Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Preizkusili so potniške (lahko bi rekli tudi družinske) različice teh avtov, te pa so v osnovi namenjene prevažanju ljudi.
Kaj češ lepšiga za familijo kot zastonj ringlšpil
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Preizkusili so potniške (lahko bi rekli tudi družinske) različice teh avtov, te pa so v osnovi namenjene prevažanju ljudi.
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Zaskrbujoče je to, da se ESP sistem pri Citroenu niti NE da doplačati....to je pa nesprejemljivo!!
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Jaz se pa bolj vprašujem, zakaj se ne vgrajujejo še ostali sistemi, ki bi tudi lahko reševali življenja. Npr.: da ne morem peljati avtomobila, če sem pijan ali utrujen? Ali pa, da ne morem prekoračiti omejitve (no, tu bi verjetno bila potrebna tudi pametna cestna infrastruktura)? Ali pa da avto noče peljati po avtocesti v napačno smer?
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Vozilo ni uspešno opravilo test izogibanja, poznan, kot »losov test«, ki je posebno zahteven, saj ne ustreza razmeram s katerimi se srečujemo v realnih situacijah, niti v kritičnih trenutkih.
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Vozilo ni uspešno opravilo test izogibanja, poznan, kot »losov test«, ki je posebno zahteven, saj ne ustreza razmeram s katerimi se srečujemo v realnih situacijah, niti v kritičnih trenutkih.
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ne bi se strinjal, da ima vožnja avtomobila po javni cesti kaj veliko s svobodo. Že danes nismo svobodni, ker na tehničnem merijo izpušne pline avtomobilov, ker testirajo zavore itd. Vse to nam omejuje svobodo. Daje pa tudi neko varnost nam in ostalim udeležencem. Kje je pa meja, pa je težko reči. Ampak teoretično je meja trenutna zakonodaja, ki je udeleženec v prometu naj ne bi kršil. Če bi se zakonodaje zavedal tudi avto in bi kršitve preprečeval, ali je to slabo?
Citat:
Vsi bi samo omejevali, nihče pa se ne bi lotil izobraževanja in spreminjanja vrednot. Varnost v prometu je vsaj toliko kot tehnični, če ne celo bolj, tudi sociološki problem.
Citat:
Uporabnik panoramic pravi:
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ne bi se strinjal, da ima vožnja avtomobila po javni cesti kaj veliko s svobodo. Že danes nismo svobodni, ker na tehničnem merijo izpušne pline avtomobilov, ker testirajo zavore itd. Vse to nam omejuje svobodo. Daje pa tudi neko varnost nam in ostalim udeležencem. Kje je pa meja, pa je težko reči. Ampak teoretično je meja trenutna zakonodaja, ki je udeleženec v prometu naj ne bi kršil. Če bi se zakonodaje zavedal tudi avto in bi kršitve preprečeval, ali je to slabo?
Z vidika varnosti seveda ni slabo. Se pa sprašujem, kakšne bi bile sociološke posledice. Že na splošno se mi zdi, da gre razvoj tehnologije v tej smeri, da se človeku odvzame čim več potreb po sprejemanju odločitev in odgovornosti. Res je, algoritmi se lahko v mnogih primerih odločajo bolje in hitreje kot človek. Ampak sprašujem se, kje se bo to potem ustavilo. Bodo na koncu tudi algoritmi odločali, kaj bom kupil v trgovini? Ker bo (hipotetično) sprejet zakon, ki bo dovoljeval mesečni vnos X dekagramov maščob v telo in ko boš dosegel mesečni limit, ne boš več mogel kupovati mastne hrane? Pretiravam, ampak samo za ponazoritev. Sicer pa se s tem oddaljujemo od bistva teme ... drugače pa ja, sem za elektronska pomagala, pod pogojem, da obstaja možnost njihovega izklopa.
Citat:
Uporabnik Maci pravi:
Vozilo ni uspešno opravilo test izogibanja, poznan, kot »losov test«, ki je posebno zahteven, saj ne ustreza razmeram s katerimi se srečujemo v realnih situacijah, niti v kritičnih trenutkih.