Gre se za to da olja ki so obstajala v času nastanka teh motorjev niso bila nič posebnega, pač se uporabi bolj obstojna olja na zgorevanje in je to vsa znanost. Pri 70% motorjev na trgu to deluje ok, pri 20% je malo problema, 10% motorje pa ima večje probleme. Zato so proizvajalci olj NAMENSKO razvili olja, ki imajo dodatke, ki preprečujejo klenkanje oz. nimajo dodatkov ki povečujejo klenkanje*. Ta olja/aditivi so dokaj nova in niti jih nimajo vsi proizvajalci (pa še formule so dokaj različne), zato se tovarniško vsaj do sedaj niso pojavljala v problematičnih motorjih. Kar pa ne pomeni da jih ne moreš uporabit in bit začuden da stvar "deluje".
* določeni aditivi ki povečujejo klenkanje so neposredno povezani z zahtevanimi lastnostmi olja. Odsotnost njih tako lahko vpliva na druge sisteme v motorju. Se pravi če z nekim oljem motor ne klenka še ne pomeni da je to olje ustrezno, lahko zaradi pomankanja ustreznih aditivov potem "uniči" nekaj čisto tretjega. Oz. proizvajalec ne daje noter olja ki sicer prepreči klenkanje, hkrati pa recimo maši oljne kanale ker ima premalo "detergentov" za čiščenje.