Da še tukaj malo povprašam in sicer me zanima, če se vam zdi, da je smer ustrezna, kam nas zakonodaja in avtomobilski proizvajalci peljejo.
Najnovejši Mercedes C63 AMG S, ki po tehničnih podatkih “prežveči in izpljune” predhodnika.
Avto, ki je bil včasih sinonim za divjaka in je razvajal s hromečim zvokom osemvaljnika, ima po novem 2.0 turbo štirivaljnik z dodatkom elektromotorja in baterije. Postal je pravi debeluh s težo čez 2100 kg, zavorami, ki jih ni možno dozirati, ker so “spužvaste”, volanom brez občutka in 600+ KM ZA 10 SEKUND. Izjemno zabavno in varno, ko ti sredi zavoja izpuhti precejšen del konjev. In ob vsej tej eko tehnologiji, ki naj bi zagotovila nižjo porabo, je bila le ta praktično enaka kot pri BMW M3.
Je to korak predaleč?
Kdor me pozna, ve kaj si mislim o najnovejših vozilih, ampak ob tem kvazi AMG vozilu sem ostal popolnoma brez besed, saj avtomobili, ki so bili včasih sinonim za avtomobile namenjene avtomobilskim navdušencem, očitno postajajo samo še statusni simbol za vožnjo v službo in nazaj.
Priporočam ogled celotnega videa. Pohvale tudi novinarju, ki je jasno podal tudi negativne lastnosti in jih ni ''zapakiral'' v marketinški celofan.
Najnovejši Mercedes C63 AMG S, ki po tehničnih podatkih “prežveči in izpljune” predhodnika.
Avto, ki je bil včasih sinonim za divjaka in je razvajal s hromečim zvokom osemvaljnika, ima po novem 2.0 turbo štirivaljnik z dodatkom elektromotorja in baterije. Postal je pravi debeluh s težo čez 2100 kg, zavorami, ki jih ni možno dozirati, ker so “spužvaste”, volanom brez občutka in 600+ KM ZA 10 SEKUND. Izjemno zabavno in varno, ko ti sredi zavoja izpuhti precejšen del konjev. In ob vsej tej eko tehnologiji, ki naj bi zagotovila nižjo porabo, je bila le ta praktično enaka kot pri BMW M3.
Je to korak predaleč?
Kdor me pozna, ve kaj si mislim o najnovejših vozilih, ampak ob tem kvazi AMG vozilu sem ostal popolnoma brez besed, saj avtomobili, ki so bili včasih sinonim za avtomobile namenjene avtomobilskim navdušencem, očitno postajajo samo še statusni simbol za vožnjo v službo in nazaj.
Priporočam ogled celotnega videa. Pohvale tudi novinarju, ki je jasno podal tudi negativne lastnosti in jih ni ''zapakiral'' v marketinški celofan.