Nesreca primorka, kako voziti, varnostna razdalja

Floki

Guru
6. sep 2007
10.111
3.172
113
Citat:
Uporabnik Slick pravi:


a) Kaj naredimo vsi refleksno, ko zapeljemo iz popolnoma jasnih razmer v meglo, da bi jo lahko kidal in kjer je vidljivost nična?
Stopimo na zavoro. Bingo.

Vidiš v tem je težava ker stopiš na zavoro ko zapelješ v meglo in ne že prej ko jo vidiš.
 

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.722
9.498
113
Citat:
Uporabnik mr_ pravi:
Poskusas uporabit logiko in izkusnje. Ta ti pove, da je bolje da v takih razmerah nisi tam. Ce pa ne gre drugace, je potreben vcasih tudi kancek srece oz. upas, da se nakljucja ne poklopijo.
Google in vsa sodobna tehnologija se ne pomaga pri tem.

Za tole zdaj na Primorki ne vem, vem pa za nesrečo pri Grosuplju, da so ble razmere zimsko idilične, sonce na nebu brez oblačka, ko smo se peljali domov iz LJ in potem malo pred izvozom z avtoceste pri Motelu, nekaj 100 m pred nesrečo, ki se je zgodila nekaj minut po tem, ko smo prišli domov zapeljali v megleni zid, kjer je bila vidljivost 0m. Strašno in nepričakovano. V nasprotni smeri se je ta zid zgodil v blagem ovinku, tko da vozniki takrat dejansko niso pričakovali, da se bodo znašli v mleku dobesedno i pol pri dovoljeni hitrosti poka in je pokalo. Lahko pa povem, da je bla megla v pasovih izredno gosta in se na trenutke ni videlo niti havbe od avtomobila.
 

membrain

Majstr
4. jun 2014
2.863
283
83
Citat:
Uporabnik boomslang pravi:
Pomaga edino varnostna razdalja in če že ustavljaš, ustavljaj na odstavnem pasu... Zato je le ta tudi tam.....
In kadar je poleti toča ali močan dež kjer je vidljivost podobna kot sedaj pri postojni, in še gume letne, pa vsi tu po vrsti nabijate da skoraj ni hujšega prekrška, ko ne vidiš naprej, kot ustaviti na odstavnem, v predoru ali bog ne daj pod nadvozom ?????
Policaji bi pa morali pisat kazni kar iz darsovih posnetkov, da bi bili zadovoljni.
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
Citat:
Uporabnik ozze pravi:
Med drugim je dobr imet dobre pnevmatike.


Vseh 50 jih je imelo letne
confused-1.gif


Se mi zdi da vsem 50im avtom to ni pomagalo čisto nič, pa so verjetno skoraj vsi imeli M+S. Še en dokaz več da je to nabijanje z letnimi gumami resnično pretirano. Omejiti hitrost na AC na max 100kmh v primeru dežja, snega, toče, to bi zagotovo pomagalo bolj kakor pa najboljše gume za vsak letni čas posebej.
Sploh nisem imel v mislih letnih.
Dobre pnevmatike pomeni, da se čim hitreje in varno ustaviš.
Če udeleženci nebi zavirali bi bil itak 100% masakar.
Hotel sem pa dat poudarek na dobre pnevmatike, zaradi teme o Nisanu
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Kje sibti najdu gume? A un v megli je bil tut oriblem v gumah?

Preberte kaj pisete, razidlite in javite se uni k muslite, da je kke kaj druzga razen srece iz nesrece
 

ozze

Majstr
24. jul 2009
2.137
314
83
Imam pravico povedat svoje mnejnje kot vsi ostali. Zdje pa grem.
Uzala me magla.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Glede gum pa....folk ma 8 let stare zimske gume, pa so sigurm prepricani, da so odlicne, ker profila je se dost. Yeah well....verjetno govorijo iz izkusenj...
hysterical-1.gif
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Ne pametujte, kaj bi naredili , ker tu za foteljem imate čas za razmišljat, takrat, v danem trenutku pa se moraš odločiti v sekundi in takrat se odločiš lahko čisto drugače.
zmaga.gif

Zelo pametno je za moje pojme naredil tovornjakar, ki je raje zapeljal v ograjo, kot pa v avte.
 

softi

asfalter
30. avg 2007
33.298
486
83
okolica metropole
Tocno to. Hipno se moras odlociti a nikoli noben ni rekel kaj je prav.
Ko zagledas znak omejitev 40 se hipno odlocus zmanjsat na 40.
Ko zagedas meglo nimas pojma kaj. Je sirina meter dva, ali kilometer?
Iz izkusenj ves da so ozji pasovi. Gres not in potem glede na jajca in sreco ukrepas. Ce je res meter dva si cez, ce je kilometer pa eni zmanjsajo na 0, eni na 40, eni na 60, eni majo vse 4 smernike, eni so na voznem, eni na odstavnem, eni na prehitevalnem. Skratka vse mozne reakcije in sam sreca te spravi cez.

Zato sprasujem kako se to vozi. A je pravilo v avto soli, ga majo instruktorji, policija.
 

ThaShizznitt

Fizikalc
13. jan 2008
4.781
4
38
Kaj misls a? Verjetno je pomembno, da ves kako cesta poteka....ker v megli zabluzis na hitr. Ce mas pa najprej svicarja, ki nima pojma kje vozi in nagazi na kamion je bols, da gres cim pocasneje, kolkr pac vidis. Res tezko a? Folk se ustrasi ko naenkat ne vidi nic in pisdarije dela, zato je bols, da grejo na bus, vlak, al pa so doma,.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
V takih trenutkih ni nič prav, ker se vsakokrat zgodi drugačna situacija. Najbolj pravilno je, da se nobeden avto NE ustavi in tako naleta ne bi bilo. Čim se eden ustavi, potem se zgodi "pok", ker ti avta ne vidiš, da stoji in če se še ti takoj ustaviš, pa bo nekdo vate prpiz.il. Še ko je nesreča, se folk ne more zmenit, kako bosta 2 vrsti potekali, ne pa tu.
Kot so rekli, postavitev snegobranov ni rešitev, ker itak dela še večje zamete oz. ne vem, kaka je razlaga, da so jih odstranili. Morda kmet ni mogel tam travo kositi. Zelo draga rešitev bi bila recimo postavitev "montažnega" tunela ali pa ne vem, morda bi bila rešitev tak "protihrupen" zid, ki so ga naredili na istem odseku na drugi strani avtoceste in tam proti Uncu in Brezovici.
 

Mare2

Guru
18. avg 2007
5.004
-1.289
113
Citat:
Uporabnik Cash pravi:

Kot so rekli, postavitev snegobranov ni rešitev, ker itak dela še večje zamete oz. ne vem, kaka je razlaga, da so jih odstranili.

Tole izjavo so podali DARSovci. Vprašanje je, če je realna. Upam da bodo neodvisno raziskali tudi to.
grims-1.gif
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Citat:
Uporabnik softi pravi:
Torej je kaj prav? A mamo vec razlicnih glede na nacionalnost?

Prav je lahko samo eno in kaj je to

pravnoformalno je tako, da bo imel najmanj prav tisti, ki bo imel 0,01 promil alkohola v krvi, če takega krivca ni je potem kriv tisti ki ima letne gume, če tega ne najdejo bo kriv tisti ki se je zaletel nekomu v rit pred sabo zaradi premajhne varnostne razdalje in neprilagojene hitrosti, tukaj pa takoj lahko najdejo krivca, ker je nemogoče dokazati kdo ima prilagojeno hitrost in kdo ne. Skratka bulšit, se strinjam s tabo.

Ni pisanega pravila, imamo samo nepisana pravila ki pa smo kot videli ima vsak svojega, na koncu pa rata to kar je pač ratalo.
Ta problem bo rešen šele, ko bodo imeli vsi avti vgrajene sisteme za medsebojno komunikacijo med vozili in bo tvoj avto takoj vedel da je avto pred tabo nevarno zavrl in bo začel zato zavirati pravočasno tudi sam, vključno z vsemi vozili za tabo, tisti v Logatcu pa bodo opozorjeni, da je zastoj na cesti in se splača voziti počasneje, da ne prihaja do zastojev.


Mene ne moti to, da nimamo pisanega pravila. Me pa moti, da se vedno išče dežurnega krivca za tak primer. Na koncu je to nekdo, ki je imel smolo in nima realno nobene veze s kozarcem rujnega v krvi ali pa letnimi gumami. Jebatga, včasih je pač višja sila v igri.
 

yahel

Fizikalc
23. jan 2013
3.539
61
48
Citat:
Uporabnik Cash pravi:
Zelo draga rešitev bi bila recimo postavitev "montažnega" tunela ali pa ne vem, morda bi bila rešitev tak "protihrupen" zid, ki so ga naredili na istem odseku na drugi strani avtoceste in tam proti Uncu in Brezovici.

Ideja za inženirje. Na kritičnih mestih kjer burja rada vleče pravokotno na avtocesto se čez cesto postavi fiksno ogrodje. Kadar zapiha burja se preko tega ogrodja razpne neka močna ponjava oziroma trpežen material in ustvari tak tunel kot si ga ti omenil. Problem solved, Nobelova nagrada podeljena. *flies away*
grin1.gif
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik yahel pravi:
če tega ne najdejo bo kriv tisti ki se je zaletel nekomu v rit pred sabo zaradi premajhne varnostne razdalje in neprilagojene hitrosti, tukaj pa takoj lahko najdejo krivca, ker je nemogoče dokazati kdo ima prilagojeno hitrost in kdo ne.

Če se je zaletel, verjetno ni imel prilagojene hitrosti in varnostne razdalje.