skratka ti bi šel gradit nove palače za ministrstva po periferiji in ostalih večjih mestih po sloveniji? pa do njih seveda potegnil nove ceste, da ne bo tisočglava javna uprava uničevala že obstoječih? po možnosti še kako železnico za tiste, ki radi uporabljajo javni prevoz? stari, jaz sem gradbenik in te popolnoma podpiram. ti zrihtaj denar, vse ostalo bom uredil jazCitat:
Uporabnik Gargy pravi:
...
Rešitev je nekdo že omenil - ministrstva in institucije tazdelit, pa bo takoj več prostora v "beli Ljubljani." Ampak - potem nebo več toliko lučk za Božiæ, nebo steklenih mostov, potopnih kamp, žičnice na (bi rekel hrib, pa mi je nerodno) kar pač tisto je... Bodo pa parkplaci, to pa bo... Pa opankar še tud verjetno bo. Samo bo malo manjši šerif...
trenutna rešitev res ni najboljša, ampak je najcenejša, saj za kvalitetno rešitev nimamo denarja. jaz rešitev vidim v celoviti prometni politiki mesta.
za začetek bi na MOL lahko naredili kako študijo optimizacije intervalov semaforjev na sosednjih križiščih. trenutno stanje je tako, da na petih zaporednih semaforjih stojiš vsaj trikrat (z izjemo vpadnic, kjer so ponekod celo porihtali zeleni val). ali pa recimo ima ena ulica tako kratek zelen interval, da ne pridejo skozi vsa vozila, medtem ko pravokotna ulica sameva. na čim več križiščih bi bilo smiselno tudi uveljaviti določilo, da se lahko zavije desno skozi rdečo.
naslednja stvar pa čim več P+R območij na obrobju, z neposrednim dostopm na obvoznico in hitrimi povezavami do centra. lahko bi taksiste motivirali, da bi po tri ali več potnikov za ceno žetona prepeljali od P+R neposredno do centra, brez ustavljanja.
samo te stvari bi bilo treba uvajati postopoma in skladno, ne pa v strogem centru omejevati promet in zapirati vozne pasove samo za javni promet, potem pa se čuditi vedno večjim prometnim zamaškom.