Nova Toyota Avensis

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
J. ga Toyota nikol ni bla poceni in vedno so bili materiali bolj povprečni oz nič posebnega. Sedaj če kupuješ avto za 2-3 leta, sigurno drugje dobiš več za isti denar, če mislš met avto ne vem 7+let, je pa druga zgodba in vsaj do sedaj se je izkazalo skozi leta, da je vzdržljivost vrhunska in na daljši rok marsikej požreš, ko veš da zadeva lavfa tako kot mora
smirk-1.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
J. ga Toyota nikol ni bla poceni in vedno so bili materiali bolj povprečni oz nič posebnega. Sedaj če kupuješ avto za 2-3 leta, sigurno drugje dobiš več za isti denar, če mislš met avto ne vem 7+let, je pa druga zgodba in vsaj do sedaj se je izkazalo skozi leta, da je vzdržljivost vrhunska in na daljši rok marsikej požreš, ko veš da zadeva lavfa tako kot mora
smirk-1.gif

Kako se pa ti avti obnesejo za one, ki se veliko vozijo? Malo gledam, pa so sami passati in podobno z ogromno kilometri. Imam občutek, kot da ljudje kupujejo japanezerje za nedeljske vožnje, za vsakodnevno garanje po ac se pa kupi čisto kaj drugega. Kje tiči razlog, da so ti avti manj priljubljeni? Mene recimo pri mojih letnih km kar motijo krajši servisni intervali pri vzhodnjakih. Kaj pa cene vzdrževanja in delov?
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
O statistiki zanesljivosti nimam pripomb, samo a ni žalostno da moraš povsod nekaj požret.... posebej če je to posledica požrešnosti fabrik... ko bi bilo treba tako malo, pa bi bila zadeva popolna....
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Me zanima kako bo s temi, novimi avti čez 15 let. Tisti, ki so sedaj stari 15 in več let lahko imajo samo bolj ali manj mehanske okvare/obrabe. Pri teh novih bo pa še veliko elektronike zraven. Bo kar zabavno (predvsem za denarnico) biti lastnik 15 let starega avta, ki je poln elektronike in raznoraznih pomagal.
smirk-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Pri nas so zadeve itak redke, kot prvo, kokr sm reku višja cena, razne Lagune so "zastonj", folk ki ma malce več denarja je pa ubrisan na razne Audije, VW-je. Poglej avstrijo, nemčijo, vseh Toyot je veliko, pri nas bolj Yarisi, Corrola, pol pa že lahk nehaš.
Tut mene osebno odvrne dost visoka cena prot ostalim
smirk-1.gif


Hm krajši interval. Pomeni samo bolj redno menjavo olja in filtra. Kar je kvečejmu dobro za motor, strošek pa tistih 100eur na 15.000km
smirk-1.gif
Pr men na Hondi menjam celo na 10.000km, na daljši rok, ( tut samo z preventivnimi pregledi ostalega skopa na 10.000km) se bolje izkaže tak interval.. Ðabe mi servis na 30.000km če treba pol vse naekrat menjat oz kaj crkne ker se ne čekira..

Mam kolega, ki imata z fotrom neuradni Toyota servis, oba furata prejšnega Avensisa, 2.0 (karavn in limuzina+avtomatik) in zadeva lavfa v nulo, je pa res kokr ste ugotovil, sigurno pa dobiš za isti denar še bolj udoben oz bolj zmogljiv avto. Vsakemu svoje..
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Načeloma jih verjetno ne bo... povprečna doba življenja elektronike naj bi bila ene 7 do 8 let. Ko crkne.. se bolj splača menjat avto...
Bo pa to zanimivi spremljat in se spominjat žgočih debat izpred 15 let
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
O statistiki zanesljivosti nimam pripomb, samo a ni žalostno da moraš povsod nekaj požret.... posebej če je to posledica požrešnosti fabrik... ko bi bilo treba tako malo, pa bi bila zadeva popolna....

Se popolnoma strinjam
smirk-1.gif
sam vedno strmim k temu, da "požrem" take zadeve katere lahko vedno kasneje popravim (aftermarket zadeve itd). Seveda če je sploh možno..
 
Nazadnje urejeno:

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
No kvaliteta plastike je itak stvar filozofske debate.. da se imamo o čem preganjat
wink-1.gif
, res pa moti turbo luknja in slaba zvočna izolacija...
Motor se mogoče da ščipat, zvočna izolacija.. nimam pojma če se da kaj narest
sprasujem se.gif

Če kdo ve.. me to resno zanima, ker moja žena vozi fokusa, ki je glasen za popizdit...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Hm krajši interval. Pomeni samo bolj redno menjavo olja in filtra. Kar je kvečejmu dobro za motor, strošek pa tistih 100eur na 15.000km
smirk-1.gif
Pr men na Hondi menjam celo na 10.000km, na daljši rok, ( tut samo z preventivnimi pregledi ostalega skopa na 10.000km) se bolje izkaže tak interval.. Ðabe mi servis na 30.000km če treba pol vse naekrat menjat oz kaj crkne ker se ne čekira..

VW-ji delajo gromozanske kilometre s podaljšanimi servisi (na 30kkm in več, tako da ne kupim da je krajši interval za motor zelo pomemben, ker je pri relacijskih vožnjah vseeno.). Se pravi, 100€ za dodaten servis, plus še dodaten strošek izguba časa, ki je priceless. Ko enkrat dejansko rabiš avto je vse jasno, zakaj se malo ljudi vozi z vzhodnjakom. Meni se glih utrga, da bi izgubil še dodaten dan zaradi rednega servisa in bi moral na vlak
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Pena, folija ki se uporablja pr montaži akustike. Daš panele dol in mal polepiš vrata, poden itd..
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Za tako velik avto potrebuješ najmanj 150KM da se lahko dinamično pelješ.

123KM v tako težkem avtu je za kakšne penzioniste ki avto vozijo na sprehod.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
No sej cesta niti ni problem, problem je motor, glasen ko hudič, seveda brez pokrova.
Sem malo gledal, tudi v tujini fokusi nimajo pokrova na motorju, tako da ga ne moreš dokupit.......
ampak sedaj malo zahajam iz teme
smile-1.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Hm krajši interval. Pomeni samo bolj redno menjavo olja in filtra. Kar je kvečejmu dobro za motor, strošek pa tistih 100eur na 15.000km
smirk-1.gif
Pr men na Hondi menjam celo na 10.000km, na daljši rok, ( tut samo z preventivnimi pregledi ostalega skopa na 10.000km) se bolje izkaže tak interval.. Ðabe mi servis na 30.000km če treba pol vse naekrat menjat oz kaj crkne ker se ne čekira..

VW-ji delajo gromozanske kilometre s podaljšanimi servisi (na 30kkm in več, tako da ne kupim da je krajši interval za motor zelo pomemben, ker je pri relacijskih vožnjah vseeno.). Se pravi, 100€ za dodaten servis, plus še dodaten strošek izguba časa, ki je priceless. Ko enkrat dejansko rabiš avto je vse jasno, zakaj se malo ljudi vozi z vzhodnjakom. Meni se glih utrga, da bi izgubil še dodaten dan zaradi rednega servisa in bi moral na vlak
smile-1.gif

Povsem jasno je kateri avtomobili so najbolj zanesljivi.

Servis na 30k km je pa običajen kretenizem. Predvsem za olje. Ga enostavno ni olja ki bi motor kvalitetno mazal in ščitil (naj)več kot 20k km.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Servis na 30k km je pa običajen kretenizem. Predvsem za olje. Ga enostavno ni olja ki bi motor kvalitetno mazal in ščitil (naj)več kot 20k km.

O tem se ne bomo kregali, ker itak večina "stručkotov" pojma nima koliko zdrži sintetično olje. Vw-ji nimajo nobenih težav s tem in mirno delajo 500, 600kkm in več. Olje nima nobene veze z zanesljivostjo, še nisem slišal za motor, ki je zaradi intervala crknil.
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Se strinjam z Brgo, priznam da nimam pojma o oljih, samo če proizvajalec predpiše nek interval... ponavadi xy km ali 1 leto... bi mu jaz verjel...
Fabriki so pogosti servisi v korist.. ker še malo zasluži z njimi...
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.104
4.073
113
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Hm krajši interval. Pomeni samo bolj redno menjavo olja in filtra. Kar je kvečejmu dobro za motor, strošek pa tistih 100eur na 15.000km
smirk-1.gif
Pr men na Hondi menjam celo na 10.000km, na daljši rok, ( tut samo z preventivnimi pregledi ostalega skopa na 10.000km) se bolje izkaže tak interval.. Ðabe mi servis na 30.000km če treba pol vse naekrat menjat oz kaj crkne ker se ne čekira..

VW-ji delajo gromozanske kilometre s podaljšanimi servisi (na 30kkm in več, tako da ne kupim da je krajši interval za motor zelo pomemben, ker je pri relacijskih vožnjah vseeno.). Se pravi, 100€ za dodaten servis, plus še dodaten strošek izguba časa, ki je priceless. Ko enkrat dejansko rabiš avto je vse jasno, zakaj se malo ljudi vozi z vzhodnjakom. Meni se glih utrga, da bi izgubil še dodaten dan zaradi rednega servisa in bi moral na vlak
smile-1.gif

Povsem jasno je kateri avtomobili so najbolj zanesljivi.

Servis na 30k km je pa običajen kretenizem. Predvsem za olje. Ga enostavno ni olja ki bi motor kvalitetno mazal in ščitil (naj)več kot 20k km.

Seveda imaš longlife olja .. ampak ta olja in podalšani servisi (tudi čez 30k km) so uporabni za tiste ki se vozijo vsak dan iz Munchna v Berlin po tempomatu na 180 km/h!

Sicer pa te "poslovne limuzine" so za določen tip folka (pustimo slovencelne sedaj) .. Avensis je tipičen predstavnik tega razreda. To je avto za na AC, čeprav če ima tako slabo izolacijo (kot pišejo) potem še za to ni. Na splošno so pa vse japonske limuzine tega razreda glasne nad 130 km/h!
rolleyes-1.gif


Je pa jeba 32k EUR čeprav je Toyota z vso opremo!
sprasujem se.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Servis na 30k km je pa običajen kretenizem. Predvsem za olje. Ga enostavno ni olja ki bi motor kvalitetno mazal in ščitil (naj)več kot 20k km.

O tem se ne bomo kregali, ker itak večina "stručkotov" pojma nima koliko zdrži sintetično olje. Vw-ji nimajo nobenih težav s tem in mirno delajo 500, 600kkm in več. Olje nima nobene veze z zanesljivostjo, še nisem slišal za motor, ki je zaradi intervala crknil.

Bo olje "enako" po 10.000km vožnje po AC ali po 10.000 cjazenja po mestu??? In še enkrat, večje bistvo je da se na pr intervalu na 10.000km ves sklop vozila 3krat pregleda na 30.000 pa samo enkrat. Kje je večja možnost okvare??
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
No sej cesta niti ni problem, problem je motor, glasen ko hudič, seveda brez pokrova.
Sem malo gledal, tudi v tujini fokusi nimajo pokrova na motorju, tako da ga ne moreš dokupit.......
ampak sedaj malo zahajam iz teme
smile-1.gif

Nobene izvedenke nimajo pokrova?? ST recimo??
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
Se strinjam z Brgo, priznam da nimam pojma o oljih, samo če proizvajalec predpiše nek interval... ponavadi xy km ali 1 leto... bi mu jaz verjel...
Fabriki so pogosti servisi v korist.. ker še malo zasluži z njimi...

Proizvajalec tudi predpiše določeno znamko olja. In pol to lahko recimo čez pol leta tudi spremeni. Je sedaj to olje "boljše". Ni nujno, samo novo pogodbo so podpisal, z drugim proizvajalcem
bonk.gif
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Servis na 30k km je pa običajen kretenizem. Predvsem za olje. Ga enostavno ni olja ki bi motor kvalitetno mazal in ščitil (naj)več kot 20k km.

O tem se ne bomo kregali, ker itak večina "stručkotov" pojma nima koliko zdrži sintetično olje. Vw-ji nimajo nobenih težav s tem in mirno delajo 500, 600kkm in več. Olje nima nobene veze z zanesljivostjo, še nisem slišal za motor, ki je zaradi intervala crknil.

Bo olje "enako" po 10.000km vožnje po AC ali po 10.000 cjazenja po mestu??? In še enkrat, večje bistvo je da se na pr intervalu na 10.000km ves sklop vozila 3krat pregleda na 30.000 pa samo enkrat. Kje je večja možnost okvare??

Vse kar sem do sedaj pisal je bilo izključno spraševanje kateri avto se izplača pri precej letnih km in zakaj se tisti, ki se veliko vozijo ne odločajo za vzhodnjake. Smo že ugotovili zakaj je tako. Bi šel celo stavit, da je passat na prevožen km veliko bolj zanesljiv avto kot avensis
smile-1.gif
. Statistike zanesljivosti so pač po letih in ne po prevoženih km. Pa niti te niso več na strani toyote. Sicer pa nisem mislil začet kakšne vojne, ampak bolj razglablanje, ker tudi sam delam precej km letno. Toyota avensis pa je vsekakor več kot spodoben voz.