Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
kupiš nemško sranje, avto kot avto, crkava vse isto kot pri drugih, še bolj oskubljen je za večji dnar kot drugi..
O ti grešnik nesrečni. Kaj govoriš? V nedeljo morš obvezno vsaj 100 EUR fajmoštru pustit....
Citat:
Uporabnik Gatto pravi:
kupiš nemško sranje, avto kot avto, crkava vse isto kot pri drugih, še bolj oskubljen je za večji dnar kot drugi..
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ja zato pa tako slaba prodaja.
To ne pomeni veliko. Poglej na primer jabolčne izdelke.
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Ne sovraži. So pa daleč precenjena kola. Pa tudi iz postov tukaj se čisto lepo da razbrati da je določeni ciljni skupini zelo pomemben faktor vrednost čez n let... Kot da avto kupujejo za to ker je dobra investicija ali kaj...
JAz kupim avto zaadi osebnih vzgibov in me ne zanima veliko vrednost čez 8 do 10 let. Mora gravitirat proti ničli ne pa tretjino novonabavne vrednosti.
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Ja zato pa tako slaba prodaja.
To ne pomeni veliko. Poglej na primer jabolčne izdelke.
Pomeni da je cel svet butast z izjemo alter.si smetane ki točno ve kaj je precenjeno in kaj ni.
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
sej ti dam v osnovi prav, ampak klinc ko pa pri tistem sranju od Citroena že po parih letih začne crkovati elektronika, podvozje je babje mehko, motor pa...ahhh.
Citat:
Uporabnik Company pravi:
. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka.
LP!
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Jaz sem eden od tistih, ki sem kupil VW po celi seriji Renaultov, Fiatov, Seatov in Peugeotov. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Pri nobeni znamki do zdaj nisem imel za ta forum tipičnih napak (OK, na Peugeotu sem moral na dva meseca menjati žarnice), ravno tako ne pri zdajšnjem VW . Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Tale moj VW ima zdaj 130000 prevoženih (v petih letih), za popravila (ki zajemajo tudi menjavo žarnic) sem do zdaj potrošil 84 €. Za servise na pooblaščenem servisu plačujem med 140-160€, in to je vse. Groza me je, kakšne vse zgodbice berem tule na forumu, saj vsak trenutek čakam, da bo odletelo kaj zelo dragega. Ampak, je bilo pa fajn, ko sem dobil novega v roke, in na kraj pameti mi ni padlo, da bi razmišljal, koliko bom dobil za novega. Vozil ga bom, dokler mi ne bo kaj drugega padlo v oko...
LP!
Citat:
Uporabnik Resolver pravi:
Citat:
Uporabnik Company pravi:
Jaz sem eden od tistih, ki sem kupil VW po celi seriji Renaultov, Fiatov, Seatov in Peugeotov. Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Pri nobeni znamki do zdaj nisem imel za ta forum tipičnih napak (OK, na Peugeotu sem moral na dva meseca menjati žarnice), ravno tako ne pri zdajšnjem VW . Edini, ki mi je zatajil na cesti, je bil Fiat, kjer je odletela sklopka. Tale moj VW ima zdaj 130000 prevoženih (v petih letih), za popravila (ki zajemajo tudi menjavo žarnic) sem do zdaj potrošil 84 €. Za servise na pooblaščenem servisu plačujem med 140-160€, in to je vse. Groza me je, kakšne vse zgodbice berem tule na forumu, saj vsak trenutek čakam, da bo odletelo kaj zelo dragega. Ampak, je bilo pa fajn, ko sem dobil novega v roke, in na kraj pameti mi ni padlo, da bi razmišljal, koliko bom dobil za novega. Vozil ga bom, dokler mi ne bo kaj drugega padlo v oko...
LP!
Z vsem spoštovanjem ampak, če nisi znal presoditi, da je sklopka za menjavo, verjetno nisi ravno na "ti" z avtomobili. Vseeno ti ne verjamem, da nisi v tem času menjal niti ploščic niti drugega potrošnega materiala, ki stane več kot je tvoj letni budget za vzdrževanje.
Citat:
Uporabnik Gox pravi:
Mi lahko opišeš kateri Citroeni in katere težave z elektroniko?