Jabolka in jabolka v štrudel so to da ima bencin tak ogljični odtis kot proizvede CO2ja medtem ko zgori, to je danes tudi "uradno" merilo. Več bencina avto pokuri, večji ogljični odtis ima. Vse izgube bencina se zgodijo v samem motorju (če upoštevamo da ti tank ne pušča) tako da je nekako nedvoumno koliko svinjaš.
Pri elektriki pa si po logiki jabolk ogljično nevtralen, ker ven iz elektrike ne pride nič CO2ja ko jo "kuriš". Je pa vseeno elektrika tudi umazana in sedaj kako to spravit v štrudel je malo težko. Recimo že isti avto ki ima po istem ciklu porabo 15kwh/100km ni nujno "porabil" enako elektrike. Recimo če polniš avto z neko počasno polnilnico so izgube 15%, če ga polniš pa na hitri polnilnici so izgube pa 40%. Torej koliko je porabil (isti) avto CO2ja če je kwh XX g CO2? Tega ne moreš določit, ker če avto polniš na počasni vtičnici si za 15kwh/100km dejansko porabil 17kwh/100km, če si ga polnil pa na hitri polnilnici si porabil pa 20+kwh elektrike.
Zato tudi obdavčitev ki ne sloni na "istih vatlih" ni vzdržna. Dokler subvencioniraš minorne produkte zaradi XX razlogov (ekologija?!) seveda bo šlo vse lepo in prav (EV proizvede 0g CO2ja), ko pa bo na trgu 50:50 (EV:IC) bo pa okoli tega čista jeba saj bo sistem podpiral uporabo EV vozil (ki pa ne nujno da bodo imela manjši skupni CO2 odtis).