Za GT86 imaš SC kit za £5441, kar ti da 270bhp:
"but you can have the whole lot done in one go for £5441. The result is an estimated 5.5sec 0-60 time – putting it in the same ballpark as a Lotus Evora, Nissan 370Z and Porsche Cayman – as does its 155mph top speed."
https://www.evo.co.uk/toyota/gt-86/...ed-by-abbey-motorsport-review-price-and-specs
Torej ca. 40k € za komplet.
Stara Supra je bila pač nek bog zaradi vseh teh predelav in Fast and the Furious, karkoli bi Toyota naredila nebi mogla preseči tega kar pride po nekaj letih na YouTube in v kino, ko tunerji to vzamejo v svoje roke.
In brez skrbi Tunerji bodo vzeli v roke tudi to novo Supro, pa tudi če bo treba nov blok motorja not dat.
V enemu od interview-jev je Toyotin inženir razlagal, da je največji izziv za novo Supro sploh imet business case.
Lastniki prejšnje Supre so danes penzići, ki kupujejo SUVe, nova jih ne zanima v smislu, da so jo pripravljeni tudi kupiti.
Mladina pa danes raje ima novi iPhone za 1799 EUR base price, kot pa novo Supro.
Zato tudi sodelovanje z BMWjem, da lahko pri tako majhni proizvodnji, ki je tako za Supro, kot za BMWjevega dvojčka ocenjena na do 60k enot letno SKUPAJ, sploh naredijo avto, ki ne bo delal izgube.
To je tudi razlog, zakaj se Toyota na splošno tega bolj športnega segmenta vozil za "razumno ceno" ne gre sama.
Za hardcore Made in Japan loverje je pa na voljo voljo Lexus.
Samo je cena kakega Lexusa LC tam od 110 jurjev EUR naprej. Ne-ekonomičen model s skoraj 500 konjiči pa od 130 jurčkov naprej.
https://www.lexus.si/car-models/lc/#experience
Ok, res da naših cen še ni (predvidevam da bo k Nemčija cc 62k), sam cenovni rang Supre v DE in UK je ravno M2 Competition in Cayman. J.ga
Drgač se strinjam kot en 2.0 turbo+manual paket ni napačno, sam j. te nared pol to kot GT86 new model. Ne pa Supra. + spet, cenovno boš pa zihr na 50k..
Nekateri bi pa imeli ES s spodobno motorizacijo, ne pa s ta ES300h, ki ne gre nikamor. :] ... ...