Nove kantice ali stare kante

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Kaj kupiti?
Recimo novi Clio, Corsa, Modus ali morda Octavio Tour oz. Astro Classic II?
Kolikor sem gledal so cene teh kant in kantic približno enake.
Kakšni so kaj dodatni popusti pri starih modelih?
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Octavio, je brez dvoma najboljši avto od naštetih
zmaga.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Octavio, je brez dvoma najboljši avto od naštetih
zmaga.gif
Mnjah, nad podvozjem tele stvarce (vsaj pri TDI 90KM) nisem bil najbolj navdušen. Je pa res zelo prostorna.
Kakšna dodatna utemeljitev bi sicer tudi kar prav prišla
wink-1.gif
.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
od naštetih
grims-1.gif


Z gumami nafilanimi na 3 in pol bara nemaš prava na glasanje!
grin1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Z gumami nafilanimi na 3 in pol bara nemaš prava na glasanje!
grin1.gif
Mnjah, se zdi, da to ne vpliva na efekt gugajoče se ladje. Zanimivo pa, da s 110KM TDI limuzino (zgoraj omenjena 90 KM je bila karavan) nisem imel takšnih občutkov. Pa tudi zavore so prijele kot je bilo potrebno (oboje testirano na Ridah
evil.gif
.
Kako se sicer kaj obnese 1.4 motor v tej gajbi? Ga je možno kje dobiti na test?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Octavio, je brez dvoma najboljši avto od naštetih
zmaga.gif

super, spet se oglasajo ljudje, ki nimajo niti najmanjsih izkusenj z avtomobili, ker ze 10 let vozijo en in isti 30 let star bmw. cakamo samo se swiftheada
zmaga.gif
 

timecop

Fizikalc
22. jul 2007
1.312
0
36
Kaj od naštetega sploh rabiš? Med majhne avte si vtaknil še enkrat večji avto. Če rabiš prostor itak octavio.
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
Prvo se moraš seveda odločiti kakšen avto potrebuješ. Če rabiš mesten avto potem prve 3, če pa rabiš nekaj prostornega in za večje razdalje potem kako Octavio. Tudi Astra sicer ni švoh.

Je pa res da so našteti malčki vsi novejši in imajo po 5*, če ti seveda to kaj pomeni. Pa tudi malo bolj moderni so, medtem ko oba večja izvirata izpred leta 2000, to leti predvsem na zunanji in notranji izgled.

Majhen nasvet glede Clia. Ne se ustrašit osnovnega modela, tisti z višjo opremo nimajo tako plastične armature. Podvozje je super, bremze tud primejo. Lahko bi imel kako odlagalno mesto več. Pa sovoznikov predal je hlajen, osvetljen pa ne ....
bonk.gif

Takrat sem gledal še Grande Punta in Corso, pa mi Punto notri ni bil všeč, na Corso pa bi moral 6 mesecev čakati.
Modus je pa bolj ženski avto baje.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
MTL mislim da rabi za ženo... Sam že ima traktor češke izdelave... pa tudi ameriško kantico nemške izdelave...
Ah, MTL, spet kompliciraš... as usually...
wink-1.gif
 

Sba

Pripravnik
18. avg 2007
225
1
16
LJ
No sej sm napisu, da je Modus ženski avto. Bi znal bit fajn, ker se nekoliko višje sedi, prtljažnik bo verjetno zadostoval za dnevne nakupe ... Vsekakor pa prvo sprobat zadevo. Ta faceliftan je bolj tko tko zunaj, tastar je bil pa kr luškan.

A nje je pa vseen kaj voz, da tukaj nas sprašuješ?
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Kaj kupiti?
Recimo novi Clio, Corsa, Modus ali morda Octavio Tour oz. Astro Classic II?
Kolikor sem gledal so cene teh kant in kantic približno enake.
Kakšni so kaj dodatni popusti pri starih modelih?

Fiesto sedaj prodajajo skoraj zastojn. Za pod 10k EUR z bencinskim motorjem in celim kupom opreme, celo z avtomatsko klimo se jo da dobit.
Je pa Ford Quality. Skratka, nič posebnega. Dobiš kar plačaš, vendar za ta denar je kar super.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Khm, saj res, nisem napisal kaj se zahteva.
Avto se bo uporabljal za medmestne vožnje dolžine tja do 30 km. Parkirišče ni problem (LJ verjetno avto ne bo videl), dela se pa nekje 10k km letno. Torej le bencinc pride v poštev.
Dobro je, da avto kolikor toliko pregleden, noter relativno prostoren, če je možno sedeti višje, da je dober pregled, še toliko bolje.
Trenutno se uporablja Clio II in kar je problem je utesnjenost, ker je Dynamic oprema, torej športni sedeži. Kar je za kakšnega mulota sicer super, ampak za 60 let staro osebo pa je to izreden minus. Vozi se upokojensko, tako da kakšni super duper motorji, lega, itd. niti niso zahtevani. Zgolj osnova za osnovni prevoz. Klima, ABS, airbagi seveda pogoj. Verjetno bo pa tudi ''imidž'' malce odigral svoje. Trenutno je Grand Modus še najbolj v igri zaradi visokega položaja. Dobro je tudi, da bi bil prtljažnik vsaj malce večji od obstoječega, ampak tudi ista velikost bo ok. Sicer pa pride morda še Megane II pet vrat v poštev. Sedaj so kar lepi popusti, ker bo šel počasi ven.

Še enkrat vprašanej: je kdo peljal Octavio z 1.4 motorjem? Se to premika?

Še morda diskusija o varnosti: Octavia im 4 zvezdice, Clio ima 5 zvezdic. Ampak tukaj je pa še večja masa Octavie in jaz ne bi avtomatsko rekel, da jo bo Clio bolje odnesel.
 
Nazadnje urejeno:

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Octavio, je brez dvoma najboljši avto od naštetih
zmaga.gif

super, spet se oglasajo ljudje, ki nimajo niti najmanjsih izkusenj z avtomobili, ker ze 10 let vozijo en in isti 30 let star bmw. cakamo samo se swiftheada
zmaga.gif

Tiste 30 let stare hitlerjeve sanke imajo še vedno nekajkrat boljše podvozje, kot vsi našteti v tej temi
priden.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Hehe, zato so pa varne ravno toliko kot Yugo
grims-1.gif
. S 40 km/h v zid in si mrtev.
Tako da, ostanimo pri temi.

Aja, v poštev pride morda tudi nova Fabia, katera je po prostornosti fenomenalna. Čeprav imam občutek, da bo cena pa višja.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.664
1.482
113
Ne klobasaj neumnosti
aplauz.gif


O pasivni varnosti (o aktivni ni treba razpravljati, ne?) se malo motiš. BMW je bil v 80ih letih, ko smo v Evropi o kakšnem NCAP lahko samo sanjali, zelo dobro poznan po odlični pasivni varnosti. Poglej si crash teste E34 ameriških NHTSA in IIHS iz tistega obdobja, in se prepričaj. E34 je bil na ameriških crash testih tistega časa (ki niso tako zajebani kot današnji EuroNCAP, ki je star šele dobrih 10 let, čeprav so nori američani še 15 let tega delali teste z odpetimi varnostnimi pasovi ) v svojih časih ocenjena kot najboljša v svojem razredu in ni nič slabša od skandinavcev tistih letnikov.

Evo ti kreš test E34 iz maja 1990, brez air bagov: http://e34.de/e34/tests/Crashtest-520i.jpg

Toliko o jugu in tem, kdo je mrtev pri 40 km/h. Človek božji, še v fičotu pri 40 km/h potniki preživijo
stupid-1.gif
, če bo siten ti bom nalepil kreš test iz leta '65.

Seveda smo v 15ih letih na tem področju videli ogromen napredek, hvala bogu
zmaga.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik tony pravi:
Ne klobasaj neumnosti
aplauz.gif
1500 kilska gajba je VEDNO varnejša od trikrat lažje
Khm, zgolj v info. Trenutni malčki so skoraj vsi preko 1100 kg, tako da ta razlika ni tako huda.

Ostalega pa ne bom komentiral: očitno sem stopil na žulj BMW-jašu
grin1.gif
.