Problem PSA zadnjih 20 let je da za skoraj vsako napako povezano z izpuhom in motorjem napise antipollution fault. Brez testerja, ki pokaze kodo napake, ne mores nic. Pa se potem imas problem ce ni res dober (drag) tester oz. originalni.
Ni to VAG kjer je iz genericnega opisa kode skoraj vse jasno. Pri tebi gre (na pamet govorim) najverjetneje za okvaro (zamasen?) FAP (ce ga imas?), morda napako (zmanjkalo?) Eolysa, okvaro katalizatorja, lambde ali drugih izpusnih sond, EGR ventila, turbine, vakumskih cevk, senzorja pritiska CR, šobe, senzorjev temperature nafte, MAF filter.....ni da ni! Daj nekomu pogledat, ki se dobro razume, sicer bos zamenjal pol avta, pri cemer je vsaka stvar drazja od vrednosti avta. Ce je slucajno zamasen FAP pa najdi nekoga, ki ti ga opere, ce se tega ne mores lotiti sam (nov je verjetno 600e plus, pranje je 150 plus, v lastni reziji pa ene 20e - malo solne kisline, malo cevosana....in HLADNA voda BREZ pritiska ....)