novi Peugeot 5008 (2017)

mistique

Guru
16. jun 2009
13.753
1.548
113
Emona / Carnium
Avt. 1.6hdi se vozi povsem ok. V klanec je malo bolj odziven v ročnem režimu. Avtomatik je tudi v sport načinu prepočasen oz. precej razmišlja v določenih situacijah. Vozil sem prazen avto. 3 otroci + voziček pa kot prvo niso takšna teža, kot drugo pa s takšno posadko voziš zmerno. Enako kot ob polno naloženem, ko se pelješ 1x letno na Krk.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Sej ne gre za tiščanje in dirkanje, kot ga nekateri zelo radi omenjate pri podhranjenih avtih, to sem že omenil. Enostavno je motor stalno bolj obremenjen, ker je hočeš nočeš že avto sam težak in 2.0 se enostavno pelje bolje tudi če voziš umirjeno.
Otroc pa rastejo....a tvoj ne?
 
Nazadnje urejeno:

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
5008 ima samo 1300 kil in se tistih 120km nič kaj posebej za matrat, tudi ko otroci zrastejo
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
1400 kg, če že zaokrožujeva. Ja res so ga kilsko oskubli. Ampak, v mojem bi bil še vedno 2.0 motor, če bi ga seveda kupil.
 
Nazadnje urejeno:

mistique

Guru
16. jun 2009
13.753
1.548
113
Emona / Carnium
Jst sm hotu mal bolj natančno povedat, da avto ni nepremčnina. Prednosti oz. slabosti v vožnji z 1.6 ali 2.0 pa naj si vsakdo argumentira na podlagi lastnih zmožnosti. Finančnih, tehničnih, cerebralnih,...Najbolje se vozi najmočnejši GT bencinar.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.862
6.520
113
Pa za mene je tudi ta najsvohnejsi dober, kar se moči tiče. Edino za kar bi odkartala ne glede na moč, če je eden kolikor toliko bolj preverjen in velja za zanesljivega. Tudi z garancijo in popravili ne bi dobila 3k€ notri, ampak jaz avto rabim avto vsak dan, ker moram 3 mulce iz bogu ima noge dobiti v vrtec, šolo in se malo dlje do stacune. Pes jest ne zrihtam nič. Z javnim prevozom se manj.
 
Nazadnje urejeno:

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.260
1.894
113
Telefon v roke in se zmeni za testno vošnjo...po možnosti takoj enega za drugim 1.6 in 2.0.

Če bo razlika oh joh in sploh..reskiraš razliko zraven, pa je mir naslednjih 10 let, če je ne opaziš baš nekaj...veš kaj izbrati.

Za kaka kratka jajcanja - speljevanje, bremzanje se v splošnem itak najbolje bencinarji obnesejo
wink-1.gif
...in ne rabijo bit hudo močni, da imaš občutek da so bolj živahni.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
vsi pravijo kako zanič so ti turbo mlinčki, cukajo itd.

v testih pa tega psajevega 1.2 povsod hvalijo. tudi jaz bi se za tega odločil, ker definitivno ne deluje podhranjen.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citat:
Uporabnik Jabe pravi:
Pa za mene je tudi ta najsvohnejsi dober, kar se moči tiče. Edino za kar bi odkartala ne glede na moč, če je eden kolikor toliko bolj preverjen in velja za zanesljivega. Tudi z garancijo in popravili ne bi dobila 3k€ notri, ampak jaz avto rabim avto vsak dan, ker moram 3 mulce iz bogu ima noge dobiti v vrtec, šolo in se malo dlje do stacune. Pes jest ne zrihtam nič. Z javnim prevozom se manj.

Nas je več takih. 1,6 HDI ti bo šel bolje kot ti gre zdaj Berlingič, pač 2.0 HDI pa še mal bolje, stvar okusa,sploh, ker je avto res lahek in ni ravno klasik enoprostorec. Če pa voziš otroke iz boguzanogu, pa o bencinskih mlinčkih sploh ne razmišljaj. 1,6 bencinc na steroidih je pa itak dražji od HDI. JBG Evropa se gre downsizing bogve zakaj. 2.0 bencinc se je v takih avtih več kot dobro znašel in so ga šli klepci ukinit in raje navijajo mopede.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
vsi pravijo kako zanič so ti turbo mlinčki, cukajo itd.

v testih pa tega psajevega 1.2 povsod hvalijo. tudi jaz bi se za tega odločil, ker definitivno ne deluje podhranjen.

Me zanimajo testi po 100 tisoč kmjih.
grims-1.gif
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Kaj mi lahko en razloži, pa prosim ne ti kalbo, kaj je narobe s 130Km bencinskim motorjem, proti šibkejšem in dražjem 1.6 dizlu? Oz. da vprašam drugače, zakaj bi za kratke razdalje bil švohnejši in dražji dizl boljša izbira?
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
vsi pravijo kako zanič so ti turbo mlinčki, cukajo itd.

v testih pa tega psajevega 1.2 povsod hvalijo. tudi jaz bi se za tega odločil, ker definitivno ne deluje podhranjen.

Me zanimajo testi po 100 tisoč kmjih.
grims-1.gif

Veš kaj je zanimivo? Da vsepovsod piše da temu motorju nič ne manjka, razen en kalbo iz alterja pravi da temu ni tako. Maš kakšen dober argument, zakaj tukaj vsi nebi mislili, da si full of shit?
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
1,2 na steroidih v velikem avtu pomeni kabum na dolgi rok. Odgovor, čeprav ga ne želiš.
 
Nazadnje urejeno:

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
Citat:
Uporabnik hermann pravi:
vsi pravijo kako zanič so ti turbo mlinčki, cukajo itd.

v testih pa tega psajevega 1.2 povsod hvalijo. tudi jaz bi se za tega odločil, ker definitivno ne deluje podhranjen.

Me zanimajo testi po 100 tisoč kmjih.
grims-1.gif

Veš kaj je zanimivo? Da vsepovsod piše da temu motorju nič ne manjka, razen en kalbo iz alterja pravi da temu ni tako. Maš kakšen dober argument, zakaj tukaj vsi nebi mislili, da si full of shit?

Ga imaš ti, argument mislim.
 

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
Turbo bencinci so prisotni že kar nekaj let tudi v takih avtih in nekih kabumov ravno ni za videt. Predvidevam pa, da imaš polno kredibilnih virov, ki bodo tvoje strokovne trditve potrdili.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.696
9.478
113
Verjetno imaš ti tudi kredibilne vire. Sicer pa ne vem kaj skačeš, vozi turbo bencinca, jest bom še naprej dizla, pa bo volk sit in koza cela. Bi šlo?
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.651
6.515
113
Citat:
Uporabnik kalbo pravi:
1,2 na steroidih v velikem avtu pomeni kabum na dolgi rok. Odgovor, čeprav ga ne želiš.

Meni so vsi gostilničarji povedali tudi, da bom že videl kabum, če bom olje menjal na predpisan interval, torej 30kkm. Zdaj pa vse kar se je zgodilo v dobrih 250kkm je, da je okrog motorja začelo rjavet, ker je tako suh.

Bistvo je, da v tovarnah malo drugače testirajo in preverjajo zadeve, kot si to predstavljajo vaški mehaniki z mogoče triletno izobrazbo in bogatimi izkušnjami s šraufanjem zastavinih jajc.