Ti mali so sedaj z japonske vsi (dela jih pa še maruti v indiji, samo za potrebe tretjih trgov in rusije). Samo naši kekci (končni saloni so itak povečini neke družinske firme postavljene v skednju za hišo) uvažajo še preko madžarske, ker so itak neka leva podružnica večje firme (madžari) ki ima svoje interese. Je pa podobno tudi z deli in servisom, kakšen kos se čaka tudi tako dolgo kot bi hodil z japonske (in to z ladjo). Za redne servise je pa včasih tako da dobiš termin kot pri zobarju, tako da odpade klicat zadnji teden če se lahko oglasiš ker ti bodo rekli da 3 tedne nimajo prostega termina za zamenjat olje.
Skratka pri suzukiju bi sam pazil na to da je poprodajna storitev zanič. Kdor je navajen večjih resnih firm (VAG, Toyota, tudi Korejci) zna bit malo presenečen.
Pa okoli naročil in zamikov, en kup Jimnijev je bilo baje naročenih in bi morali bit dostavljeni v roku da bi homoogacijsko ustrezali novim EU normam in niso bili dostavljeni (2020). Cela zmeda baje sedaj s tem ker denarja ne vračajo, bo pa za nove modele (ko jih bodo imeli čas naredit, homologirat in dostavit) potrebno še precejšne doplačilo.
Ja vse gre preko Madažarske, sam kot sem jaz zastopil je tam itak logistični center za EU oz. vsaj vzhodni del.
Kar se tiče servisov sem jaz z Jordanom imel samo dobre izkušnje, res pa da nikoli nisem rabil kakšnih extra rezervnih delov. Vsi termini v roku tedna. Še največje presenečenje napram večjim firmam je bila cena servisa. 100EUR in par centov.