Na tem, ki ga gledaš, se ti bodo kolesa med vožnjo drgnila druga ob drugo. Če nimaš ravno nabora koles iz kosovnih odpadkov, bo škoda hitro večja, kot je vrednost prtljažnika.
Jaz sem najprej pregledal teste, ki so jih delali pri ADAC in Stiftung Warentest. V trenutku so odpadli vsi polizdelki MontBlanca, ki so zanesljivo zasedli zadnje mesto, čeprav se pri nas prodajajo kot suho zlato.
Vzel sem Atero Strada Sport M3 pri mimovrste.com in dokupil adapter za 4.kolo. Prtljažnik je na nivoju Thuleta, a za manj denarja (menda je Atera hišni dobavitelj prtljažnikov za Mercedes). Na loku ima dodane ročice s ključavnicami, ki skrbijo za fiksno razdaljo med kolesi, fiksiranje na kljuko je s pregibno ročico, ki je prav tako pod ključem. Prtljažnik je pregiben, zato lahko naloženega nagneš nazaj in normalno odpreš prtljažna vrata (deluje tudi na Sharanu).
Res je pri nalaganju potrebno kolesa križno postaviti na prtljažnik, da si krmila in sedeži niso napoti, a ko je vse skupšaj enkrat fiksirano, se lahko brez skrbi voziš. Nosilnost je 68kg, zato na njem občasno prevažam tudi trial motor, ki tehta ravno toliko in vse dela BP.