Fora avta za 30 let je samo vzdrževanje, ni pa to poceni. To da so včasih avti delali (in bili delani) za 30 let je bedarija, danes povprečen voznik v 30h letih naklepa 500k km kar večina sodobnih motorjev z normalnim vzdrževanjem zdrži, pri 30 let starih vozlih imaš pa vmes vsaj 4 generalke (to da je pri vplinjačih potrebno nastavljat vplinjač na 5k km, da se jermene menja na 30k km ipd. niti ne omenjam). Pleh se ne more primejat, yugote si moral štrihat na vsakih 10 let še bolje na 5 let, takoj ko se je rja pričela pojavljat si ga pač preštrihal. Danes večkratno pocinkana karoserija zdrži brez vzdrževanja 20 let+, če malce skrbiš za avto in morebitne prakse takoj saniraš oz. opraviš dodatno zaščito podvozja bo pa tole "večno".
Je pa jasno da je preprosta tehnika lažja (ne pa nujno tudi cenejša) za vzdževanje. Recimo landroverji (serije oz. defenderji) so osebna vozila ki imajo najbrž najdaljšo življensko dobo od vseh vozil, naj bi jih bilo 60-70% izdelanih še vedno voznih oz. v uporabi. Tudi pri nas je precej 40-50 letnikov ki so v aktivni uporabi. Zanimivo je da spadajo ta vozila med bolj pokvarljiva in vzdrževanje je zelo drago, je pa po drugi strani res da so bila narejena z mislijo na to da se zamenja vse zelo ensotavno. Recimo uporabljeni vijaki so čimbolj enoviti, tako da za podret komplet avto rabiš mogoče 5 colskih ključev in kladivo, vsi deli kjer so vijaki so enostavno dostopni ....
... idealen avto za 30 oz. več let, problem je da jih od drugega leta ne bodo več delali. Pa ni problem v "eko" normah ipd. (to se vse da rešit) ampak enostavno v tem da je skupina ljudi, ki kupuje zelo drag avto z zelo dragim vzdževanjem za "večno" premajhna in ima znamka samo izgubo.