NOVO! Plačilo davka Sloveniji za vozilo registrirano v tujini

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Vsi bi fural fine avte in nic placevali, zdravstvo, solstvo, vrtec, penzijo in ostalo bi jim pa ze mi navadniki pokrili. Edino prav, da se takim stopi na prste. Me pa zanima, ce je dobil tudi kako dejansko kazen za utajo, ali je moral samo doplacat? Ker ce ne, potem je brezveze.

Je pa tak clovek za mene sirotinja. Da ma kesa za take avte, pa enga davka ne more placat..


Normalno v sloveniji si najcečji car če FURS scat pelješ glede plačila davka.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.173
3.819
113
V bistvu bojo oni mene, če si nabavim motorikšo, ki je komajda v mojem dometu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Lexus RX 450h
- 3.456 cm3
- 193 kW (bencinski motor)
- 120 g CO2

Na CO2 (120 g * 1,22) - 130 €
Na moč motorja - 3.150 €
EURO 6 - 75 €
Skupaj: 3.355 €

Danes bi plačal 11% pri ceni 50k € je to (recimo uvožen rabljen) = 5.500 €
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Audi e-tron = 800€, zdaj bi bil okoli 400€. :S

Porsche Cayenne PHEVd 3.0 75g*1.22=91.5g 306kW=8160+1770?
BMW 530E PHEV 15kW nad 170 =900+1770? Zdaj bi bil DMV 0.5% lol

Ne bo šlo skozi, PHEV najbolj obetajo kar se tiče splošne uporabnosti in dejanske okoljevarstvene "prijaznosti".
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Tole pač niso ljudski PHEVi,
- Cayene ima 4.0 motor, kar pomeni da je danes DMV na luksuz 16% (oz. 13% če je v resnici manj kot 4.0, ne vem kaj je res)
- BMW 530E ima samo 135 kW, ker šteje samo močnejši motor od obeh.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ok, pol je ok če šteje samo močnejši motor.

Omenjeni Cayenne je 3.0 benz, za primer sem dajal, ker so verjetno PHEV najmanj v mislih, ko so to pisali, potem v praksi bodo pa kar stalnica npr. cela Toyota.

Novi RAV-4 bo izredno prodajan pa bo 225kW skupaj...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.048
113
sem jim napisal predlog, naj del izračuna po KW kar umaknejo, bodo še največ naredili za družbo.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Jaz bi razmerje med kW in CO2 postavil še bolj na CO2, se pravi bi imela moč motorja nižjo težo pri obdavčitvi.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Malecky

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.048
113
moč motorja in poraba se itak skriva v C02. tako da.
Sej za Elektirčarje pa se tudi lahko vzame nek povšal ogljičnega odtisa po kWh na 100km. ne rabiš Kw sploh. Pač absurd je da en malček ima 130 g en večji avto pa 170 g, pa plačaš 5x več, ce je to problem sveta, potem naj prepovejo vse kar je nad 140g pa rešena mica.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Se strinjam, za EV bi pa že danes morali postaviti lestvico po porabi energije, morda se to sedaj zdi brezveze in nepotrebno, ker je EVjev tako malo, ampak čez 10, 20 let bo pa ta obdavčitev na moč motorja zgledala enako neumna kot danes tista na prostornino motorja.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Taka Tesla je lep primer nič CO2 lol.


Potem pa še zamenjana baterija in dvojni CO2 za proizvodnjo samega avta... :bonk:

To je približno tako kot tale Passat


Izbereš avto in tistega z najvišjo porabo. Popolnoma nerealen podatek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Hm... potem piši modelu da dela narobe oz. da je njegova Tesla crknjena.

Si videl koliko zapisov ima? Peesda no. :bonk:
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.917
11.048
113
? koliko pa?

1579003896805.png
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.173
3.819
113
Ker je znano, da osnesnaženje povzročajo: kubatura, moč motorja, nakupna cena, število koles, odžrt prostor na parkirišču oz. garaži predlagam skromen odpustek pri gorivu, ki naj bo brez trošarine in DDV-ja.
 
I

Izbrisan uporabnik 474

Treba je ločiti med energijo, proizvedeno v Sloveniji in energijo, porabljeno v Sloveniji.