Here you go
*možnost ročnega pretikanja prestav z obvolanskimi ročicami je pri dizlu s konji ki jih ne razganja in osmimi prestavami, kretenizem. Vse skupaj zgleda nekako takole: 1….khhhhhhhhhhr….2……khhhhhhhhhr…3……..khhhhhhhhhhr….4…khhhhhhhr….5…..khhhhhhhr….6…….khhhhhhhhr…….7……khhhhhhhhhr……8…(zaviramo, ovinek se bliža)….fak…..s katero prestavo naj sedaj zapeljem v ovinek? Peto?Morda s četrto? Kaj pa če bi s šesto? Pa saj lahko s sedmo tudi….eventuelno bi šlo tudi z osmo? Bom probal s peto. Še vedno lahko potem dam v šesto, ali pa četrto. Če morda s sedmo ne bi šlo.
*zaradi velikosti in pozicije obvolanskih ročic, takrat ko držim volan, NE dosežem ročke žmigavcev (ja vem smernih utripalk) in brisalcev. S konicami prstov se jih komaj dotikam.
*brisalcev se ne upravlja z obvolansko ročico, temveč z majhnim gumbom, ki se nahaja na ročici. Doseže se ga zelo težko, ker je vmes nepotrebna, velika in moteča ročica menjalnika.
*ročica menjalnika se sicer nahaja tudi na sredinski konzoli, vendar je njena postavitev tako kretenska, da se jo skoraj vedno dotakneš, ko nastaviš temperaturo klimatske naprave. Ko se jo dotakneš, pa čeprav jo premakneš samo za 0.5 centimetra, avto prestavi v N. (nevtralno ali ler).
*ko obrneš gumb za nastavitev temperature klime, ne nastaviš temperature, temveč samo ''zbudiš display'', šele z drugim obratom gumba nastaviš temperaturo.
*parkirni senzorji ves čas, ko pada dež, opozarjajo, da ne vidijo nič in da naj se jih očisti. Torej ne ločijo med dežnimi kapljami in umazanijo. Izklopit se jih…….ne da.
*stopalka za zavoro je tako občutljiva, da že vsak najmanjši dotik povzroči, da se vsebina kosila, dvigne v želodcu za 10 centimetrov.
*collision avoidance system v dežju ne deluje. Ker se enostavno….izklopi.
*remote keyless system je kretenizem brez primere. Odpeljana kombinacija treh ovinkov povzroči, da ključ pade in se zagozdi v najbolj nedostopen in temačen del notranjosti vozila.
*odlagalnih predalčkov praktično ni. Tisti, ki pa so, so pa tako veliki kot pri bburago avtomobilčkih.
*upravljanje infotainment sistema je zamudno in komplicirano. Če lahko nastaviš tempomat na volanu (po 1km/h), moraš za omejevalnik hitrosti (samo po 5km/h), vsakokrat v meni sistema. Najprej v glavni meni, potem v podmeni in od tam naprej še v……nekako takole: 1, 1.1, 1.1.2.3, 1.1.2.3.4, 1.1.2.3.4.1
*nastavi si vse po svoji željah, da bom lahko užival v lastnih nastavitvah, se ob vsakem ponovnem zagonu vozila…..izbriše.
*start-stop sistem ali zadovoljimo ljubitelje polarnih medvedov, delfinov in lišajev ter mahov sistem, se vklopi (izklopi motor), že po prvih sto metrih. Se pravi, da v jutranji konici po pol ure motor sploh še ni ogret, ker ga mrzlega sistem…… izklaplja. Me zanima, kako to deluje pozimi.
*sedeč spredaj, se sliši zvok iz zvočnikov v razmerju 30-70. Torej 30% spredaj, 70% zadaj. Ko pojačaš glasnost, se zadaj sedeči sporazumevajo s kričanjem.
*S seboj vzamem 10 CD-jev. Poslušam jih ne, ker avto nima CD playerja.
*voznikov senčnik nima ogledala