Nevarni Citroen Nemo brez ESP na strehi

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Trije v bistvu enaki avti (Qubo, Bipper, Nemo), le eden brez ESP (Nemo). Seveda je prisatl na strehi ... Toliko o avtih brez ESP. Prodajo takih štirikolesnih krst bi bilo treba prepovedati ... Sicer pa video pove vse: Nemo na strehi
 
Nazadnje urejeno:

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Kak ga kipne, ko aklaso 97tega
smile-1.gif


Pa ni mi jasno, pa kaj firme nič ne potestirajo teh vozil preden jih dajo v salone?
 
Nazadnje urejeno:

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.990
113
kod Džej-Zija
Če sem prav razumel povedano, Nemo ni bil edini brez ESP. Tudi Bipper ga ni imel, zato ga zaradi varnostnih razlogov niso testirali, ker so pričakovali identične rezultate kot pri Nemu.

Kar je bilo po povedanem najhujše, se pri Nemu ESPja sploh ne da (ni dalo) naročiti, medtem ko pri Bipperju naj bi to bilo mogoče. Lahko se motim. Naj me popravi kdo, ki aktivneje razume nemško.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Zaskrbujoče je to, da se ESP sistem pri Citroenu niti NE da doplačati....to je pa nesprejemljivo!!
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Če sem prav razumel povedano, Nemo ni bil edini brez ESP. Tudi Bipper ga ni imel, zato ga zaradi varnostnih razlogov niso testirali, ker so pričakovali identične rezultate kot pri Nemu.

Kar je bilo po povedanem najhujše, se pri Nemu ESPja sploh ne da (ni dalo) naročiti, medtem ko pri Bipperju naj bi to bilo mogoče. Lahko se motim. Naj me popravi kdo, ki aktivneje razume nemško.

Trebalo bi še drugega na streho dat, video pa v medije v vse dnevnike po evropi kjer se prodaja.

ovinkarjenje pri 80 je vsakodnevni pojav ki se prec zgodi, omejitve so 90, sepravi bi zadeva še ki salto naredila.

Dol zatolčt take firme, esp pa namesto 185, 195 gume gor.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Zaskrbujoče je to, da se ESP sistem pri Citroenu niti NE da doplačati....to je pa nesprejemljivo!!

Trenutno vrjetno ne, bodo pa sledeči modeli imeli.

Noro se mi zdi, aklasa bi lahko bla že vrsto let šola tem zadevam.

Bivšega službenega kanguja je človek tut hitro dal na 2 kolesi, tako da pri 100 bi ga tudi prekucno ko šibično
smile-1.gif
 

Mis

Fizikalc
1. sep 2007
2.627
0
36
Poznam človeka ki bi tudi Bipperja z veseljem preizkusil... pa še kako drugo gajbo...
smile-1.gif


kdogavečkratobrne.press
grin1.gif
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.125
10.990
113
kod Džej-Zija
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Tudi na to je bilo opozorjeno v videu, če sem prav razumel. Da je ESP bolj pomembna oprema kot alu platišča.

alu je tak vizuela. esp je v tem primeru bolj pomemben kot jebena klima, kajšele litke.

Se popolnoma strinjam. In mi ni jasno, kako to ni jasno tovarnam, ki jim tisti čip dejansko predstavlja drobiž.
bonk.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.637
2.686
113
še v SLO - ampak komaj
je pa tudi v prispevku povedano, da je PSA "pohvale vredno" odreagiral - julijski NEMO in BIPPER bosta že v osnovi prišla z ESP

(pa ne zdaj po meni, da bi že morala od začetka in zakaj še čakat 2-3 mesece - za prvi del se strinjam (sramota za PSA), drugi del pa je tudi (deloma) razumljiv - je treba proizvodnjo linijo + dobavitelje zorganizirati)

in ja - boljš dati 300-400 EUR doplačila za ESP kot za ALU felge (čeprav ALU felge brez ESP znajo priti bolj do izraza - so lepo vidne ko ma avto tačike v luftu
evil.gif
)
 

koliko

Guru
21. avg 2007
4.406
2.474
113
SV SLO
Poem pa pravijo nekaj o Toyoti, da se pedal za plin zatika, in da je to nevarno. Avtomobilska industrija smrdi do temelja. Žal pa je preveč ljudi odvisnih prav od nje. Ljudje smo pač ovčke ki rabimo eno tako fajn zadevo kot je transport.

Nemo, bipper in qubo niso glih najnovejši modeli in prav sramota je da v današnjih časih ni ESP v vseh novih vozilih. Aha potem bi avtomobilska industrija zaslužila par 20 EUR manj kot sicer, verjetno pa jim je to ceneje (naknadna vgradnja, slaba reklama, ....)
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Ne gre samo za ESP, gre za celotno zasnovo podvozja. Obstajajo še kakšni podobni avtomobili, pa težav s prevračanjem nimajo.

In če se dobro spominjam A-razreda: po tem, ko so ga zaradi prevračanja krepko prenovili, je isti novinar pri prenovljenem avtomobilu izključil ESP (ven je vzel varovalko), pa se avto kljub temu ni prekucnil. Poleg vse dobrih lastnosti, ki jih ESP prinaša, je hkrati tudi potuha za slabo mehansko zasnovo podvozja.
 

Rikolus

Fizikalc
19. jul 2007
2.368
88
48
Citat:
Uporabnik Ogo pravi:
Previsoko težišče majo ta jajca. Brez ESP: FAIL
Točno to. Lani je ADAC isti test delal na Renaultu kanggo in se je tudi skoraj prevrnil...v drugem zavoju so bila kolesa že v luftu
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.520
5.064
113
Ali ima kdo tak avtomobil (torej iz te trojice) z ESP in bi bil pripravljen poskusiti, če se ne obrne, če pripelje 90 km/h in zamota volan do konca v eno stran? Tako, da vemo, kaj zmore elektronika in kaj nato pravi fizika. Če bo še ostal na kolesih, pa ga še naloži do dovoljene meje in pri tem max dovoljeno obremeni streho. Jaz ne verjamem, da ne bo padel. Pa še ponoviti test z najslabšimi pnevmatikami, ki se v EU lahko še prodajajo in podobno.
Po logiki kaj je bolj varno bi bilo potrebno prepovedati tudi avtomobile, ki pustijo, da vozi pijan, drogiran ali utrujen šofer, avtomobile, ki dovolijo, da voziš več kot je omejitev, avtomobile, ki dovoljujejo, da se ne držiš varnostne razdalje itd...
Vse to bi bilo danes že možno pogruntati in realizirati v avtomobilih in cestni infrastrukturi.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
KSZ

Ajde, recimo, da gre avtomobile, ki so v osnovi namenjeni prevažanju tovora. Verjetno naloženi niso tako nevarni, ker imajo znižano težišče. Seveda pa ni opravičila za prevračanje, če je avto prazen.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Če zamotaš volan pri 90, se ne bo zgodilo nič hudega. Gre za spreminjanje smeri, povezano s prenosom teže in reakcijo podvozja (zdrs zaka), ki bi jo lahko ESP preprečil, pa je ne, ker ga ni (pri Qubotu pa to zlahka stori).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.376
1.241
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik brgo pravi:
KSZ

Ajde, recimo, da gre avtomobile, ki so v osnovi namenjeni prevažanju tovora. Verjetno naloženi niso tako nevarni, ker imajo znižano težišče. Seveda pa ni opravičila za prevračanje, če je avto prazen.

Preizkusili so potniške (lahko bi rekli tudi družinske) različice teh avtov, te pa so v osnovi namenjene prevažanju ljudi.