Novi mali avto do 15k

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Ročna klima sploh ni taki bav bav kot hocejo eni ti povedat.
Vozim Golfa z avtomatsko klimo in večkrat tudi Transporterja T6 ki je ročno, in je pač poleti treba kdaj pa kdaj smer pihanja zamenjati in pa temperaturo nastavit hladneje topleje ampak mislim da je to na starih gumbih hitreje kot pa danes na 1001 touch displeyu
 
Avtomatska klima v avtu, proti ročni ni nekaj groznega za dramo delat
V Avensisu nastavim temperaturo, žena ponastavi svojo stran in vozi.
V Hondi Jazz je tako imenovana ročna. V začetku poletja pritisnem gumb "vklop, in ko mine poletje še enkrat pritisnem za izklop.
Torej, je manj dela z "ročno " :cool:

ja sam žena se v jazzu lahk prehladi, ali pa preveč sleče ker temperature zanjo niso najbolj ugodne, v avensisu se to recimo ne more zgoditi
 
  • Všeč mi je
Reactions: Gonzo

matjazy

Fizikalc
3. jan 2008
218
115
43
Tale suzuki je žalost, žalost...

Sicer bo verjetno zanesljiv, to je pa tudi vse. Avtomatski menjalnik je takšen, da moraš za kakršnekoli pospeške tiščat poln gas. Pa še potem ne gre nikamor, npr če je treba kaj prehitet. Pri tem avtomobilu je verjetno boljši ročni menjalnik.

Aja, pa fotr ima v 2 leti starem sedež na eni strani že čisto poseden.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Pa tudi ročni menjalnik v Suzukiju ni poseben čudež. V i10 ali jazzu dobiš boljšega.

Ker bo pa avto vozila ona, pa je najbolj pomembno, da sama proba vsaj nekaj različnih avtov.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.429
3.809
113
davorinm.wordpress.com
Tale suzuki je žalost, žalost...

Sicer bo verjetno zanesljiv, to je pa tudi vse. Avtomatski menjalnik je takšen, da moraš za kakršnekoli pospeške tiščat poln gas. Pa še potem ne gre nikamor, npr če je treba kaj prehitet. Pri tem avtomobilu je verjetno boljši ročni menjalnik.

Aja, pa fotr ima v 2 leti starem sedež na eni strani že čisto poseden.
Rocni ima 13,1s do 100km/h, CVT pa 12,2s do 100km/h. Nisem pa ju vozil oba.
 
2. jul 2020
5.277
6.812
113
(Če dobim vsaj 1,5k popusta bi mogoče šlo, drugače ne, pridemo v sfero vozil, kjer je spet druga konkurenca)

Suzuki Slovenija ne daje popustov, kvečjemu kaj dodatne opreme (vlečna kljuka, prttljažnik) dobiš od uradnih avtohiš. Oglaševane cene so končne prodajne cene - temu potem še prištej strošek financiranja.

Pri ostalih pa saj veste kako gre. Ugodne cene ob financiranju iz lastnih lizing hiš, potem pa še obresti in kasko zavarovanje na podlagi "polne", nefinancirane cene vozila. Nakupiti z gotovino ti ne dovolijo ali pa rečejo, da bo avto v takem primeru par jurjev dražji.

Od zastopnikov pa imam izkušnjo samo z Vugo iz Gorice. So vredu, presenetil me je kako poceni je servis v primerjavi z ostalimi znamkami (kjer mali servisi lahko presežejo ceno velikega servisa z original deli in računom pri privatniku).
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Suzuki Slovenija ne daje popustov, kvečjemu kaj dodatne opreme (vlečna kljuka, prttljažnik) dobiš od uradnih avtohiš. Oglaševane cene so končne prodajne cene - temu potem še prištej strošek financiranja.

Pri ostalih pa saj veste kako gre. Ugodne cene ob financiranju iz lastnih lizing hiš, potem pa še obresti in kasko zavarovanje na podlagi "polne", nefinancirane cene vozila. Nakupiti z gotovino ti ne dovolijo ali pa rečejo, da bo avto v takem primeru par jurjev dražji.

Od zastopnikov pa imam izkušnjo samo z Vugo iz Gorice. So vredu, presenetil me je kako poceni je servis v primerjavi z ostalimi znamkami (kjer mali servisi lahko presežejo ceno velikega servisa z original deli in računom pri privatniku).
Res je, popustov ni, je pa kolikor tolikor normalno, da ne računajo "prevoza in priprave vozila" (cca. 140 EUR).

Nekdo na alterju se je menda še zmenil za zimske feltne (z gumami?). To sploh ni slabo, ker na Suzukiju poleg felten rabiš še RDC senzorje (originalnih vsaj kodirati ni treba), ki že na spletu stanejo ene 230 EUR... Kot pri drugih znamkah se da naročiti komplet železnih felten + senzorjev + gum (zmontirano in secntrirano), še kar ugodno.

Opozarjam, da avti nimajo male rezervne gume (stane dobrih 300 EUR), dobiš samo sprej in pumpico. Aja, na honestjohnu.co.uk se je našel nesrečnik, ki je zmontiral tole malo rezervno gumo, nato se je pa skozlalo ABS/ESP enoti - odziv servisa je bil, da naj lepo kupi novo. Skratka, tip priporoča, da pred montažo naštudiraš varovalko za ABS in jo potegneš ven.

Meni so šenkali PDC zadaj in barvanje senzorjev, čeprav bi bil to pripravljen plačati (originalen sistem je po ceniku dobrih 100 EUR). No, ko sem čez čas ugotovil, da niso dali not originala, pač pa kitajski jajc za 20 EUR, sem precej grdo klel...

Aja, servisi so pa res precej poceni.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Rocni ima 13,1s do 100km/h, CVT pa 12,2s do 100km/h. Nisem pa ju vozil oba.
CVT je ena taka čudna ropotajoča žvau, ki se pelje (in se obnaša, ko jo tiščiš) povsem drugače, kot smo navajeni. Dejansko se res človeku lahko zgodi, da dobi občutek, da avto nima dobrih pospeškov, čeprav to v resnici ne drži, in držijo tehnični podatki.

Zakaj? Ker smo ljudje navajeni logike, da ima močan motor veliko moči že iz nizkih vrtljajev, CVT pa mora iti na obrate, da avto sploh lahko hitro spelje. Toyota (zopet jo omenjam kot edinega proizvajalca, ki probleme rešuje, vsi drugi pa si vrtajo po ušesih in jih boli......) je to rešila tako, da je v svoje CVTje začela vgrajevati zobnik za povsem klasično prvo prestavo, da bi ta efekt "sesalca", ki se dere, in da motor na blokado, zato da človek sploh spelje, omilila.

Za hec vprašaj prodajalca yarisa, če ima tisti avto dodatno prvo prestavo v CVTju. Če ja, potem ni povsem primerljiv s swiftom...
 
  • Všeč mi je
Reactions: ynos

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Hvala za opozorilo, tudi sam ga ne poznam. Yaris hibrid cvt sem zmenjen da proba. Bo primerljivo?
Nebi rekel, sicer ne poznam klasičnih CVT menjalnikov, ampak hibridni pogon v Yarisu ti zraven meša delovanje z elektriko, tako da bo sigurno bolj odziven pri speljevanju kot klasičen CVT. Pri višjih hitrostih pa zna biti podobno.
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.400
2.473
113
SV SLO
CVT je ena taka čudna ropotajoča žvau, ki se pelje (in se obnaša, ko jo tiščiš) povsem drugače, kot smo navajeni. Dejansko se res človeku lahko zgodi, da dobi občutek, da avto nima dobrih pospeškov, čeprav to v resnici ne drži, in držijo tehnični podatki.

Zakaj? Ker smo ljudje navajeni logike, da ima močan motor veliko moči že iz nizkih vrtljajev, CVT pa mora iti na obrate, da avto sploh lahko hitro spelje. Toyota (zopet jo omenjam kot edinega proizvajalca, ki probleme rešuje, vsi drugi pa si vrtajo po ušesih in jih boli......) je to rešila tako, da je v svoje CVTje začela vgrajevati zobnik za povsem klasično prvo prestavo, da bi ta efekt "sesalca", ki se dere, in da motor na blokado, zato da človek sploh spelje, omilila.

Za hec vprašaj prodajalca yarisa, če ima tisti avto dodatno prvo prestavo v CVTju. Če ja, potem ni povsem primerljiv s swiftom...
Si ti sploh kdaj vozil kak cvt novejši od 2002? Sam sem vozil in to kar dolgo Ford Monedeo hybrid in letošnji letnik Yarisa. Pri nobenem se menjalnik ali motor ne dereta ali cvilita. v območju, ki je sprejemljivo za mestno vožnjo tam do 100 km/h sploh neveš ali gre avto na bencin ali elektriko. Malo glasnejša postane kombinacija CVT menjalnika in motorja šele pri konkretno avtocestnih hitrosti. Tak, da ne nakladaj brezveze..... Pri CVT menjalniku se moraš edino navaditi na to, da ni menjavanja prestav ampak zadeva deluje brezstopenjsko. Kar pomeni, da pri močnem pospeševanju obrati sploh ne padejo ampak so konstantno na 5000 obratih recimo. In to je to. Navaditi se moraš in to je vse.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.710
6.595
113
Tudi CVT-ji letnika 2002 so lahko super prijetni za vožnjo in brez dretja.

Primer audi multitronic sparjen z dizlom. Milina, ki ni dolgo trajala. Reč je bila kompleksna, draga in zelo, zelo nezanesljiva. Peljalo se je pa nebeško.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.553
1.257
113
Imamo doma avensisa bencinarja 1.8 s cvt - to je milina za vozit.... Samo električar je še bolj uglajen od tega....
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Za 15 min na šiht res rabiš vso to kramo. Rajš povejte ma tale swift znotraj kakšnega črička pa plastika škriplje ?
 
  • Všeč mi je
Reactions: novaa

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.949
2.646
113
Res je, popustov ni, je pa kolikor tolikor normalno, da ne računajo "prevoza in priprave vozila" (cca. 140 EUR).

Nekdo na alterju se je menda še zmenil za zimske feltne (z gumami?). To sploh ni slabo, ker na Suzukiju poleg felten rabiš še RDC senzorje (originalnih vsaj kodirati ni treba), ki že na spletu stanejo ene 230 EUR... Kot pri drugih znamkah se da naročiti komplet železnih felten + senzorjev + gum (zmontirano in secntrirano), še kar ugodno.

Opozarjam, da avti nimajo male rezervne gume (stane dobrih 300 EUR), dobiš samo sprej in pumpico. Aja, na honestjohnu.co.uk se je našel nesrečnik, ki je zmontiral tole malo rezervno gumo, nato se je pa skozlalo ABS/ESP enoti - odziv servisa je bil, da naj lepo kupi novo. Skratka, tip priporoča, da pred montažo naštudiraš varovalko za ABS in jo potegneš ven.

Meni so šenkali PDC zadaj in barvanje senzorjev, čeprav bi bil to pripravljen plačati (originalen sistem je po ceniku dobrih 100 EUR). No, ko sem čez čas ugotovil, da niso dali not originala, pač pa kitajski jajc za 20 EUR, sem precej grdo klel...

Aja, servisi so pa res precej poceni.
Jaz sem se zmenil za zimske gume ampak brez platišč, pa popusta je bilo mislim da cca. enih 500eur, samo se ne spomnim več natančno.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Če še malo pofirbcam, je šlo za Yokohamo, ki je sicer njihova zimska prva vgradnja ali kaj drugega?