Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Dizli s turbino so bili razviti za gospodarska vozila, ki so jih tudi prva uporabljala. A se tukaj gor sploh kdo spozna kaj na tehniko ali ste same branjevke?
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
terenec:
puch G 290 D
http://www.new-car-model.com/puch/g-modell/puch_g-modell_w_461290_gd-g_290_d%2810526%29/
mogoče še kak sang yong korando 2.9 D (MB motor)
VW je imel v ponudbi za golfa SDI motor do vključno V generacije ?
Gledam sedaj konfigurator in za VI generacijo ga ni več notri.
obstaja tudi MB E klasa 290 D, vendar so zelo redki.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Zakaj bi to imel?
Če te moti turbina je dol pobereš oz. vežeš izpušne pline preko bypassa pa imaš ropotalo brez turbine ki ne gre nikamor, kuri več ... aja pokvari se pa ravno tako (ker turbina je pri sodobnih motorjih relativno nizek strošek).
Verjento zadnji motor te vrste je bil ravno 2.0 SDI, kaj drugega se že dolgo ne spomnim; še v gopodarskih vozilih težko najdeš neturbake (kombiji, tovorjnaki, traktrorji). Verjetno je en od razlogov tudi ekologija!
nastel si 10 let stare avte. Takrat si dobil v vseh avtih navadne dizle. Se pa dizlov spomnim v avtihvsaj ze iz zacetka 80, najbrz pa tudi prej.Citat:
Uporabnik Zorroslav pravi:
Dalo se je dobit tudi puga 206 1.9D, pa mislim da tud citroena xsaro. To od teh malo novejših
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
tako preprosto pa spet ni.
Turbaku da snameš turbino,..se sploh ne premakne, premajhna kompresija...