Citat:
Uporabnik sass pravi:
ksz
kitajci so pogruntali novo finto za nateg. našel sem zunanji USB disk za sumljivo nizko ceno ~40$, pa sem ga za štos naročil. še posebej mamljivo je bilo, ker je bil vključen "free shipping via DHL", dostava 6 delovnih dni. no čez kak teden pride obvestilo od prodajalca, da se mi opravičuje, ker ne bo šlo preko DHL, ampak preko China Post, zato mi bo vrnil 5$. par ur kasneje dobim še eno obvestilo od njega, naj čim prej odprem dispute in zahtevam 5$ vračila, saj naslednji dan ne bo več vračal denarja. takrat se mi je zdelo malo sumljivo, pa sem se obrnil na pomoč strankam na Aliexpress, kjer mi je Molly (?) povedala, da je to nateg. če izdelka še nisi prejel, v nobenem primeru ne smeš sprejeti dispute za manjši znesek, kot je bilo plačilo. v tem primeru bi ti namreč dobil le delno povračilo, preostalo pa bi obdržal prodajalec, ki pa izdelka sploh ni poslal. ko je enkrat dispute končan, novega ni več mogoče odpreti.
čez par dni sem dobil obvestilo od aliexpress, da mi zaradi goljufive prakse prodajačca zapirajo naročilo in vračajo denar. goljufivi kitajci pa medtem odpirajo nove trgovine:
http://www.aliexpress.com/prem...amp;minPrice=40
jaz sem se zdaj navadil, da nabavljam samo še pri trgovcih, ki že imajo več deset ali sto naročil in vsaj nekaj feedbacka.