Neznanci razstrelili parkomate v Lj

sass

Guru
1. sep 2007
5.218
857
113
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
...
Rešitev je nekdo že omenil - ministrstva in institucije tazdelit, pa bo takoj več prostora v "beli Ljubljani." Ampak - potem nebo več toliko lučk za Božiæ, nebo steklenih mostov, potopnih kamp, žičnice na (bi rekel hrib, pa mi je nerodno) kar pač tisto je... Bodo pa parkplaci, to pa bo... Pa opankar še tud verjetno bo. Samo bo malo manjši šerif...
skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jaz
smile-1.gif

trenutna rešitev res ni najboljša, ampak je najcenejša, saj za kvalitetno rešitev nimamo denarja. jaz rešitev vidim v celoviti prometni politiki mesta.
za začetek bi na MOL lahko naredili kako študijo optimizacije intervalov semaforjev na sosednjih križiščih. trenutno stanje je tako, da na petih zaporednih semaforjih stojiš vsaj trikrat (z izjemo vpadnic, kjer so ponekod celo porihtali zeleni val). ali pa recimo ima ena ulica tako kratek zelen interval, da ne pridejo skozi vsa vozila, medtem ko pravokotna ulica sameva. na čim več križiščih bi bilo smiselno tudi uveljaviti določilo, da se lahko zavije desno skozi rdečo.
naslednja stvar pa čim več P+R območij na obrobju, z neposrednim dostopm na obvoznico in hitrimi povezavami do centra. lahko bi taksiste motivirali, da bi po tri ali več potnikov za ceno žetona prepeljali od P+R neposredno do centra, brez ustavljanja.
samo te stvari bi bilo treba uvajati postopoma in skladno, ne pa v strogem centru omejevati promet in zapirati vozne pasove samo za javni promet, potem pa se čuditi vedno večjim prometnim zamaškom.
 

stieber

čebinar
1. sep 2007
17.258
3
36
Murgle
Citat:
Uporabnik Matey pravi:
Saj ni. Cobra je kar lepo močnejša od piratke ampak saj Stieber verjetno ni mislil tako dobesedno ampak zgolj kot da ta Cobra spet ni nek nevemkakomočan dinamit a ne.

Tako je.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Matko pravi:
Citat:
Uporabnik stieber pravi:
Priznam, nikoli si nisem mislil, da bodo v Lj razsteljevali parkomate

povratniki
evil.gif

recept so že mediji napisali
Citat:
Neznanci s petardo nad ljubljanski parkomat
Na kraj dogodka je prišel tudi bombni tehnik
26. november 2012 ob 15:48,
zadnji poseg: 26. november 2012 ob 21:30
Ljubljana - MMC RTV SLO
Ta konec tedna so neznanci poškodovali parkomat v Rožni dolini v Ljubljani, kot "orožje" pa so uporabili kar močno petardo.

V soboto zvečer so bili ljubljanski policisti obveščeni o poškodovanju parkomata na Oslavijski ulici. Z zbranimi obvestili je bilo nato ugotovljeno, da so neznani storilci v parkomat namestili pirotehnično sredstvo, ki je ob eksploziji uničilo parkomat.

Na kraj dogodka je prišel tudi bombni tehnik, glede na do zdaj zbrane podatke pa je bilo ugotovljeno, da je bila uporabljena petarda znamke cobra 33.

Zaradi kaznivega dejanja poškodovanja tuje stvari policisti nadaljujejo zbiranje obvestil, na parkomatu je nastalo za okoli 5.000 evrov materialne škode.

Jankoviæ pripravljen parkomate tudi umakniti
Na uničenje parkomata se je odzval tudi ljubljanski župan Jankoviæ, ki sicer ne pričakuje, da se bo "radarska vstaja" iz Maribora zaradi parkomatov razširila v Ljubljano. Kot pravi, z veseljem umakne parkomate z ulic, če se tamkajšnji stanovalci tako dogovorijo, a po njegovih navedbah imajo na območjih, kjer so doslej postavili parkomate, izjemno dobre izkušnje, saj imajo tako stanovalci svoj prostor.

Ob tem je župan tudi napovedal odprtje parkirišča P+R (parkiraj in se pelji) na Chengdujski cesti na Fužinah, pri obračališču avtobusa številka 20, v manj kot mesecu dni.
http://www.rtvslo.si/lokalne-novice/neznanci-s-petardo-nad-ljubljanski-parkomat/296696
naslednja generacija parkomatov ki bo stala 6000€ bo že petardovarna
evil.gif
 

Ytbnd

Guru
2. mar 2010
16.832
5.933
113
Predlagam, da parkomate naredijo Izraelci Tako bodo vsaj na papirju odporni na vsa orožja do kalibra 20 mm in rpg-je ter cobre (v resnici jih bodo delali podizvajalci iz švicfabrike na Kitajskem za 1usd/dan, parkomat pa bo poškodoval že golob, ki bo nevede nanj opravil veliko potrebo ).
Ter Oman bi lahko opravil uvoz v Slo, ker ve kako se takim rečem streže .
Aja, cena za enega bo 60 000 eur + provizija za p0štenjannnk0viæa (sam ne okol govort press)
evil.gif
.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
...
Rešitev je nekdo že omenil - ministrstva in institucije tazdelit, pa bo takoj več prostora v "beli Ljubljani." Ampak - potem nebo več toliko lučk za Božiæ, nebo steklenih mostov, potopnih kamp, žičnice na (bi rekel hrib, pa mi je nerodno) kar pač tisto je... Bodo pa parkplaci, to pa bo... Pa opankar še tud verjetno bo. Samo bo malo manjši šerif...
skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jaz
smile-1.gif

trenutna rešitev res ni najboljša, ampak je najcenejša, saj za kvalitetno rešitev nimamo denarja. jaz rešitev vidim v celoviti prometni politiki mesta.
za začetek bi na MOL lahko naredili kako študijo optimizacije intervalov semaforjev na sosednjih križiščih. trenutno stanje je tako, da na petih zaporednih semaforjih stojiš vsaj trikrat (z izjemo vpadnic, kjer so ponekod celo porihtali zeleni val). ali pa recimo ima ena ulica tako kratek zelen interval, da ne pridejo skozi vsa vozila, medtem ko pravokotna ulica sameva. na čim več križiščih bi bilo smiselno tudi uveljaviti določilo, da se lahko zavije desno skozi rdečo.
naslednja stvar pa čim več P+R območij na obrobju, z neposrednim dostopm na obvoznico in hitrimi povezavami do centra. lahko bi taksiste motivirali, da bi po tri ali več potnikov za ceno žetona prepeljali od P+R neposredno do centra, brez ustavljanja.
samo te stvari bi bilo treba uvajati postopoma in skladno, ne pa v strogem centru omejevati promet in zapirati vozne pasove samo za javni promet, potem pa se čuditi vedno večjim prometnim zamaškom.

Ati veš da so vsa skoraj ministrstva v najemu in da so najemnine takšne + stare zgradbe z nefunkcionalnimi prostori in brez izolacije torej poleti klima pozimi gretje.
Če daš kmetijsko ministrstvo v prekmurje nekam zraven avtoceste,če se zgradi bo nekdo to naredil in bo nekdo imel službo spet en kup hal in fabrik je praznih se jih predela v pisarne....načrt je vkinitev prevoza tako da se rešiš lublsnskih fikusov zaposliš lokalno prebivalstvo, če se greš bolj narediš dvoizmensko rabiš manj prostora in zjutraj se jih pol manj pelje na šiht. Recimo zakaj mora biti v centru kjer drago plačaš parkirišče, če bi bilo izven bi imel velik prostor za pakrirat....

vse se da samo volja mora biti
 

8888

mesija - Assassin's Creep
8. jul 2010
33.785
6.176
113
blizu močvirne prestolnice
ksz

Centralizacija, centralizacija, ja to je največji problem. Niso problem ministrstva, temveč razni uradi, zakaj ARSO gradi v Ljubljani, zakaj ne v Kranju? Zakaj Dars ne deluje v Celju, temveč jih je večina v Ljubljani, pa razni direktorati? Treba vedeti, da ima Ljubljana tudi ogromno koristi zaradi vseh teh zaposlenih, tako da je tisto parkiranje oziroma promet bolj ko ne obrobna zadeva.
 

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.551
2.945
113
v lokalni ostariji
Kako so nekateri pametni ko se gre ocenjevat ceno/vrednost drugih...

ajde pametnjakoviæi uvozite bankomate ter jih začnite prodajat... si boste omastili brke pa še kaj...


pobude meščanov so pa adijo pamet... 100x isto... ropota pokrov.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Citat:
Uporabnik sass pravi:

skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jaz
smile-1.gif

Nobene potrebe po gradnji ni. Povsod je dovolj prostorov, kjer so nekoč delovala podjetja, stari gradovi in podobne zgradbe.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
...
Rešitev je nekdo že omenil - ministrstva in institucije tazdelit, pa bo takoj več prostora v "beli Ljubljani." Ampak - potem nebo več toliko lučk za Božiæ, nebo steklenih mostov, potopnih kamp, žičnice na (bi rekel hrib, pa mi je nerodno) kar pač tisto je... Bodo pa parkplaci, to pa bo... Pa opankar še tud verjetno bo. Samo bo malo manjši šerif...
skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jaz
smile-1.gif

trenutna rešitev res ni najboljša, ampak je najcenejša, saj za kvalitetno rešitev nimamo denarja. jaz rešitev vidim v celoviti prometni politiki mesta.
za začetek bi na MOL lahko naredili kako študijo optimizacije intervalov semaforjev na sosednjih križiščih. trenutno stanje je tako, da na petih zaporednih semaforjih stojiš vsaj trikrat (z izjemo vpadnic, kjer so ponekod celo porihtali zeleni val). ali pa recimo ima ena ulica tako kratek zelen interval, da ne pridejo skozi vsa vozila, medtem ko pravokotna ulica sameva. na čim več križiščih bi bilo smiselno tudi uveljaviti določilo, da se lahko zavije desno skozi rdečo.
naslednja stvar pa čim več P+R območij na obrobju, z neposrednim dostopm na obvoznico in hitrimi povezavami do centra. lahko bi taksiste motivirali, da bi po tri ali več potnikov za ceno žetona prepeljali od P+R neposredno do centra, brez ustavljanja.
samo te stvari bi bilo treba uvajati postopoma in skladno, ne pa v strogem centru omejevati promet in zapirati vozne pasove samo za javni promet, potem pa se čuditi vedno večjim prometnim zamaškom.

Ati veš da so vsa skoraj ministrstva v najemu in da so najemnine takšne + stare zgradbe z nefunkcionalnimi prostori in brez izolacije torej poleti klima pozimi gretje.
Če daš kmetijsko ministrstvo v prekmurje nekam zraven avtoceste,če se zgradi bo nekdo to naredil in bo nekdo imel službo spet en kup hal in fabrik je praznih se jih predela v pisarne....načrt je vkinitev prevoza tako da se rešiš lublsnskih fikusov zaposliš lokalno prebivalstvo, če se greš bolj narediš dvoizmensko rabiš manj prostora in zjutraj se jih pol manj pelje na šiht. Recimo zakaj mora biti v centru kjer drago plačaš parkirišče, če bi bilo izven bi imel velik prostor za pakrirat....

vse se da samo volja mora biti
ne vem če je bivša industrijska hala primerna stavba za ministrstvo... no ja za kmetijsko že mogoče - hlev bi bil še boljši. bi vsaj več občutka za kmetijskvo imeli...
 

Grim

Pripravnik
8. jul 2013
137
0
16
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
...
Treba vedeti, da ima Ljubljana tudi ogromno koristi zaradi vseh teh zaposlenih, tako da je tisto parkiranje oziroma promet bolj ko ne obrobna zadeva.

Daj tole malo bolj razloži. Ker se mi zdi, da povprečnemu Ljubljančanu (tistim, ki se pizdijo čez dnevne migrante) tole ni glih jasno. Za njih samo gužvo delajo.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Citat:
Uporabnik skala pravi:
Citat:
Uporabnik sandra pravi:
Citat:
Uporabnik sass pravi:
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
...
Rešitev je nekdo že omenil - ministrstva in institucije tazdelit, pa bo takoj več prostora v "beli Ljubljani." Ampak - potem nebo več toliko lučk za Božiæ, nebo steklenih mostov, potopnih kamp, žičnice na (bi rekel hrib, pa mi je nerodno) kar pač tisto je... Bodo pa parkplaci, to pa bo... Pa opankar še tud verjetno bo. Samo bo malo manjši šerif...
skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jaz
smile-1.gif

trenutna rešitev res ni najboljša, ampak je najcenejša, saj za kvalitetno rešitev nimamo denarja. jaz rešitev vidim v celoviti prometni politiki mesta.
za začetek bi na MOL lahko naredili kako študijo optimizacije intervalov semaforjev na sosednjih križiščih. trenutno stanje je tako, da na petih zaporednih semaforjih stojiš vsaj trikrat (z izjemo vpadnic, kjer so ponekod celo porihtali zeleni val). ali pa recimo ima ena ulica tako kratek zelen interval, da ne pridejo skozi vsa vozila, medtem ko pravokotna ulica sameva. na čim več križiščih bi bilo smiselno tudi uveljaviti določilo, da se lahko zavije desno skozi rdečo.
naslednja stvar pa čim več P+R območij na obrobju, z neposrednim dostopm na obvoznico in hitrimi povezavami do centra. lahko bi taksiste motivirali, da bi po tri ali več potnikov za ceno žetona prepeljali od P+R neposredno do centra, brez ustavljanja.
samo te stvari bi bilo treba uvajati postopoma in skladno, ne pa v strogem centru omejevati promet in zapirati vozne pasove samo za javni promet, potem pa se čuditi vedno večjim prometnim zamaškom.

Ati veš da so vsa skoraj ministrstva v najemu in da so najemnine takšne + stare zgradbe z nefunkcionalnimi prostori in brez izolacije torej poleti klima pozimi gretje.
Če daš kmetijsko ministrstvo v prekmurje nekam zraven avtoceste,če se zgradi bo nekdo to naredil in bo nekdo imel službo spet en kup hal in fabrik je praznih se jih predela v pisarne....načrt je vkinitev prevoza tako da se rešiš lublsnskih fikusov zaposliš lokalno prebivalstvo, če se greš bolj narediš dvoizmensko rabiš manj prostora in zjutraj se jih pol manj pelje na šiht. Recimo zakaj mora biti v centru kjer drago plačaš parkirišče, če bi bilo izven bi imel velik prostor za pakrirat....

vse se da samo volja mora biti
ne vem če je bivša industrijska hala primerna stavba za ministrstvo... no ja za kmetijsko že mogoče - hlev bi bil še boljši. bi vsaj več občutka za kmetijskvo imeli...

Saj kot sem že napisala pri nas se nič ne splača, v avstijo vozimo les, njim se splača. Če se spomnem še šole delajo iz kontejerjev.Naj ji prinas iz lesa.
 

skala

Majstr
27. feb 2013
10.089
346
83
Kamnje
Citat:
Uporabnik Ytbnd pravi:
Citat:
[Ne vem če je bivša industrijska hala primerna stavba za ministrstvo.
Ministrstvo za gospodarstvo.
ne bolj se je šlo glede tega, ker je prej omenjala slabo izolirane stavbe sedanjih ministrstev. mislim da stare industrijske hale niso nič bolje izoliane.
 

Tenforest

Guru
3. sep 2007
5.774
548
113
42
povsod malo
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Po tvoje je bankomat tudi čisto pretirana cena 10kEUR in več, a ne? Saj lahko navadna tablica za 80EUR to fura, kajne?

V bakomatu je pa le več € kot pa v parkomatu.
Kolk pa avtomati za pjače und kufe stanejo?
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.130
5.073
113
Nuku`Alofa
Ob enaki potrebi po ogrevanju in desetkrat nižji najemnini - čista zmaga.
Ministrstvo za kmetijstvo v opuščeno štalo.
Minisrstvo za gospodarstvo v propadlo firmo.
ministrstvo za okolje na opuščeno smetišče
.
.
.
.
vlado pa v opuščen svinjak...