Nasvet: bmw 1 ali mb a

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Pri obeh dobiš najbrž predvsem premium ceno servisov. Kar preberi post ibize, ko je primerjal A in superba.
Novo enko pa je kupil znanec (vozila žena) , pa jo je po nekaj letih prodal z "razlogom"
 

map

Guru
6. jul 2008
7.848
1.961
113
najrajš na babi
No moj sosed, BMW penzijonist vozi že tretjo enko, pa je zadovoljen. res pa da ima nemško penzijo. Servisira ga kr v BMW v Minhnu, ker je velikokrat gor. Majo neke posebne ugodnosti, servis več kot pol ceneje kot pri nas. Na enem je neke šobe menjal, drugih okvar ni bilo. pa na prejšnjem se mu je pri 170k km usnje na zicu raztrgalo. Makoma v NM ni hotla slišat o kaki reklamaciji, kulanci, avto je bil izven garancije in jamstva. Na firmi v Minhnu sedež zastonj, plačal samo menjavo in programiranje zategovalnika okol 100 EUR, pa tank kurilca do minhna. JP v Nemčiji je to obični avto z običnimi cenami servisov itd, na balkanu pa premium, z vsem kar gre zraven.
 

B81

22. jul 2007
36.928
10.500
113
Oba sta vsecna na zunaj. Naj izbere udobnejsega in z vec opreme.
 

cappy

Guru
8. apr 2010
8.158
4.488
113
No moj sosed, BMW penzijonist vozi že tretjo enko, pa je zadovoljen. res pa da ima nemško penzijo. Servisira ga kr v BMW v Minhnu, ker je velikokrat gor. Majo neke posebne ugodnosti, servis več kot pol ceneje kot pri nas. Na enem je neke šobe menjal, drugih okvar ni bilo. pa na prejšnjem se mu je pri 170k km usnje na zicu raztrgalo. Makoma v NM ni hotla slišat o kaki reklamaciji, kulanci, avto je bil izven garancije in jamstva. Na firmi v Minhnu sedež zastonj, plačal samo menjavo in programiranje zategovalnika okol 100 EUR, pa tank kurilca do minhna. JP v Nemčiji je to obični avto z običnimi cenami servisov itd, na balkanu pa premium, z vsem kar gre zraven.

Kaj pa vem. Imam znanca iz okolice Frankfurta ki je že večkrat k nam pripeljal svojega BMWja na servis. Pač ko pridejo na obisk še avto da servisirat. Res pa je da nisem spraševal o podrobnostih ker me niti niso zanimale ampak zelo dvomim da ga je pripeljal k nam na servis zato ker je dražji pa še slabši. Najbrž vsaj ena izmed teh dveh postavk ne bo držala.
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.398
5.682
113
itak da ni gori pol ceneje. Smo šraufali marsikeremo okoliškemu jugošvabu. To so se samo zaradi servisov dol vozli, ker je blo tolk ceneje. So tudi že avte iz DE z vleko dol vozli in tu šraufali če je blo kaj večjega. Se je še vedno splačalo.
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ne vem, mogoče sem čuden, ampak recimo BMW in Mercedes, je res nek poseben feeling ko sedeš not. Audi načeloma tudi, ampak šele od A6 naprej.
tak občutek imam tudi v Lexusu, da ne bomo govorili samo o "sveti trojici". pač, nek poseben občutek, vse je na pravem mestu, pozicija za volanom je drugačna oz. tista prava ... vsaj meni ...

ne bom nikoli pozabil trenutka, ko sem sedel v MB C Coupe. tist feeling, da si gospod, da se boš zdaj vrhunsko peljal. in se dejansko sem.
 
  • Všeč mi je
Reactions: mercedes

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
V A klasi imaš ti poseben občutek ko sedeš not? Pa si ti kdaj sedel v A klasi? Veš kako izgleda avtomobil notri? Reciva da si, in si se počutil posebno? Še en dokaz da je psiha kurba in to velika :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
In ja C coupe je že neka zgodba, A klasa, v Nemčijo "klasa za reveže" pa nikakor :)
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
haha, sem, verjemi, da sem. je pa tudi res, da je imel AMG paket in je bil hudičevo lušten. vozniško in uporabniško.
glede na to, da sem večino časa v avtu sam oz. preostanek pa z mojo, je za dva prostora vrh glave. zadnja klop je pa res malce tesna.
je pa res, da prtljažnik ni zgledal pretirano velik, ampak sva not napokala enako količino robe, kot jo recimo zdaj v Priusa.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Zdaj pa razumem, če voziš Priusa ti je vse lepo/lepše in vse je wauuu. Nevem meni je za nekaj let staro A klaso 25k astronomska cena torej kaj ti tak avto za tak denar lahko ponudi..!
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
ah kje, Prius je meni top!! ga ne vozim silom prilike, ampak sem si ga sam želel. mi je vrhunski voz. čisto trouble free. udoben, sam šibaš. :) še vsak, ki je not sedel, je bil pozitivno presenečen, in nad prostornostjo in udobjem. "čak, a to je Prius, un hibrid? wav, sem čist nekaj drugega pričakoval/a."

v bistvu, če ni strešnega okna, je prvo, ko se vsedem v drug avto, da mi je temen in utesnjen. ker Prius je res svetel, prostoren. placa kolikor češ. ima druge pomankljivosti, ampak niti mu tega ne moreš/smeš zameriti, ker je čisto drugačna filozofija avta zadaj. :)
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Zraven tega je lahko še avtomobil lep, je lahko premium, so lahko boljši materiali je lahko še marsikaj drugega kot pa da je praktičen pa saj je sam zgoraj omenil da je občutek pri trojici ali pri kakšnem Lexusu drugačen kar tudi je ker ne gre zgolj za "avto" ampak za nekaj več ;)
 

kaligula

Pripravnik
9. avg 2007
192
4
18
Hvala vsem za odgovore.

Sva sedaj dodobra pregledala ponudbo in tudi naredila kak kilometer z omenjenima voziloma.

Za 25k€ dobiš praktično nov, manj kot leto dni star BMW serije 1 z recimo temu "lepo" opremo, torej vsaj sport line, 2 letno tovarniško garancijo in do 100.000 km brezplačnih servisov.

Za 25k€ dobiš tudi praktično nov, manj kot leto dni star MB a, 200 cdi, vendar zgolj z eno letno tovarniško garancijo in brez teh vključenih servisov.

Občtutek pri vožnji, je boljši v enki. Čeprav sem sam čisti mb fan. Dodajam še to, da so pri uradnem zastopniku za mb, bistveno, ampak bistveno bolj ustrežljivi kot pri konkurentu, čeprav nisva imela nikakršnih posebnih zahtev. Njihov odnos do kupca je enostavno čuden, ne znam drugače povedati. Pa to ne vpliva na nakupno odločitev v tem primeru.

Opcijsko se je pojavil potem tudi Lexus ct 200, ki je v tem cenovnem razredu že nov in res izdatno opremljen. Kvaliteta materialov je nad obema prej omenjenima, žal pa ima prostor za voznika ergonomsko tako čuden, da sem imel precejšnje težave z vožnjo. Nisem ravno majhne rasti kot so Japonci. Zato sva ga potem hitro tudi snela s seznama "potencialno". Priznam pa, da ima avto res neverjetno bogato osnovno opremo in varnostno opremo in se lahko zgornja dva samo skrijeta.

Golf ne pride v poštev, ker ji ni všeč.

T-roc pa je v tem cenovnem razredu oskubljen kot nerojeno pišče. Solidno opremljeno vozilo se začne pri nekaj tisočakih več. Ravno tako me ni ravno prepričal glede udobja. Precej in precej preveč trd.

Stroški servisa so ali pri enki ali pri a, tam tam. Ni nekih bistvenih razlik. Verjamem, da sta tudi zanesljiva približno enako. Obadva se vozita z euro6 motorji, tko da ne bi smel bit problem glede "diesel stop" v večjih mestih še nekaj let. Poudarek na ne bi smel.