Zaenkrat ji do 60 let še precej manjkaCitat:
Uporabnik Roberto pravi:
Kaj pa če ni to zanjo?
Drži. Čeprav ne vem, če zadnji diski naredijo takšno razliko. Je bilo res kot dan in noč.Citat:
Pa še tebi...
zakaj s se z 90KM Octavio prejšnji model skoraj skantal... Zato, ker ima 90KM TDI zadaj bobne, 110KM TDI pa diske in posledično boljše zavore.
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ne klobasaj neumnosti
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ne klobasaj neumnosti
O pasivni varnosti (o aktivni ni treba razpravljati, ne?) se malo motiš. BMW je bil v 80ih letih, ko smo v Evropi o kakšnem NCAP lahko samo sanjali, zelo dobro poznan po odlični pasivni varnosti. Poglej si crash teste E34 ameriških NHTSA in IIHS iz tistega obdobja, in se prepričaj. E34 je bil na ameriških crash testih tistega časa (ki niso tako zajebani kot današnji EuroNCAP, ki je star šele dobrih 10 let, čeprav so nori američani še 15 let tega delali teste z odpetimi varnostnimi pasovi ) v svojih časih ocenjena kot najboljša v svojem razredu in ni nič slabša od skandinavcev tistih letnikov.
Evo ti kreš test E34 iz maja 1990, brez air bagov: http://e34.de/e34/tests/Crashtest-520i.jpg
Toliko o jugu in tem, kdo je mrtev pri 40 km/h. Človek božji, še v fičotu pri 40 km/h potniki preživijo, če bo siten ti bom nalepil kreš test iz leta '65.
Seveda smo v 15ih letih na tem področju videli ogromen napredek, hvala bogu
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
A nisva dorekla, da bo šel na probne?
BTW, sodelavec bo vzel Megane GT Dynamique+, ki ima sedaj v akciji še PDC in prostoročno kartico... Bencinarja 1.6 za 14.800 EUR (bele barve)... Popust je boljši kot pa Tomaževa varijanta...
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še tebi...
zakaj s se z 90KM Octavio prejšnji model skoraj skantal... Zato, ker ima 90KM TDI zadaj bobne, 110KM TDI pa diske in posledično boljše zavore. Kaj ima Octavia TOUR pa si lahko verjetno misliš...
Zelo pomembno vprašanje je: ali si (je) komotna in ne želi zlagati vozička. Potem je skoraj edino v igri Octavia ali nekaj v smislu Kangoo storia, Citroen Berlingo... Vem pa kakšno imaš mnenje o teh gajbicah.
Vsi ostali imajo sicer prilagodljiv prtljažnik a manjši.... Še največjega Grand Modus.
Kaj pa če ni to zanjo?
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še tebi...
zakaj s se z 90KM Octavio prejšnji model skoraj skantal... Zato, ker ima 90KM TDI zadaj bobne, 110KM TDI pa diske in posledično boljše zavore. Kaj ima Octavia TOUR pa si lahko verjetno misliš...
Zelo pomembno vprašanje je: ali si (je) komotna in ne želi zlagati vozička. Potem je skoraj edino v igri Octavia ali nekaj v smislu Kangoo storia, Citroen Berlingo... Vem pa kakšno imaš mnenje o teh gajbicah.
Vsi ostali imajo sicer prilagodljiv prtljažnik a manjši.... Še največjega Grand Modus.
Kaj pa če ni to zanjo?
kaj pa je narobe z bobnastimi zavorami
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Čak mal, pa ne morš ŽENI Octavio kupit, in to tastar model
Za ženo je ženski avto - Micra, Corsa, 207
Smart?
Menda ne boš sedaj pri svoji najDRAŽJI šparal
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še tebi...
zakaj s se z 90KM Octavio prejšnji model skoraj skantal... Zato, ker ima 90KM TDI zadaj bobne, 110KM TDI pa diske in posledično boljše zavore. Kaj ima Octavia TOUR pa si lahko verjetno misliš...
Zelo pomembno vprašanje je: ali si (je) komotna in ne želi zlagati vozička. Potem je skoraj edino v igri Octavia ali nekaj v smislu Kangoo storia, Citroen Berlingo... Vem pa kakšno imaš mnenje o teh gajbicah.
Vsi ostali imajo sicer prilagodljiv prtljažnik a manjši.... Še največjega Grand Modus.
Kaj pa če ni to zanjo?
kaj pa je narobe z bobnastimi zavorami
Točno tako, + da imata 90 in 110 model spredaj iste zavore. Zadaj so taki polpet diski, da tut če ne bi bli..
Bolj je odvisn v kakšnem stanju so bile zavore, če je kaj izrabljeno,slabše ploščice, konec koncev je ogromno od gum odvisno. Vse to lahko vpliva na zavorno pot.
Sicer vem, da bo bogokletno vprašanje, ampak se dobi na cene v ceniku kakšen popust?Citat:
Uporabnik vincent pravi:Honda Jazz...to je moj izbor med malčki (honda kot honda, prostoren a majhen, nizka poraba..seveda bencinar).
Citat:
Uporabnik jetamp pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pa še tebi...
zakaj s se z 90KM Octavio prejšnji model skoraj skantal... Zato, ker ima 90KM TDI zadaj bobne, 110KM TDI pa diske in posledično boljše zavore. Kaj ima Octavia TOUR pa si lahko verjetno misliš...
Zelo pomembno vprašanje je: ali si (je) komotna in ne želi zlagati vozička. Potem je skoraj edino v igri Octavia ali nekaj v smislu Kangoo storia, Citroen Berlingo... Vem pa kakšno imaš mnenje o teh gajbicah.
Vsi ostali imajo sicer prilagodljiv prtljažnik a manjši.... Še največjega Grand Modus.
Kaj pa če ni to zanjo?
kaj pa je narobe z bobnastimi zavorami
Točno tako, + da imata 90 in 110 model spredaj iste zavore. Zadaj so taki polpet diski, da tut če ne bi bli..
Bolj je odvisn v kakšnem stanju so bile zavore, če je kaj izrabljeno,slabše ploščice, konec koncev je ogromno od gum odvisno. Vse to lahko vpliva na zavorno pot.
Sem vozil Elantro 1.6 z bobni zadaj ter enak motor z diski zadaj in lahko povem, da je velika razlika v zaviranju. Ko sem prešaltal na tisto z diski sem bil prvih nekaj zaviranj z nosom takoj na volanu potem se pa privadiš. Pri bobnih moraš kar konkretno pritisnit, da dosežeš isti učinek.