Novi mali avto do 15k

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
390
178
43
bravo,.. dosti zanimivih zgodb ste natresli...
ampak, ko damo vse to na stran.. a je kaka ideja, kje je set asistenčnih varnostnih sistemov najuporabnejši?

Toyota yaris / verjetno ne do 15k€, VW Polo? ...
kaj je NAJBOLJ VARNO? (Ok, saj vem, 101 nasvet je možen, varna vožnja, izkušnje z atijem, pamet v glavo, ... itd)..
ampak?

kje je set asistenčnih varnostnih sistemov najuporabnejši, do cca 15k€?
(mogoče kaka uporabna info)
 

hogan

Fizikalc
10. okt 2011
354
95
43
Če bi bila varnost na prvem mestu, potem verjetno sploh ne bi gledal novega malega avta ampak verjetno kakega rabljenega passata za isti denar. :sprasujemse:
 
  • Všeč mi je
  • Jezen sem
Reactions: sad in kajote

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.015
113
V zares zajebani situaciji, kjer ne preživijo vsi, bo verjetno vseeno največ rešila pasivna varnost avta in ne asistenčni sistemi, ki jih najdemo v vozilu za nekaj 10.000 €.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.414
3.805
113
davorinm.wordpress.com
Še to bi te moral naučit, da maš doma ti zadnjo besedo, pa bi bil popoln.

Tko se pa zdej ukvarjamo s tem, ker avto boš kupil ženi, ajoj
:D

Dal sem ji pol leta da pogrunta kaj želi, izbere 2-3 brande itd. Ni šlo, zato sem šel jaz v akcijo. Na forumu pa sprasujem, ker rabim dejansko nasvet, izkusnje ostalih. En kup pametnih stvari sem izvedel tule. Barve avta ji pa ne bom izbiral.
 

BojanP

200. registrirani uporabnik
24. jul 2007
3.934
2.636
113
:D

Dal sem ji pol leta da pogrunta kaj želi, izbere 2-3 brande itd. Ni šlo, zato sem šel jaz v akcijo. Na forumu pa sprasujem, ker rabim dejansko nasvet, izkusnje ostalih. En kup pametnih stvari sem izvedel tule. Barve avta ji pa ne bom izbiral.
Ne vem kaj se eni v vse vtaknejo. Zakaj si nebi smela izbrat barve sama?
Ja, pa rdeč Swift je lep.
 
  • Všeč mi je
Reactions: tony

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
kje je set asistenčnih varnostnih sistemov najuporabnejši, do cca 15k€?
(mogoče kaka uporabna info)
Glede pasivne varnosti je pač mali avto nekakšen kompromis. Ampak glej, jasno je, da ni realno, da se bomo vsi okrog vozili s tanki. Rezultate testov najdeš na www.euroncap.com

Glede aktivne varnosti pa... ne dam ne vem kaj na "sodobne" asistenčne sisteme. Predvsem so lahko precej neprijazne do uporabnika, na primer: pri 20 na uro piskajo glasneje kot pri 100 na uro. Smešne scene, ki jih gledam v Suzukiju. Zdi se, da imajo Švabi to še najbolj evropskemu okusu ustrezno poštimano, in jih je vredno preizkusiti med testno vožnjo. Če se AEB dere prenaglas, človeka kdaj prime, da bi se ga slišalo rjuti do Tokija...

ABS in ESP sta super stvari (že nekaj časa ju imajo vsi novi avti). Zelo uporaben se mi je zdel tudi sistem opozorila, da imaš avto v mrtvem kotu (piska oz. prižge opozorilo v stranskem ogledalu).

Radarski tempomat je zares uporaben šele, če se veliko voziš po AC. Če si tam 2x mesečno, je precej brezveze. Bodi pozoren, če ta pri vključenem tempomatu, ustavitvi vozila in ponovnem zagonu deluje že od 0 kilometrov (Škoda: ja, Suzuki: ne). Pri prižganem tempomatu lahko znajo opozarjati tudi na vozila, ki ti bodo pravokotno sekala pot, preizkusi v praksi. (Japonci, npr., še niso slišali za 30 let staro nemško mantro s cono 30, in njihovi tempomati se znajo vključiti šele pri 40 na uro.)

Na sisteme sledenja voznemu pasu ne dam kaj dosti (zamera iz Suzukija, kjer ta sistem samo naredi volan z več lufta in manj natančnen. Po čudežu se ga pa vsaj da trajno ugasniti.).

Sistem za zaznavanje ovir (AEB) je pa tudi lahko še kar uporaben, lahko pa bolj pokora. Njegovo delovanje je zelo odvisno tudi od tega, katere generacije je... Nekateri npr. opozarjajo le pri hitrostih pod 30 na uro (zelo moteče pri bolj dinamični vožnji, in nekateri ne nehajo piskati niti, ko že stojiš pri 0 km), pri višjih pa le ob uporabi radarskega tempomata (in le s prižganim tempomatom tudi zavirajo)...

Opozarjanje na bočni nalet zadaj (ko greš v rikverc) ni tako nujna reč, ker pač relativno malo časa rinemo rikverc na prometno cesto.

Po drugi strani pa se mi zdi kamera zadaj super zadeva, in jo je nujno vzeti pri novem avtu.
 

ksi

Fizikalc
23. avg 2007
167
72
28
Glede pasivne varnosti je pač mali avto nekakšen kompromis. Ampak glej, jasno je, da ni realno, da se bomo vsi okrog vozili s tanki. Rezultate testov najdeš na www.euroncap.com

Glede aktivne varnosti pa... ne dam ne vem kaj na "sodobne" asistenčne sisteme. Predvsem so lahko precej neprijazne do uporabnika, na primer: pri 20 na uro piskajo glasneje kot pri 100 na uro. Smešne scene, ki jih gledam v Suzukiju. Zdi se, da imajo Švabi to še najbolj evropskemu okusu ustrezno poštimano, in jih je vredno preizkusiti med testno vožnjo. Če se AEB dere prenaglas, človeka kdaj prime, da bi se ga slišalo rjuti do Tokija...

ABS in ESP sta super stvari (že nekaj časa ju imajo vsi novi avti). Zelo uporaben se mi je zdel tudi sistem opozorila, da imaš avto v mrtvem kotu (piska oz. prižge opozorilo v stranskem ogledalu).

Radarski tempomat je zares uporaben šele, če se veliko voziš po AC. Če si tam 2x mesečno, je precej brezveze. Bodi pozoren, če ta pri vključenem tempomatu, ustavitvi vozila in ponovnem zagonu deluje že od 0 kilometrov (Škoda: ja, Suzuki: ne). Pri prižganem tempomatu lahko znajo opozarjati tudi na vozila, ki ti bodo pravokotno sekala pot, preizkusi v praksi. (Japonci, npr., še niso slišali za 30 let staro nemško mantro s cono 30, in njihovi tempomati se znajo vključiti šele pri 40 na uro.)

Na sisteme sledenja voznemu pasu ne dam kaj dosti (zamera iz Suzukija, kjer ta sistem samo naredi volan z več lufta in manj natančnen. Po čudežu se ga pa vsaj da trajno ugasniti.).

Sistem za zaznavanje ovir (AEB) je pa tudi lahko še kar uporaben, lahko pa bolj pokora. Njegovo delovanje je zelo odvisno tudi od tega, katere generacije je... Nekateri npr. opozarjajo le pri hitrostih pod 30 na uro (zelo moteče pri bolj dinamični vožnji, in nekateri ne nehajo piskati niti, ko že stojiš pri 0 km), pri višjih pa le ob uporabi radarskega tempomata (in le s prižganim tempomatom tudi zavirajo)...

Opozarjanje na bočni nalet zadaj (ko greš v rikverc) ni tako nujna reč, ker pač relativno malo časa rinemo rikverc na prometno cesto.

Po drugi strani pa se mi zdi kamera zadaj super zadeva, in jo je nujno vzeti pri novem avtu.
Npr. Aeb se v Toyoti rav4 prižge 1 letno. V T roc pa 1 dnevno . Vsaka živa meja, ograja,.. ga zmoti
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.413
2.372
113
Pomurje
Npr. Aeb se v Toyoti rav4 prižge 1 letno. V T roc pa 1 dnevno . Vsaka živa meja, ograja,.. ga zmoti
Zato pa so "asistenčni" sistemi VAG grupe redno v pismih bralcev in potem bereš, da so vsi "asistenčni" sistemi zanič. Očitno njihovi res so.

Avto imam letnik 2016 pa vsi našteti sistemi delajo zelo dobro. LKA dela celo tako dobro, da na AC vozi sam tudi 20km brez posredovanja.
ACC uporabljam bp na vseh cestah. RTA in BSM sta tudi že večkrat rešila kolesarja ali avto, da se nisem zapeljal na cesto.

V glavnem asistenčni sistemi so za mene nuja in veliko pripomorejo k varni in sproščeni vožnji. Seveda če so dobri.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.663
1.482
113
Zato pa so "asistenčni" sistemi VAG grupe redno v pismih bralcev in potem bereš, da so vsi "asistenčni" sistemi zanič. Očitno njihovi res so.

Avto imam letnik 2016 pa vsi našteti sistemi delajo zelo dobro. LKA dela celo tako dobro, da na AC vozi sam tudi 20km brez posredovanja.
ACC uporabljam bp na vseh cestah. RTA in BSM sta tudi že večkrat rešila kolesarja ali avto, da se nisem zapeljal na cesto.

V glavnem asistenčni sistemi so za mene nuja in veliko pripomorejo k varni in sproščeni vožnji. Seveda če so dobri.
Kateri avto, torej?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.682
113
Take kot so sedaj zime, se lahko novopečenemu vozniku zgodi, da par let po izpitu ne naleti na sneg, tudi če živi na celini, vendar prav vsak dan ne vozi. Da ne govorimo o nekom, ki živi na Primorskem.
Priznam, da me je bilo strah, ko me je prvi otrok peljal po zasneženi cesti skozi Avstrijo na smučanje v Dolomite. In še bolj živčen sem bil, ko sva z drugim šla v Cerkno, jaz pa pozabil verige doma. V nekem trenutku sem vedel, da če bo iz kakega razloga ustavil, tudi jaz ne bom speljal, izkušnje gor ali dol. Rally voznik denimo, da nisem, čeprav jih je na alterju vsaj 500 ...
Saj je prav, da nabira izkušnje z nekom, ki ve še kaj več. Ampak preveč nadzora povzroči v ljudeh kontra upor, čeprav mogoče celo zelo dobro vedo, da ima tisti nekaj več znanja. Mislim, da smo v zadnjem letu to lahko vsi spoznali. Tako da, ko je imel izpit, je moj otrok lahko vsak vozil sam in kam šel, če je bil avto na voljo. Svojega avta pa takoj ni imel noben. Tako je pač bilo.
Eno je nadzor, drugo pa predajanje izkušenj. Pametna oseba (tudi najstnik poln hormonov) se raje uči na tujih napakah, kot na svojih. Seveda je pa pomemben pristop k temu, sicer res lahko naletiš na upor.
Kje so cajti, ko je mularija začela vozit traktorje pri 6 letih..Pri 18h je imel vsak že kakih 500 ur dela s traktorjem, prikolico in priključki za sabo...Izpit za avto pa le formalnost...

Sneg, in poledica sta se pa utrjevala na letnih gumah...

Danes pa...ah ni vredno omembe...
Loool. Danes te bo mularija gledala kot tele v nova vrata, če jim omeniš traktor. Ka te je to? Igrica na Iphoneu 15?
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Zato pa so "asistenčni" sistemi VAG grupe redno v pismih bralcev in potem bereš, da so vsi "asistenčni" sistemi zanič. Očitno njihovi res so.

Avto imam letnik 2016 pa vsi našteti sistemi delajo zelo dobro. LKA dela celo tako dobro, da na AC vozi sam tudi 20km brez posredovanja.
ACC uporabljam bp na vseh cestah. RTA in BSM sta tudi že večkrat rešila kolesarja ali avto, da se nisem zapeljal na cesto.

V glavnem asistenčni sistemi so za mene nuja in veliko pripomorejo k varni in sproščeni vožnji. Seveda če so dobri.
Saj to je to.
Imam na Corolli vse možne asistence, ki so na voljo pa imel sem določene sisteme tako v Clio 5 kot v S-Max. Pa Renaultovi ali Fordovi ne delajo niti približno tako dobro kot tisti od Toyote. Sem se že sprijaznil s tem... ampak vsaj veš kam gre tisti denar, kjer je toyota kao "ful dražja" od konkurence. V resnici pa enkrat ko si lastnik pa malo primerjaš ti je hitro jasno zakaj odšteješ jurja več pa kaj za to dobiš. Kako je avto izdelan, kakšna je poprodaja, kako zadeve delujejo... neprimerljivo. Ampak nekateri tega pač nikoli ne bodo vedeli, ker se držijo vedno ene in iste, po možnosti evropske znamke, kjer je vse nekaj na pol narejeno.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
No, se bom v prihodnjih dneh s polno naloženim B-jem malo fijakal okrog pa komot poročam :)
 

darwin

Majstr
17. avg 2007
589
369
63
Radarski tempomat je zares uporaben šele, če se veliko voziš po AC. Če si tam 2x mesečno, je precej brezveze. Bodi pozoren, če ta pri vključenem tempomatu, ustavitvi vozila in ponovnem zagonu deluje že od 0 kilometrov (Škoda: ja, Suzuki: ne). Pri prižganem tempomatu lahko znajo opozarjati tudi na vozila, ki ti bodo pravokotno sekala pot, preizkusi v praksi. (Japonci, npr., še niso slišali za 30 let staro nemško mantro s cono 30, in njihovi tempomati se znajo vključiti šele pri 40 na uro.)

Meni se radarski tempomat od vseh aistenc zdi daleč najbolj uporaben in največ pripomore k udobni in varni vožnji. Še bolj kot na avtocesti pride do izraza ob vseh zastojih in gnečah. Ali pa pri vožnji skozi kakšne dolge vasi, kjer je nizka omejitev, veliko jih pa vozi malo hitreje ali malo počasneje in moraš navadni tempomat ves čas prilagajati. Tukaj pa nastaviš do 60 km/h in pozabiš na hitrost. Ja, mora pa omogočati start-stop traffic in biti sparjen z avtomatikom.
V kombinaciji z LKA je avto res sproščujoč za vožnjo.
 

kajote

Fizikalc
11. dec 2007
390
178
43
ja radarski tempomat je UPORABEN.. zelo.. prijetna vožnja...
verjamem pa da je za mladega šoferja zelo aktualno tudi zaznavanje peščcev, kolesarjev, pa mrtvi koti, pa naleti pri manjših hitrostih .. pa še kaj..
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Radarski tempomat je zares uporaben šele, če se veliko voziš po AC. Če si tam 2x mesečno, je precej brezveze. Bodi pozoren, če ta pri vključenem tempomatu, ustavitvi vozila in ponovnem zagonu deluje že od 0 kilometrov (Škoda: ja, Suzuki: ne). Pri prižganem tempomatu lahko znajo opozarjati tudi na vozila, ki ti bodo pravokotno sekala pot, preizkusi v praksi. (Japonci, npr., še niso slišali za 30 let staro nemško mantro s cono 30, in njihovi tempomati se znajo vključiti šele pri 40 na uro.)
To seveda ni res, ker na corolli dela radarski tempomat od 0 do končne hitrosti.
 

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Imeti radarski tempomat na ročnem menjalniku je pa kot seksanje s kondomom. Saj je fajn, samo ni to to... tak da realno gledano, radarski tempomat pri ročnem menjalniku je uporaben zgolj na prazni avtocesti. Tam se pa pod 40 ne voziš.