodejno", pa si bil slučajno na kaki lokaciji, kjer je bil samo GSM, potem je to razlog. A teh lokacij je pri A1 res bore malo..

Kakorkoli, to ni resna teževa, katera bi me odvrnila od izbire enega od operaterjev, ki koristijo A1 omrežje. Bi bilo pa prav, da se A1 o tem ne bi več sprenevedal in pač objasnil stvari.


Se strinjam. Bilo bi prav, da povejo odkrito, imamo težave, težavo, delamo pa na tem, da se zadeva uredi.
 

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63

Eden

Pripravnik
27. apr 2014
85
4
8

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
Nevem jst sem že 6 let pri A1 oz, prej Si.mobil in res nikoli opazil nisem tega kar vi navajate ta robotski al karkoli se že med pogovorom opazite.. ;)
 
  • Všeč mi je
Reactions: gasdopodna

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Nastavi telefon na "Samo GSM", pokliči nekoga in klic naj traja kakih 30 minut. Pa se ti bo zgodil "čudež". ;)
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
zakaj bi se vračal dva koraka nazaj.. GSM omrežja nevem kdaj sem nazadnje uporabljal in ko sem tega nisem opazil.. In zakaj bi sedaj zaradi tega visel 30 minut itn..

če bo s kom menil 30 minut in več ga raje povabim na pir kot pa prek telefona viset..:fredi:

A kolk sem bral nekje A1 je seznanjen z tem in zadevo rešava z proizvajalcem opreme..
 
  • Všeč mi je
Reactions: McGiver

Bajkman

Majstr
23. jun 2010
3.706
157
63
Pač, kakor želiš. Dejstvo je, da imajo na GSM ta problem po kakih 15 do 20 minutah.
 

Lord_Raiden

Majstr
2. nov 2007
4.542
297
83
Jaz sem pa povedal da tega nikoli nisem opazil.. Pa eni skočite takoj u luft kot da trdim da to ni res.. ;)
 

Eden

Pripravnik
27. apr 2014
85
4
8
zakaj bi se vračal dva koraka nazaj.. GSM omrežja nevem kdaj sem nazadnje uporabljal in ko sem tega nisem opazil.. In zakaj bi sedaj zaradi tega visel 30 minut itn..

če bo s kom menil 30 minut in več ga raje povabim na pir kot pa prek telefona viset..:fredi:

A kolk sem bral nekje A1 je seznanjen z tem in zadevo rešava z proizvajalcem opreme..

Vse lepo in prav, samo to "reševanje" traja že kar dolgo časa, predolgo...........ker je baje problem, ker proizvajalec opreme napake ne prizna.....
se pa govori o neki nekompatibilnosti............
 

Gamero

Majstr
13. avg 2007
5.079
137
63
okolica mesta
Meni kakor koli imam nastavljeno vse lepo deluje in ni nobenega "robotskega glasu". Sem že kar nekaj časa naročnik na A1, tako na TV kot mobilno. Ko sem postal naročnik na TV je bila manjša napaka, ki pa so jo odpravili v 10minutah.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Lord_Raiden

Jastreb

Fizikalc
2. mar 2018
227
28
28
To se tudi meni dogaja da mi odaja robotski glas(ompak ne vedno), pa ne vem zakaj?Uporabnik A1ponudnika.