Nov avto za 30 let

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Citat:
Uporabnik Tony_Clifton pravi:
ksz

Glede na zaostrovanja ekoloških pogojev, dvomim, da bodo avtomobili z današnjo tehnologijo čez 30 let sploh še smeli na cesto - razen kakšnih izrednih dogodkov za starodobnike.

No, končno prvi pameten post v temi
zmaga.gif
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.910
16.016
113
V bistvu je za naše konce povsem brezpredmeten, saj če bo šlo vse tako naprej, bomo čez 30 let v Sloveniji brez cest in potemtakem sklepam, da je najboljši predlog dal uporabnik, ki je odpiralcu topica redlagal novo staro Lado
tongue-1.gif
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Ne ga srat,ostani na japoncu,v poštev pride še kakšna Honda! Naprimer civici letniki 97-01 jih imaš še dosti na cesti,kar je dokaz da to še lavfa:)
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Kaj pa steklena vlakna, ker pri švasanju hitro narediš še večjo luknjo.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.954
6.847
113
pri taščici
Ni bil point objave, kako popraviti rezervoar (lastnik je "avtoklepar") ampak v tem da civici (in japonci) se kar laufajo. Kot so ze napisali. Motor ze dela, samo kaj ko je vse okoli njega "razvalina".
Aja, pa kot vem ni bil zadaj nikdar razbit, prvi lastnik...
Predvidevam da je prerjavel od znotraj navzven.
17758-icon_confused.gif
 
Nazadnje urejeno:

Valhalla

Guru
17. dec 2007
4.637
1.243
113
ksz

Špartanski avto za 30 let že obstaja, samo vozil ga nihče ne bi tako dolgo. So že bili omenjeni v tej temi. Sicer pa, kaj so to drugega danes razni Golfi 2 in pa še kar nekaj enk se vidi na cestah? Avtov okoli letnika 2000 je pa sploh ogromno še na naših cestah, je povprečen Slovenec le malce prišel k pameti in se denar še kam drugam nalaga, kot v frišn vozni park. Čeprav tu je recesija največ naredila, ne logika
smile-1.gif
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Trend gre v smeri, da bo avto potrošna dobrina kot npr. pralni stroj, hladilnik...
A kdo izmed vas kupuje rabljene (2, 5 let stare stroje) in jih uporablja? Ali prodaja vsake dve leti? Uporabljaš, dokler ne crkne oz. popravilo ni rentabilno, potem pa odpad... 5-7 let v povprečju...
 

map

Guru
6. jul 2008
7.849
1.961
113
najrajš na babi
Avta za 30 let ni. Mogoče se še najbolj približajo novi avti z zastarelo tehniko in čim manj elektronike. Nekako mi na misel pride dacia 1.2 16V, morda prve sandero z 1.4 8v, kak yaris 1.0, polo, up 1.0. Vglavnem zadeve z atmosferskim bencincem. Morda še kak golf 1.9 SDI ali 2.0 SDI. Seveda z ustreznim vzdrževanjem, tudi karoserije in ostale pleharije.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.139
316
83
Kr neki tema.
Se spomnim, ko je fotr pred 30 timi + leti kupoval avto, so tud govorl, ja takih avtov k so bli včasih ni več. Zdej čist tank pleh delajo pa take fore.
Aja pa obvezno je bla prva stvar avto peljat na tisto zaščito podvozja.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Če bomo hoteli imeti samovozne avte (in ne dvomim, da to obdobje prihaja), bo treba s cest umakniti vsa vozila, ki imajo samo ročno upravljanje.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.129
4.103
113
Fora avta za 30 let je samo vzdrževanje, ni pa to poceni. To da so včasih avti delali (in bili delani) za 30 let je bedarija, danes povprečen voznik v 30h letih naklepa 500k km kar večina sodobnih motorjev z normalnim vzdrževanjem zdrži, pri 30 let starih vozlih imaš pa vmes vsaj 4 generalke (to da je pri vplinjačih potrebno nastavljat vplinjač na 5k km, da se jermene menja na 30k km ipd. niti ne omenjam). Pleh se ne more primejat, yugote si moral štrihat na vsakih 10 let še bolje na 5 let, takoj ko se je rja pričela pojavljat si ga pač preštrihal. Danes večkratno pocinkana karoserija zdrži brez vzdrževanja 20 let+, če malce skrbiš za avto in morebitne prakse takoj saniraš oz. opraviš dodatno zaščito podvozja bo pa tole "večno".

Je pa jasno da je preprosta tehnika lažja (ne pa nujno tudi cenejša) za vzdževanje. Recimo landroverji (serije oz. defenderji) so osebna vozila ki imajo najbrž najdaljšo življensko dobo od vseh vozil, naj bi jih bilo 60-70% izdelanih še vedno voznih oz. v uporabi. Tudi pri nas je precej 40-50 letnikov ki so v aktivni uporabi. Zanimivo je da spadajo ta vozila med bolj pokvarljiva in vzdrževanje je zelo drago, je pa po drugi strani res da so bila narejena z mislijo na to da se zamenja vse zelo ensotavno. Recimo uporabljeni vijaki so čimbolj enoviti, tako da za podret komplet avto rabiš mogoče 5 colskih ključev in kladivo, vsi deli kjer so vijaki so enostavno dostopni ....

... idealen avto za 30 oz. več let, problem je da jih od drugega leta ne bodo več delali. Pa ni problem v "eko" normah ipd. (to se vse da rešit) ampak enostavno v tem da je skupina ljudi, ki kupuje zelo drag avto z zelo dragim vzdževanjem za "večno" premajhna in ima znamka samo izgubo.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Tudi če imaš avto, ki bi zdržal 30 let, trg, fovšija in nečimrnost poskrbita, da gredo stari v razhod ali pa na jug.
Tudi sam sem pred pol leta prodal 16-leten izpraven avto brez rje za drobiž. Se upam stavit da lahko bp laufa še 10 let, dokler se ga ne bo kdo naveličal pravzaprav...
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Če bomo hoteli imeti samovozne avte (in ne dvomim, da to obdobje prihaja), bo treba s cest umakniti vsa vozila, ki imajo samo ročno upravljanje.

Tole je bullshit, kar je danes legalno vozit po cesti bo tudi čez 30 ali če hočeš čez 50 let, tako kot se danes lahko čisto legalno voziš s starodobnikom kateregakoli letnika.

Pritisk se bo izvajal na vozila stara 10-20 let, razne restrikcije v mestih itd. ampak ko je avto star enkrat 30+ let je tako redek, da teh omejitev tipično nima več (starodobniki nimajo omejitve v MB).
 

sgh

Fizikalc
19. feb 2014
2.644
0
36
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ni bil point objave, kako popraviti rezervoar (lastnik je "avtoklepar") ampak v tem da civici (in japonci) se kar laufajo. Kot so ze napisali. Motor ze dela, samo kaj ko je vse okoli njega "razvalina".
Aja, pa kot vem ni bil zadaj nikdar razbit, prvi lastnik...
Predvidevam da je prerjavel od znotraj navzven.
17758-icon_confused.gif

Hanzi imaš na trgu dovolj delov,tako da malo pojdi na kak forum ali oglase in boš dobil za par kofetov dobr tank.Da so vsi totalno rjavi ne drži in še zmeraj se bodo vozili.Teli letniki so zelo priljubljeni,sploh za tunanje
smile-1.gif
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Brez umika ročno upravljanih vozil žal ne bo možno izkoristiti možnosti, ki jih bo imela avtomatika. Na primer precej manjša varnostna razdalja med vozili, ožji vozni pasovi in podobno. Na drugih področjih država nima nobene dileme, da se pravice, ki so bile pred N leti ukinejo, aparati prepovedo ali omejijo in podobno. Ne vidim nobenega razloga, zakaj bi bil cestni promet izjema. Konec koncev zaradi njega umre precej več ljudi kot zaradi pretočnih greznic ali uporabe vode iz lastnega vodnjaka. Še kotli za žganjekuho so mogoče zadaj po smrtnosti.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.132
5.076
113
Nuku`Alofa
Dvomim v to, še železnica, ki jo je možno dokaj poceni avtomatizirati, ima v kabini človeka, če ne drugega pa zaradi nadzora avtomatike in lahko vsak trenutek človek prevzame komande.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.498
5.044
113
Pred 120-imi leti ni noben vedel, da bodo kdaj avti. Sploh pa ne tako množični. Pred 30-imi leti ni bilo o mobilnih telefonih ne duha ne sluha. Kaj bo čez 30 let noben od nas ne ve. Pričakovati pa je, da se bo svet spremenil bolj kot se je v zadnjih 30-ih letih.
Železnica zaostaja, ker gre širom sveta pretežno za državna podjetja. Tam stroški in varnost (zaradi odškodnin - spet stroški in ne zaradi visokih idealov kapitala) nista na prvem mestu kot nosilec inovacije.