Nova Mazda 3

member_zero

Zelenc'
21. feb 2019
8
0
1
Civic ali M3? Verjetno nisem čisto objektiven, ker se že tri leta vozim s CX 3, pa vseeno:
Imel sem 3 civice (vsakega po5-6 let): mislim da je bila prva 5.gen. 1.5 ben., potem pa predpredzadnja in predzadnja .... obe 1.8 ben.
Obe made in UK. Povzetek: mehanika ok, meteriali znotraj še kar, izdelava in natančnost pa angleška.
Pri zadnji gen.civica pa berem, da je čisto preveč nekih malih težav, ki bi mene osebno živcirale.
Pri HB 1.5 ni možno namistiti vlečne kjuke, če pa kupiš opremo sport + (ki je res dobro založena z opremo in po moje edini pravi izbor) pa ima strešno okno in tako odpade tudi prtlažnik na strehi ....
Pa tisti ser. intervali po opozorilniku ... sem jo vozil na servis vsakih 15000 km (ali 1 leto ali 20000km piše v ser.navodilih) .... pri meni je bilo vedno po opozorilniku.

O M3 pa nimam kaj pisati, ker sem jo zaenkrat videl le na cesti ...

Sem v isti dilemi. Glede M3 so glavne kritike na velikost prtljaznika, obcutka na zadnjih sedezih (utesnjenost) - avto ni ravno druzini prijazen, je pa izjemno prijazen do voznika! Razlog zakaj ga berjetno sam ne bom kupil pa je izkljicno motor g122. Enostavno to ni motor za mene. Tudi ce ga dam na 6k obratov, je samo glasen, ne gre pa nikamor. Pa nisem navajen na ne vem kako sportne motorje, ampak ta je presezek v slabem smislu. npr. pospesek do 100km/h je 10.4 sec, da o pospesevanju pri prehitevanju po AC sploh ne govorim.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
sam te sekunde premetavate ... v resničnem življenju razlike med 9 ali 10 sekund do 100 ne boš opazil nikakor ... ampak to tudi ni poanta mojega pisanja zdajle - pomembna je tudi prožnost motorja. primer: Prius z mesta res šprintne in do 60 km/h z mesta pusti veliko večino tudi močnejših avtomobilov. od 60 do 100 pa ga začne zmanjkovati - glede na tovarniški podatek 9 sek do 100, bi rekel, da večino teh 9 sekund naredi do 60 km/h. tudi od 90-110 zelo lepo potegne, 120-130 pa elektromotor res izdahne in se malo pozna. vseeno pa nič kritičnega in tudi po AC lepo šiba.

pred tem sem imel Civica 1.4 - počasnelca, ampak od 90-130 je vlekla zelo dobro, nobenih problemov s pospeševanji, prehitevanji - pač, razmerje med prenosom in krivuljami moči.

par tednov nazaj sem vozil novega A1 s 116hp, pa se je zelo solidno peljal, z mesta malce obotavljajoče, ampak ko je enkrat razvil malo obratov, pa je res lepo potegnil ...

tudi ko sem parkrat zapeljal M3 na obvoznico in potegnil, nisem imel občutka, da bi bila počasnela, se obotavljala, pa enkrat niti nisem šel prestavo nižje - motor je zelo prožen in lepo vleče.

avto je potrebno zapeljat in šele potem vidiš, kaj in kako, tako da sam ta pospešek do 100 res jemljem z rezervo ... in M3 ni nujno, da bi bila po AC kritična ...
 

ALTF4

Fizikalc
8. apr 2017
627
177
43
Sej je cist vseen ali ima avto 5s do 100kmh ali 30s, speljujete v 99% tako, da najprej cakate, da gori zelena, potem premisljujete kaj bi naredili, pocasi prestavite v prvo prestavo in pospesujete do 20kmh priblizno 15-25s, do 40kmh priblizno eno minuto in po magistralkah se vam vklopi blokada na 69kmh. Ze nekaj casa redno prakticiram, da se postavim ob bok na cisto drug pas in potem brez vecje ihte pridem pred prvi avto na semaforju. Se predn frajer za volanom ugotovi, da mora speljati.
Zadnje case se res sprasujem zakaj sploh vgrajujejo mocne motorje v avtomobile.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
10,4 do sto je čisto ok - pri normalnem motorju. Pri mazdi pa sila neprijetno opravilo.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
0 do 100 je ok. Problem je prožnost pri hitrostih od 80 dalje. Iz 6. v 3. prestavo, da se kaj zgodi...
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Ma kaksnih 10 sekund! Za Alterase vse kar ni na nivoju AMG ni sprejemljivo. Pa se 4990eur mora kostat in da ne potrebuje servisov.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fazer

Fazer

Zelenc'
24. nov 2018
5
0
1
A Mazda ima problem?
Problem je v pojmovanju vožnje po omejitvah ... mi2 čisto lepo shajava s 120 KM v CX 3 ... Fino je razčistiti sam s sabo in kupiti avto za potrebe, ki bodo potem pretežno v v večini ...
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Saj to niso neki hudi problemi. Sam imam G145 v M6 in motorju prav nič ne manjka. Smešno majhna poraba, komot okrog 6,5 in pozimi 7, avto pa nad 3.000 obrati dovolj potegne, pač po trebi menjaš dve prestavi nižje ob prehitevanju namesto eno. Motor bo verjetno delal večno, medtem ko se bodo motorji pri 1.0 T mlinčkih s 120 konji menjali na polovični interval "velikega" servisa. :)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Fazer in sad

D_K

Duplek
24. sep 2007
3.047
833
113
Edini mazdin problem v EU je to, da cinca z X motorjem. Oz. je paleta trenutnih motorjev v 3jki vsaj meni nezanimiva.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Normalni* avti rabijo večinoma 1 prestavo od 60 naprej

Ne pa "če rabiš pa šaltaš 2 prestave dol". Pa to moraš bit hud posebnež, da se ti da.

(* s turbino)
 
  • Všeč mi je
Reactions: Drifter

Generik

Guru
14. maj 2011
3.889
1.272
113
Kakšen 1.2 turbo je pa že bil zamenjan pri VAG grupi... :) npr pri sodelavcu pri 120k km, kjer so ga spotoma še olajšali za ~5k eur.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Normalni* avti rabijo večinoma 1 prestavo od 60 naprej

Ne pa "če rabiš pa šaltaš 2 prestave dol". Pa to moraš bit hud posebnež, da se ti da.

(* s turbino)
Ja, res posebnež.
Ta pametni vzamejo avtomatik in se potem tebi smejijo, ko se voziš od 60 naprej v eni prestavi:p.
To je bilo včasih, sedaj probaj dat v šesto pri enem turbo mlinčku s 120KM pri 60km/h, pa mi povej, kaj se bo zgodilo.
Evo ti, štart pri malo pod 80km/h in to pri 1.4TSI, kaj bi šele bilo z 1.0TSI. Pri 60km/h bi pa verjetno hitrost ostala nespremenjena.
Bi ga po moje NA zastarela Mazda zadaj pustila.
 
Nazadnje urejeno:

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
hermann pozablja, da so z novimi turbo mlinčki prišli še dolgi menjalniki, DSG 7. prestava 70 kmh in 1.500 obratov, veliko sreče s pospeševanjem v teh pogojih. In pri vseh teh novih motorjih je tako, da se jih lepo, umirjeno in varčno vozi pri 1.500 obratih, ampak tam so mrtvi turbina gor ali dol, šaltat bo še vedno treba... zato pa avtomatika in te BK za turbino in šaltanje.
 

hermann

Guru
19. mar 2014
9.653
6.515
113
Haha dobro ste zapeli

Itak, da je vsak normalen avto avtomatik pa se ti hebe za prestavo. Mazdači so sicer tisti, ki so začeli z "dvema prestavam dol", "omejitvami" ipd. sranjem za tolažbo. Pa saj dokler ne probaš mazde ne veš kako hudo je in mirno lepiš videje zanič 1.4tsijev ipd.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.684
113
Samo ti veš, kaj je prav. Vsi ostali smo bedaki.
Ti si sicer začel s 60km/h, kar pomeni, da očitno še nisi probal turbo mlinčkov, ker ti turbo mlinček v šesti pri 60km/h umre, ne pa pospešuje.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Pospeševanja pri 60 v zadnji prestavi tsi s 5 prestavami ne zmore, kaj šele tak s šestimi.