Nova Toyota Avensis

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Če vzameš močnejši motor, lahko vzameš tudi več opreme... Tak sistem imajo pri Toyoti že od skos
smile-1.gif
to, da ga imajo ze od skoz, ne pomeni, da je to normalno, temvec je to neumno.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Če vzameš močnejši motor, lahko vzameš tudi več opreme... Tak sistem imajo pri Toyoti že od skos
smile-1.gif
to, da ga imajo ze od skoz, ne pomeni, da je to normalno, temvec je to neumno.

Nikjer nisem napisal da to je ali ni normalno, ampak to je pač dejstvo, ki ga prakticira Toyota.
Mogoče iz tvojega zornega kota je neumno, definitivno pa ne iz Toyotinega. Še vedno prodajo največ avtomobilov na svetu, kar ne pove drugega kot to, da imajo med drugim tudi odlične tržne analitike. Če pa misliš, da si ti tisti, ki bi njim uspel dvigniti prodajo s svojimi prijemi pa mislim, da se te ne bi branili. Prav tako ne katera koli druga firma...
wink-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

gali

Pripravnik
17. sep 2007
128
10
18
V danasnjih casih je smiselno dajati v avte manjse motorje z boljsim izkoristkom. Toyota pri Avensisu ponuja kar tri bencinske motorje z mocmi 132KM, 147KM in 152KM. Razlika v ceni med najmanjsim in najvecjim bencincem pa je reci in pisi 8800EUR pri sedanu. Tu nisem uposteval razlik v opremi.

Osebno bi zelel kupiti karavana, z majhnim bencinskim motorjem in vso varnostno opremo. Tega na nasem trgu pri Avensisu ne morem storiti, ker takega modela ni v ponudbi. Da bi pa kupil avto z nekaj konji vec in malo boljso opremo, samo zato ker Toyota pri nas nima takega avta v ponudbi, pa mi pri razliki 8800EUR niti na kraj pameti ne pride.

Toyote vozim ze vec kot 18let, ampak ce bo Toyota nadaljevala s politiko velik motor, velika oprema, drag avto, bom na trgu moral poiskati proizvajalca, ki ponuja to kar zelim.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik gali pravi:
V danasnjih casih je smiselno dajati v avte manjse motorje z boljsim izkoristkom. Toyota pri Avensisu ponuja kar tri bencinske motorje z mocmi 132KM, 147KM in 152KM. Razlika v ceni med najmanjsim in najvecjim bencincem pa je reci in pisi 8800EUR pri sedanu. Tu nisem uposteval razlik v opremi.

Osebno bi zelel kupiti karavana, z majhnim bencinskim motorjem in vso varnostno opremo. Tega na nasem trgu pri Avensisu ne morem storiti, ker takega modela ni v ponudbi. Da bi pa kupil avto z nekaj konji vec in malo boljso opremo, samo zato ker Toyota pri nas nima takega avta v ponudbi, pa mi pri razliki 8800EUR niti na kraj pameti ne pride.

Toyote vozim ze vec kot 18let, ampak ce bo Toyota nadaljevala s politiko velik motor, velika oprema, drag avto, bom na trgu moral poiskati proizvajalca, ki ponuja to kar zelim.

In jaz delam pri Toyoti in bom uvedel spremembe, ker razumem vas(nas) uporabnike...
rolleyes-1.gif


Upam, da vidiš kaj želim reči...
Saj bodo pri Toyoti sami spoznali oz. videli če tako biznis gre ali ne in bodo že temu primernu ukrepali (za svoje dobro). Če ne pa pač ne... Njihova stvar. Dokler pa ljudje kupujejo pa si lahko zmišljujejo. Zaradi mene lahko prodajajo še sveže pakirane originalne japonske prdce v steklenici...
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
Če je v nemčiji druga zgodba, si ga enostavno pri njih nabaviš
smirk-1.gif
)

In če sem jaz potencialni kupec Avensisa in ga ne dobim pri nas v opremi, ki jo želim pač izbereš drugo opremo (alternativa), če ti je avto res všeč ali poiščeš drug avto. Da bi meni rekli pri Toyoti, da naj grem v nemčijo po avto bi planil v smeh.
smirk-1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.428
2.383
113
Pomurje
Pred nakupom, bom vsekakor probal oba bencinca 1.8 in 2.0. Ni pa mi jasno zakaj tako "majhna" moč 2.0(152) napram 1.8(147)?
Možno, da je to povazano z euro5 normo.

Prenovljeni Rav4 bo imel v 2.0 bencinskem motorju 158KM.

Če ima podvozje tudi tako zadušeno(kamenčki,dež ) kot je piš vetra, ga kupim če ne pač ne.

Lp
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Kakšna je pa razlika v navorju med omenjenima motorjema? Grem brskat..

Edit:

Ha..
navor 1.8 180nm/4000
2.0 196nm/4000

Pa bencinarji so euro4, dizli pa zadostujejo euro5 normativom.

klikenzi
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik gali pravi:
V danasnjih casih je smiselno dajati v avte manjse motorje z boljsim izkoristkom. Toyota pri Avensisu ponuja kar tri bencinske motorje z mocmi 132KM, 147KM in 152KM. Razlika v ceni med najmanjsim in najvecjim bencincem pa je reci in pisi 8800EUR pri sedanu. Tu nisem uposteval razlik v opremi.

Osebno bi zelel kupiti karavana, z majhnim bencinskim motorjem in vso varnostno opremo. Tega na nasem trgu pri Avensisu ne morem storiti, ker takega modela ni v ponudbi. Da bi pa kupil avto z nekaj konji vec in malo boljso opremo, samo zato ker Toyota pri nas nima takega avta v ponudbi, pa mi pri razliki 8800EUR niti na kraj pameti ne pride.

Toyote vozim ze vec kot 18let, ampak ce bo Toyota nadaljevala s politiko velik motor, velika oprema, drag avto, bom na trgu moral poiskati proizvajalca, ki ponuja to kar zelim.
Točno to je odgovor za Infernus-a.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
"majhna" moč 2.0(152) napram 1.8(147)?

peljat je treba da boš vedel. Pri takih razlikah je običjano krivulja navora drugačna..kar pomeni da navor 'prestavijo' v nižje vrtjaje - torej se z avtom lepše voziš v najbolj obiskanih vrtljajih...tam na rdečem polju pa ni takega prirastka navora...zato tudi ni razlike v moči.
(je pa po moje med tema dvema motrojema (gledano z vidika občajne vožnje) razlika kot dan in noč...sicer pa..če boš imel priliko probaj in poročaj).
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Pred nekaj dnevi sem dobil na test novo toyoto avensis, 2.0 dizel 123 KM, karavan, executive oprema. V obliko se ne bom spuščal, ker so okusi pač različni.
Prvi občutki, ko sem se usedel v avto so boli dobri. Solidni materiali, dobra obdelava, udobno sedenje, ko motor prižgeš (seveda na gumb) se ogledala odprejo, volan se približa vozniku, skratka tehničnih igračk ne manjka. K ugodnemu počutju pripomore tudi največji paket opreme, sedi se na usnju, vse funkcije avta opravlja elektrika… za navedeno udobje pa se seveda tudi plača. Cena tega avtomobila je okoli 32k evrov.
Okej, super pa prižgimo motor. Dizel se oglasi z značilnim zvokom in podam se dogodivščinam naproti. Tu pa se vtis avta nekoliko pokvari.
Preglednost iz avta je slaba. Samo predstavljaš si, kje je konec in todi nos avtomobila. Masiven sprednji del, popolnoma zastira pregled, parkirni senzorji pa so bili samo zadaj…. Praske w8ing to happen….
Podvozje je naravnano na udobnost, ob normalni vožnji lepo požira bunke in neravnine, ob dinamični… no recimo da je nastavljeno na udobje. Kar pa seveda ni slabo, vsi ne marajo trdih športnih avtomobilov in za vsakodnevno vožnjo v službo in po otroke, je taka naravnanost prej prednost kot slabost.
Sedaj pa največje razočaranje. Motor. 123 konjski dizel je za ta avto prešibek. Turbo luknja se zelo čuti, pod 2000 vrtljajev se ne dogaja praktično nič. Ko se zbudi turbina avto lepo potegne do 4000 vrtljajev, kjer se veselje ponovno neha. Najbolj pa avtu zamerim grobo vdiranje motornega zvoka v kabino nad hitrostjo 120 km/h. Zvočna izolacija cestišča je odlična, motorna pa je na nivoju razreda nižje.
Po vožnji sledi še natančnejša inspekcija na domačem dvorišču. In ponovno razočaranje. Na vsakem ne najbolj očitnem delu (zunaj in znotraj), je kvaliteta plastike slaba. In ko sem pritisnil na trobljo.. ne boste verjeli… trobi tako kot so včasih jugeci…. Hmm za 32k evrov.
Mnenje:
Tale toyota je soliden avto, namenjen predvsem vsakodnevnemu transportu od točke a do b. Od povprečja v razredu ne odstopa po nobeni lastnosti. Me pa moti cenovna politika, kje toyota sili proti premijskim znamkam. 32000 evrov za avto z 123 km ( nad njim sta še 2.2 150 in 177 konjski motor) ni malo. To bi še bilo sprejemljivo, če ne bi bilo vidnih očitnih znakov varčevanja.
Torej če niste ravno mahnjeni ne toyoto.. konkurenca ponuja več za manj denarja. Je pa to seveda samo moja ocena in mnenje .
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Zanimivo je to, da vsi pravijo, da imajo japonski avtomobili ceneno plastiko. Najbolj zanimivo je pa to, da je ta plastika edina, ki po 15-ih letih ne pada narazen...

Kakorkoli...
smile-1.gif
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Citat:
Uporabnik Infernus pravi:
Zanimivo je to, da vsi pravijo, da imajo japonski avtomobili ceneno plastiko. Najbolj zanimivo je pa to, da je ta plastika edina, ki po 15-ih letih ne pada narazen...

Kakorkoli...
smile-1.gif

Vizualno
smirk-1.gif
zgleda res bolj tako, je pa kvalitetna zadeva (precej manj trda). Folk to ne zna ločit.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
sicer ne vem kak je teža tega bolida, samo če se giblje tam okoli 1,5 tone z nekaj prirastka, bi teh 123 konj skoraj moglo zadoščati za povprečnega voznika, ki pa še ni čisto apatičen (torej zgolj da se pelje).

Zdaj kako je s turbo luknjo...je pa druga pesem. V kolikor je očitna (torej pod 2 jurji malo moči) zna biti res 'otežena' vožnja.

Sicer pa še napiši kakih avtov (model in motor) si vajen oz. si se vozil pred kratkim.

(sam se osebno pretirane elektronike v atomobilih izogibam...ker če voziš avto 10 let in več (kar jaz običjano počnem) mi n v interesu, da mi po 10 letih ckne 'pribilževanje volana'
13.gif
in mi zato hoče nekdo vzeti (na stari kripi) 500+ EUR za popravilo..pri japoncu prej 1.000 ker ga tudi pod razno nimaš kam zapeljat na popravilo kot na uradni servis..kaj rabljenega sepa tudi praktično ne moreš nadejat).
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Oh ne ma pojest.. sem napisal da je to samo moje mnenje.
Ampak pri avtu za preko 30k evrov nočem imeti okoli oken navadne črne zrnate plastike.... briga me če bo čez 15 let še vedno taka (kot da ima kdo avto 15 let lol). Izgleda ceneno... reciklirano
Je pa zanimivo, kako pri renaultu vsi kurcajo ceneno plastiko, pri toyoti je pa ok. Še dobro da ni vgrajena v bmw, ker pol bi bla pa zakon...
Ne jemat kritike kot napad na vašo najljubšo znamko....
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Sam vozim mondea prejšni model z 2.0 bencinskim motrojem, sem pa pred kratkim sprobal še passata karavan z 2.0 TDI.. me je ful zanimal novi commonrail, in mondea karavan, pravtako z 140 konjskim dizlom.
Meni se zdi toyotin dizel najslabši... ampak to je samo moje mnenje. Najbolj všeč mi je bil novi VW dizel, ki res lepo zvezno potegne, mondeo .. še kar, tele zadnji pa ne dosega modernih standardov. Imajo za to 2.2 motor... ampak potem je toyota cenovno še manj konkurenčna.
Pa še to avte ocenjujem glede na ceno... kar se mi zdi edino pošteno, in tale toyota je kar precej draga. Npr laguna 2.0 dci, karavan dynamique 150 km... s pupostom 22-23k, mondeo in passat podobnr konfiguracije 27-28k, toyota, res da brez popusta, 2.2 150 km od 32 - 34 k evrov. Hm saj je toyota, samo ni vredna 12k evrov več od lagune.... ali pa 7-8 od mondea..
 

CupraR

Majstr
21. sep 2007
5.639
146
63
Nobena kritika, daleč od tega, samo izkušnje sm omenil, da zadeva ki sedaj zgleda bolj tako je lahko že čez 5 let precej "bolj ohranjena".
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28
Se opravičuje, če sem v zgornjem postu preveč odreagiral, samo vedno poskušam napisati čim bolj realno oceno.Te pa na vsakem forumu nekdo napade in zmerja, nekje so VW fani, nekje renault fani... tako da se spolh ne da normalno debatirat.
No kar se tiče plastike, moja mati je imela do nedavnega laguno, ki smo se jeznebili v starosti 10 let. Avto ni bil bogve kaj, vendar je imel celo armaturko iz najcenejše plastike ... približno na nivoju jogurtovega lončka
smile-1.gif

Po 10 letih je bila taka kot prvi dan... pa še vedno mislim da bi lahko dali boljšo. Navadna plastika je res trpežna in odporna, vendar tudi bolj kvalitetne rešitve niso za odpad po parih letih.
Npr. ostale znamke imajo okenske okvirje iz nečesa podobnega pleksiju, lepa, gladka črnina... In po 15 letih je še vedno taka. sicer pa kritika ni letela na plastiko kot plastiko ampak na šparanje pri ceni kjer ga ne bi smelo biti.
Vsi avti imajo napake.... noben ni popolen.
 

Infernus

Fizikalc
8. jun 2008
2.301
5
38
Citat:
Uporabnik Nitroo pravi:
briga me če bo čez 15 let še vedno taka (kot da ima kdo avto 15 let lol).

Ne boš verjel, ampak veliko ljudi vozi še starejše avtomobile. In je dejansko velika razlika če je to Opel ali Toyota. Tako pač je... Če pa voziš avto 5 let in ga potem zamenjaš pa itak ni panike kaj za en voz imaš.
tongue-1.gif
 

Nitroo

Fizikalc
27. jan 2009
507
67
28

No se strinjam.. smo tisti ki vozijo 15+ let stare avtomobile navadno vozijo majhne avteke, ker tako velikih niti ne morejo vzdrževat... in po 15 letih so vsi avti gare, tudi toyota...