A ni pri tovornjakih, ne prikolicah, obvezna rista palica v visini avta, ki te zadrzi?
Mnogi jo imajo, gradbeni pa navadno furajo z dvignjeno.
Mnogi jo imajo, gradbeni pa navadno furajo z dvignjeno.
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Torej moremo prevozniki na svoje stroske rihtat resitve za potencialne norce ki bi se kamionom v rit zaletavali? Zakaj? Kaksbo ujckanje s ceno dizla? Ne se hecat. Pol si ti pripravljen placat 2000 eur za inovativno resitev ki bo resila zivljenje pescu ki bi morda skocil pred tvoj avto?
Tista palica je previsoko in ne zdrži niti dobro odmerjene brce.Citat:
Uporabnik softi pravi:
A ni pri tovornjakih, ne prikolicah, obvezna rista palica v visini avta, ki te zadrzi?
Mnogi jo imajo, gradbeni pa navadno furajo z dvignjeno.
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
Torej moremo prevozniki na svoje stroske rihtat resitve za potencialne norce ki bi se kamionom v rit zaletavali? Zakaj? Kaksbo ujckanje s ceno dizla? Ne se hecat. Pol si ti pripravljen placat 2000 eur za inovativno resitev ki bo resila zivljenje pescu ki bi morda skocil pred tvoj avto?
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tista palica je previsoko in ne zdrži niti dobro odmerjene brce.Citat:
Uporabnik softi pravi:
A ni pri tovornjakih, ne prikolicah, obvezna rista palica v visini avta, ki te zadrzi?
Mnogi jo imajo, gradbeni pa navadno furajo z dvignjeno.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
...
Ne vem če to drži, ker vem da imajo vse novejše EU prikolice montirane zadnje in stranske blokerje vsaj kar jih sam videvam.
....
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Razen članka na to temo pa res nič ...
Mogoče bom kdaj minister, pol se bo pa dalo kaj naredit.
Poznamo to situacijo, imam novega zupana, ki je bil prej raja kot ti. Drugi dan po izvolitvi on in njegova zena vozita nov avto... jebe se njim za ostalo rajo. Nauk zgodbe? Zivljenje ni pornic.
Citat:
Uporabnik Apollo8 pravi:
...
Ujckanje s ceno goriva? Saj cena goriva gre direktno v ceno storitve, ni panike, bo drazja storitev....ampak pol ne jamrat nad romunskimi sleperji, ker bodo za nizke cene samo se oni vozili.
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
"Prevozniki" niso pravi naslov - "prevozniki" kupijo tisto, kar je na razpolago na tržišču - beri, kar dajo na razpolago proizvajalci.
In tu bi bilo treba "začeti" - no pravzaprav bi bilo potrebno začeti v EU komsiji - po mojem kar pri komisarki za promet, da spravi to čezt celotno komisijo - en zapis v EU direktivi, prehodno obdobje za uvedbo pri prvoregistriranih + morebitno prehodno obdobje za "nadgradnjo" že registriranih (ta zna biti malo "heavy") in gremo - ni vrag, da to ne bi šlo skozi, če so spravili skozi "alergene na jedilniku".
SJTV1 "rešitev" (no - v bistvu ADAC rešitev) zgleda na prvi pogled lahko izvedljiva - na prvo žogo zna biti "najvišja višina" problematična (iz 550 mm na 450 mm, če se ne motim) - je treba pogledati kaj to pomeni za klančine in nakladalne rampe*.
* ne zdaj priti z izjavo - bodo pa nakladalne rampe prilagodili - je tega preveč in bi predolgo trajalo - in pitaj boga kaj bi še morali zaradi tega še vse v logistični verigi spremeniti (zelo veliko stvari je standardiziranih in usklajenih)
Pa seveda rigorozno kaznovanje vožnje z "dvignjeno".
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Tista palica je previsoko in ne zdrži niti dobro odmerjene brce.Citat:
Uporabnik softi pravi:
A ni pri tovornjakih, ne prikolicah, obvezna rista palica v visini avta, ki te zadrzi?
Mnogi jo imajo, gradbeni pa navadno furajo z dvignjeno.
Ne vem če to drži, ker vem da imajo vse novejše EU prikolice montirane zadnje in stranske blokerje vsaj kar jih sam videvam. Enako velja za crash cone na kamonih (spredaj). Glede na to da je bilo o tem govora par let nazaj domnevam da gre za kakšno pravilo EUja, če ne pravilo pa vsaj priporočilo in glavni proizvajalci prikolic in tovornjakov v EU to vgrajujejo več ali manj standardno.
V USA (od kje imate tudi posnetke crash testov) je glede tega totalno divje, tam itak lahko voziš z bulbari in špicami v gumah in se delaš da si madmax.
Citat:
Uporabnik Utisevalec pravi:
No ampak potem se pa ni potrebno primarno spravljat na tovornjakarje, kolikor vem imaš pri osebnih vozilih enak problem.
Recimo audi q7 in fiat 500:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Realno bi moral bit namreč cc 10% dražji od NMB95 ...
Pa za kompatibilnost tudi (to je tisto, česar kamioni ne poznajo).