Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Nisem noben BMW fanatik, to imate vsi vi ostali v glavi da sem.
Prav, morda je moja trditev napačna, kolikor pa sem seznanjena pa mislim, da je pravilna.
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.6 turbo s 156KM je v novem DStri kar malo podhranjen. Ali je avto tezak ali sem pa razvajen 1.4tjet FIAT motorjev, ker MITO bolj konkretno vleče in motor komaj čaka, da ga zvrtis do blokade. 1750tbi je pa ze cista erotika
Jah, tudi to je možno. In danes je avto z npr. 100 konji ''mrtvak'', 15 let nazaj je bil pa raketa. Varnost, ekologija in igračke za udobje so pač terjale svoje, avti so postali zavaljeni prašički.Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
1.6 turbo s 156KM je v novem DStri kar malo podhranjen. Ali je avto tezak ali sem pa razvajen 1.4tjet FIAT motorjev, ker MITO bolj konkretno vleče in motor komaj čaka, da ga zvrtis do blokade. 1750tbi je pa ze cista erotika
Ja, po moje jedva z njim spelješ in ne dosegaš hitrosti do zgornjih omejitev.
Eno tudi fantazirate, da morajo avtomobili imeti dirkaške performanse, ki jih itak nikjer ne moreš preizkusiti in ki presegajo znanje povprečnega šoferja.
Za takšen c4 je 90konjev v turbo dizelašu več kot dovolj.
Opel 1.6 115KM. Zadeva je mrtva v nižjih in nižjih srednjih vrtljajih. Renault 1.5dci, do 2000 vrtljajev MRTEV. Zgolj dva na hitro iz glave.Citat:
Uporabnik Snecer pravi:
Danes avto s 100PS ne more biti mrtvak, povej kateri avto je to. In kaj je to sploh mrtvak in po kakšnih merilih.
.
Dotični uporabnik je govoril o DS3 z 1.6 turbo motorjem. Verjento ti je jasno, da tega avta ne kupuje familija s štirimi člani, a ne? In ta avto BI MORAL dati nekaj od sebe, ker ima točno ciljno skupino.Citat:
Sicer pa ne vem ali se pogovarjamo tukaj o normalnem osebnem vozilu, dirkalniku ali vozilom s katerim boš vlekel tovor in potrebuješ izjemen navor ter moč.
In zakaj mora imeti danes 90KM, če je bilo pred 25imi leti dovolj 30KM?Citat:
Danes namesto Fičkov delajo avtomobile (recimo da mi iz glave pade Opel Corsa...), ki sploh niso več majhni in s katerimi se lahko enako udobno voziš kot z mrcinami. Poleg tega pa so tudi varni.
Zgolj en primer. V terencih, kateri imajo npr. 2 toni in več je 150 KM pogreb.Citat:
Ne, res bi rad slišal čemu za normalno vožnjo potrebuješ 150PS+.
Ciljna skupina za DS3 v recesiji ni tako hudo prizadeta.Citat:
Folk se bo v recesiji začel zavedati in kupovati stvari, ki jih potrebuje.
Ahm, pejd v New York sklenit posel za milijardo EUR z npr. Insignio (pustimo primer, da delaš za GM), pa mi potem povej ali rabiš recimo Panamero.Citat:
Poršeja bi tudi verjetno vsak rad imel, ampak ga noben ne rabi.. .
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
V bistvu mi je čisto vseeno.
Se posipam s pepelom, človeško se je motiti.